Toon posts:

PC gaat rebooten als ik CD copieer naar HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee HD's (een IBM 7200 30GB en een Maxtor 7200 40GB) en twee CD spelers (pioneer DVD 16x en een LiteOn 16x10x40) en als ik nu CD-tjes naar mijn HD's ga copieren dan gaat hij na een ongeveer minuutje copieren spontaan rebooten :?

heeft imand enig idee hoe dit komt

(DMA staat voor beide CD spelers aan)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op woensdag 28 november 2001 13:46 schreef bjornw het volgende:

(DMA staat voor beide CD spelers aan)
zet deze eens uit

Verwijderd

Topicstarter
maar dan werkt m'n brander weer kut, dan kan ik max op 12 speed branden ;(

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 09:11

Elwood Blues

87167191

Op woensdag 28 november 2001 13:46 schreef bjornw het volgende:
Ik heb twee HD's (een IBM 7200 30GB en een Maxtor 7200 40GB) en twee CD spelers (pioneer DVD 16x en een LiteOn 16x10x40) en als ik nu CD-tjes naar mijn HD's ga copieren dan gaat hij na een ongeveer minuutje copieren spontaan rebooten :?
Dit probleem had ik ook met mijn Maxtor 20 gb 7200. Bij wat 'zwaardere' belasting, zoals een cd er naar toe copieren maar ook een cd er vanaf bakken, begon ie spontaan te restarten. Ik heb de nieuwste Via 4-in-1 drivers toen geinstalleerd, en dat hielp vrij goed. Ik heb winXP en daar zitten al drivers ingebouwd geloof ik maar die waren dus blijkbaar toch niet helemaal fris. Ik weet trouwens niet wat jij voor chipset hebt, dus dit kan ook een volstrekt zinloze tip zijn :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:02

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dat is de beveiliging :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 15:08 schreef sebastius het volgende:
Dat is de beveiliging :P
ehhh :?

Ik heb een Abit KT7-A Raid moederbordje dus ik ga die driver wel ff installeren :)
Pagina: 1