Ik zit met het volgende probleempje ik wil een form submitten nadat er in het laatste textfield op enter wordt gedrukt.
Hij ziet er nu zo uit (rommelig ik weet het sorry daarvoor
):
form method="post" action="login.html" name="loginform">
<div style="position:absolute;top:552;left:59;">
<input type=text size=14 style="background:trans; border:0; height:18; font:12 Arial; color:#00507F; style:bold; font-weight: bold;" name=user maxlength=40>
</div>
<div style="position:absolute;top:572;left:59;">
<input type=password size=14 style="background:trans;border:0;height:18;font:12 Arial;color:#00507F; font-weight: bold;" name=pass maxlength=40>
</div>
</form>
</div>
Ik heb al ergens gezien dat mensen een dummy gifje gebruikten als submit button, maar kan het niet compleet zonder een submint button toe te voegen?
Hij ziet er nu zo uit (rommelig ik weet het sorry daarvoor
form method="post" action="login.html" name="loginform">
<div style="position:absolute;top:552;left:59;">
<input type=text size=14 style="background:trans; border:0; height:18; font:12 Arial; color:#00507F; style:bold; font-weight: bold;" name=user maxlength=40>
</div>
<div style="position:absolute;top:572;left:59;">
<input type=password size=14 style="background:trans;border:0;height:18;font:12 Arial;color:#00507F; font-weight: bold;" name=pass maxlength=40>
</div>
</form>
</div>
Ik heb al ergens gezien dat mensen een dummy gifje gebruikten als submit button, maar kan het niet compleet zonder een submint button toe te voegen?