Toon posts:

Wolfenstein: De plus- en minpunten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is deze game nou de moeite waard? Ik speel niet zo heel veel online, maar is 'ie ook geschikt voor 3 spelers op LAN?

En wat zijn nou de plus- en minpunten van deze game? Dat het er grafisch goed uitziet geloof ik nou wel, maar ik wil een beetje variatie en levels en hem niet zo hebben uitgespeeld.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03
Hij is het zeker waard :) ook voor een LAN
Er zijn heel veel pluspunten, maar ik kan geeneen minpunt bedenken :) (op hoge systeemeisen na dan)

The devil is in the details.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:30
Min punten:
Er komen zombies, monsters en rare beesten in voor.

Plus punten:
Leuke wapens en duitsers.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Minpunt : HIJS KORT

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 14:02 schreef RaDKiLL het volgende:
Minpunt : HIJS KORT
Ja, dat hoorde ik ook al ergens anders. Das wel minder, heeft het spel veel donkere levels?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:30
Op woensdag 28 november 2001 14:04 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja, dat hoorde ik ook al ergens anders. Das wel minder, heeft het spel veel donkere levels?
Ligt eraan hoe je je brightness zet. :o

Er zitten donkers levels bij, in kelders enzo, daar waar die zombies enzo komen.

Verwijderd

Ja, eh, komen er veel van die zombies etc. in voor, of blijft het over het algemeen bij soldaten?
En hoe zit het(ook niet onbelangrijk) met het bloed?

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:29
Minpunten:

- Kort (binnen 5 uur uitgespeeld)
- Eindbaas makkelijk te verslaan (eerste keer lukte gelijk al)

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 14:11 schreef jeroenblom het volgende:
Minpunten:

- Eindbaas makkelijk te verslaan (eerste keer lukte gelijk al)
Wat is dat nou voor tering zooi, dan koop je zo'n spel en dan ben je die zelfde avond al klaar ermee, vindt ik echt goedkoop, Max Payne had hetzelfde probleem, maar had nog niet eens MP.

Waarom kunnen ze niet iets meer hun best doen op dit soort dingen :(

Verwijderd

de makkelijksheidgraad is weer erg :( noem het ook geen moeilijkheidsgraad :)

en ik vind het jammer dat het niet wat meer realistisch is en alleen beuken en knallen..... op die vage stomme secret areas na dan..... die ook makkelijk herkenbaar en te vinden zijn !

multiplayer nog niet geprobeerd maar de test versie daarvan was wel errug vet :)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 14:04 schreef 007 het volgende:

[..]

Als jij veel in het donker wilt spelen moet je Alien vs Predator II kopen :)
Die is echt stoer

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:10

m0nk

16-09-2003 15.15

ik vind hem erg kewl, lachuh man met die zombie's. En uitspelen tja, als je hem op makkelijk zet, zet hem eens op het moeilijkst of hebben jullie dat al gedaan?

De spanning zit ook goed in het spel, lekker donker in de graftombes, ik speelde in het donker met koptelefoon en geluid onwijs hard, ik moest me bijna laten reanimeren want soms schrik je je dan echt helemaal de tering.

Echt gaaf spel dus, nu nog de MP :D :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 14:20 schreef jbalk het volgende:
Als jij veel in het donker wilt spelen moet je Alien vs Predator II kopen :)
Die is echt stoer
Dat wil is dus juist niet. :) En AvP2 bevalt me dus ook totaal niet. Als het echt zo'n kort spel is, koop ik hem voorlopig toch maar niet.

Edit: Toch maar even de Special-Edition besteld bij gamers.nl :P

• Hahn
Kwa zombies valt het volgens mij wel mee hoor.
Er zijn geloof ik maar een paar levels waar je zombies of andere monsters tegen komt. Voor de rest is het moffenschieten :)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 14:11 schreef jeroenblom het volgende:
Minpunten:
Tuurlijk jongen |:( Zeker op easy voor de tweede keer ofzo, anders is dit echt vette BS !!! :(

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
pluspunt: goeie sfeer, duitsers afknallen, megagoeie muziek in de wolf3d stijl :P

minpunt: zombies/monsters en duitsers die engels praten met een duits accent :( gewoon duits praten is veel ruiger

PIII 800@804 Mhz

• Hahn
Op woensdag 28 november 2001 15:27 schreef ViperGTS het volgende:

minpunt: duitsers die engels praten met een duits accent :( gewoon duits praten is veel ruiger
Nee, ik vind dat niet uit maken en anders snapt meer dan de helft van de gamers er geen snars van van wat ze zeggen :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
5 uur kan echt nooit... gewoon wat rustig aan doen, en naar geheimen zoeken

• Jeroen Blom
Op woensdag 28 november 2001 15:23 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen |:( Zeker op easy voor de tweede keer ofzo, anders is dit echt vette BS !!! :(
Nee hoor, op medium en natuurlijk niet zoeken naar geheime kamers enzo. Ik ben in het hele spel geen moeilijke of vreemde route tegenkomen. En daarnaast zitten er geen moeilijke vijanden of zoiets in.

Maar geloven staat vrij hoor en iemand op zijn woord geloven ook.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Minpunt : singleplayer zuigt. Echt nog lineairder dan red faction, en dat was ook al ongeveer de slechtste fps van het jaar. Zo rechtlijnig als de originele wolfenstein, en dat is geen pluspunt.
Graphics zijn zeker mooi, maar het is zooo saai, en op het gebied van interactiviteit wint half-life het nog steeds en dat spel is 3 jaar oud.

Dat wordt dus weer wachten op deus ex 2 voor een echte goede singleplayer ervaring :(

Multiplayer heb ik nog niet gedaan, maar ik lag al sowieso niet ondersteboven van die test...

En ja, dat ze engels praten is natuurlijk niet goed voor de sfeer. Hadden ze beter subtitles erbij kunnen gooien als je perse wil weten wat zeggen.
En het spel is aardig simpel op medium. Ik ben nu in part 3 ofzo? Het village waar je met die tank doorheen rijdt igv.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

5 uur is inderdaad bullshit. Ja, met cheats!
Verder is het onwijs gaaf, goede sfeer (alleen zombies in de kerkers :( , maar niet zo lang :) )
Verder is het top!! Oh, en lekkere duitse wijfies.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op woensdag 28 november 2001 16:44 schreef Trashbash het volgende:
En het spel is aardig simpel op medium. Ik ben nu in part 3 ofzo? Het village waar je met die tank doorheen rijdt igv.
Mission4:part1. Medium is al moeilijk genoeg ;)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

minpunt: master server ligt NU eruit :(
das balen

en wat heb ik nou aan die sprintkey...errug onhandig om die nog te configgen

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Haal je die 5 uur uit de stopwatch van RTCW? Dan kan het want die telt natuurlijk meerdere pogingen niet. Bijv die 2e baas (Über Soldat), daar doe je een paar keer over voor je doorhebt hoe hij doodmoet. Laten we even zeggen een half uurtje incl cutscenes/steeds laden etc. Als je het eenmaal doorhebt, laad je je savegame en wals je er zo door heen in een paar minuten en alleen die minuten telt RTCW.

Overigens ben je er dan wel doorheen geblazen en raad ik je aan het nog eens rustig aan te doen en er van te genieten :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Waar kom je die uber soldaat tegen dan? In het einde van part 4 dus? Want ik ben alleen nog maar die grote zombie tegengekomen.

• Jeroen Blom
Op woensdag 28 november 2001 16:58 schreef D³ het volgende:
Haal je die 5 uur uit de stopwatch van RTCW?
Daar heb je gelijk in, ik heb redelijk vaak F5 en F9 gebruikt. Dus het kan een uurtje of 2 meer zijn.

Verwijderd

Ja ik gebruik ook vaak f5 en f9 maar op enkele lastige stukjes na loop je er meestal zo doorheen. Per lever 1/2 stukjes wat ik een paar keer over nieuw moet doen. Trouwens die treasures en secret areas heb ik ook geen zin aan om die allemaal te gaan zoeken, is toch een 3d shooter en geen adventure of iets dergelijks.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Voordelen: Zombies zijn 1337 :) ik vind hem zeker ook niet kort, maar dan moet je hem wel op hard spelen natuurlijk. Hij boeit me zeker meer als max payne die ik in 1 avondje klaar had.

En multiplayer roelt, alleen moet je wel de mappen kennen, op een server zonder lag, lamers en cheaters zitten, en moet er 8 of meer personen in de server zitten :P .

Nadeel: het switchen van wapens is soms kut.

Steam

Verwijderd

Nadelen idd. weer te kort en STRAFFE werkt niet zoals het hoord :( zwaar irritant!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 17:53 schreef JeanLucPicard het volgende:
Voordelen: Zombies zijn 1337 :) ik vind hem zeker ook niet kort, maar dan moet je hem wel op hard spelen natuurlijk. Hij boeit me zeker meer als max payne die ik in 1 avondje klaar had.

En multiplayer roelt, alleen moet je wel de mappen kennen, op een server zonder lag, lamers en cheaters zitten, en moet er 8 of meer personen in de server zitten :P .

Nadeel: het switchen van wapens is soms kut.
Ermz cheats? Bestaan die dan al voor RTCW, :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 18:50 schreef didaaf1 het volgende:
Nadelen idd. weer te kort en STRAFFE werkt niet zoals het hoord :( zwaar irritant!
Hmmz, das wel minder. Als ik iets vaak doe tijdens een 3d-shooter is het toch wel straffen. Maar ik heb de SE al besteld dus het zal me al een wurst wezen. Multiplayer rockte die ook al aardig, en heb het idee deze game wel vaker uit te gaan spelen.

Alhoewel, dat dacht ik ook bij NOLF. Pure geldverspilling was dat spel...

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Alien versus Predator = :9~ vooral predator, vette geluiden maakt ie! popetjes hoofd eraf slaan en dan dat gebrul. sweet~!

sorry

tja wolfestein is gewoon leuk als je van schieten houd, ik vinned wel kool hoor

• Muggie
  • Laatst online: 09-11 14:45

Muggie

8 pm

Op woensdag 28 november 2001 18:55 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Ermz cheats? Bestaan die dan al voor RTCW, :'(
Tis dezelfde engine als Kweek Troi, inclusief cheats

PSN: mug_8pm

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik heb em net ook al, Ik vond die intro film vet, brengt je wel in de juiste stemming, maar het begin van het verhaal was beetje slap, ik vind dat het begin van een spel beetje impact moet hebben, met verassingen enzo.
Grafisch is het super :9, alleen het verhaal had beter gekund., ala DeusEx zeg maar.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:05

scorpionv

This space for rent

+ Mooie graphics
+ Redelijk slimme tegenstanders
+ Lekkere wapens

- Zombies

Weet iemand hoeveel zombie-levels je hebt? Ik heb er al 1,5 level (die 0,5 gok ik) opzitten, is het na dit level al gebeurd met die onrealistische onzin?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Saekerhett
  • Laatst online: 21:11
Jah, daarna (na dat huge monster op die openlucht plek) geen zombies meer.

Verwijderd

Ja, die zombies ben ik niet meer tegengekomen. Nu zijn het tesla monsters en andere cyborgs :o

Maar goed, die tegenstanders vind ik niet zo erg, maar het spel is zoooooo lineair :(

Verwijderd

Huh...ik heb het spel net binnen..maar hij draait niet omdat hij probs heeft met OpenGL..ik hoorde van een aantal gozer ook dat ze dat probleem hadden..en die hebben allemaal XP zien wij nou iets over het hoofd? tell me please...kan niet wachten dat ik hem kan spelen :9

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
Jullie hebben duidelijk geen AvP2 gespeeld, als jullie halflife nog steeds de beste vinden qua interactiviteit. :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 19:58 schreef Draxs het volgende:
Huh...ik heb het spel net binnen..maar hij draait niet omdat hij probs heeft met OpenGL..ik hoorde van een aantal gozer ook dat ze dat probleem hadden..en die hebben allemaal XP zien wij nou iets over het hoofd? tell me please...kan niet wachten dat ik hem kan spelen :9
Nieuwste Detonators?

Verwijderd

Nieuwste Drivers heb ik al..kheb TNT2 kaart erin zitte. En er zijn nog geen patches of what ever beschikbaar heb ik al gezien op de officiele website..help¿?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:54
tnt 2 en dan niet doen? wazig.. hier werkt ie als een tiet!

En het spel rockt gewoon de deur uit man... dat gedoe over dat het zo liniaair is etc.. so what? ik zit nu in level 5 (mission 5 dus) en das na een weekje spelen ongeveer.. Of ik ben slecht of de aI is gewoon goed ik vind het spel gewoon rocken.. en dat je hem in 7/8 uur uitspeeld kan gewoon NIET. Hier doe je minimaal 24 uur over.

Strava | AP | IP | AW

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

donkere levels sukken hard want dan zie je geen flikker he ... >:)

Verwijderd

ik heb ook nog een min punt. Dat is dat die duitsers engels praten !!!!!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Tsja moet toegeven, ietsie pietse te linear, met al die gesloten deurtjes enzo, maar verhaal is zo gruwelijk... Vondt et introfilmpie al om te kwijlen...

En snap niet dat mensen et te donker vinden, damn... Alone in de Dark 4 is 20x zo donker en daar hoor je niemand over zeiken, loop je opeens door een graftombe zonder fakkel in Wolfenstein, is et opeens heel erg...

Zoiets geeft et spel sfeer, anders kan je net zogoed een TL-buisen ophangen in de grafkelders, kijken of et dan nog spannend is... |:(

Ben nu bij die level waar je die tank moet begeleiden, damn het is gewoon zo verslavend dit spel...

Plus-punten: Graphics, Verhaallijn, Constante actie, Sfeer.
Min-punten: Had iets minder linear gemogen.

Dat stukkie dat die soldaten uit de lucht gedropt worden als je de Kobra moet jatten is ook zo gruwelijk gedaan, verw8tte et kompleet niet en opeens al die parachutten met die soldaten met scopeguns...

Ik ben weer spellen en oh wee diegene die et spel afkraakt... >:)

Signature?

Verwijderd

Ja is al gezegt over die duitse die engels praten..en ja het spel is super mooi..maar ik wil het kunnen spelen =( ik snap er echt niet van..hij start hem op ziet me beeld flitsen komt terug in windows gaat terug naar zwart beeld komt weer terug in windows en dan staat erin dat schermpje:>>> GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem <<<<< :( :( :( :(
Help...iemand...

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 28 november 2001 20:39 schreef Impostor het volgende:
ik heb ook nog een min punt. Dat is dat die duitsers engels praten !!!!!
Enigste wat nog ontbreekt is het fameuze zinnetje: "Ahh mein leben!!!" >:)

Signature?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 28 november 2001 20:43 schreef Draxs het volgende:
Ja is al gezegt over die duitse die engels praten..en ja het spel is super mooi..maar ik wil het kunnen spelen =( ik snap er echt niet van..hij start hem op ziet me beeld flitsen komt terug in windows gaat terug naar zwart beeld komt weer terug in windows en dan staat erin dat schermpje:>>> GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem <<<<< :( :( :( :(
Help...iemand...
Had ik ook, draai je ook Windows XP??? Ik heb gewoon nieuwste Detonator XP Drivers geinstalleerd en hij werkt nu toppie :D

Signature?

Verwijderd

misschien als er een wizzkid aankomt (kzit hier op GoT dus een wizzkid moet niet moeilijk te vinden zijn :P) komt hier het complete error dinges van RTCW:

Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------

Duzzz....

Verwijderd

ik kon in het spel alleen maar tussen trilinear en bilinear kiezen niet liniear :( >:)

Verwijderd

Tell me waar kan ik die detonater downen? call me aan n00b...i just wanna know..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 20:53 schreef Draxs het volgende:
Tell me waar kan ik die detonater downen? call me aan n00b...i just wanna know..
http://www.nvidia.com - Duh! ;)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
multiplayer nadelen : extreme lag bij airstrikes (gooi er maar eens 5 door elkaar kun je lachen). onoverzichtelijk

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 28 november 2001 20:53 schreef Draxs het volgende:
haha, als je wel aan Wolfenstein kan komen en nieteens weet waar je Detonator drivers haalt voor je nieuwe pc met GeForce3 (neem ik aan? ;))

kijk es aan: www.nvidia.co.uk of www.nvidia.com

Ff bovenaan op drivers klikken, kiezen welke versie van Windows je heb (staat op je beeldscherm als ie opstart :P) en downloaden en installen maar...

Veel speelplezier :7

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 20:57 schreef Bamibal het volgende:
multiplayer nadelen : extreme lag bij airstrikes (gooi er maar eens 5 door elkaar kun je lachen). onoverzichtelijk
Dat onoverzichterlijke is ook wel een beetje de bedoeling van dat invasie-level.

Verwijderd

AAAAAH owke...damn ik was er al geweest maar had volgens mij verkeerde driver gedownload...doh..:P nu maar ff de goeie proberen thx any waizz

• KaMiKaZe
Op woensdag 28 november 2001 20:59 schreef 007 het volgende:

[..]

Dat onoverzichterlijke is ook wel een beetje de bedoeling van dat invasie-level.
dat invasie level heeft dat nog het minste

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op woensdag 28 november 2001 20:57 schreef Bamibal het volgende:
heb je hem al gekocht dan? of speelde je op lan?

• KaMiKaZe
gewoon online met **** :)

Verwijderd

wie heeft er ook zo een hekel aan: connection interrupted?
heb ik nogal vaak met de DEMO :D.

Verwijderd

Ok, uitgespeeld. In een dag. :( :( :(

En die laatste eindbaas is ook ongelofelijk simpel, hij heeft me niet een keer geraakt.

Singleplayer = zuig. Jammer voor diegene die er 100 piek voor gaan lappen. Maarja dan kan je altijd nog multiplayer spelen.

En dit is dan een "singleplayer focused" game...

Laat Deus Ex 2 maar komen.

Verwijderd

in 1 dag uitgespeeld ??? , hoe krijg je dat voor elkaar ??? hoeveel uur zat je erachter ??

Hoeveel levels heeft hij dan ????

Vind alleen die stomme K@T monsters erg :(

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:46

Metzie

Nyaano !

ik heb em binnen 1 uur uitgespeeld... goed he? :o
Iedereen die beweert em binnen 15 uur uitgepeeld te hebben op medium lult uit ze nek. De tijd die wolfenstein aangeeft is niet inclusief reloads en retries. Ik heb er zelf minimaal 24 uur over gedaan, maar het spel zelf zegt 10 uur ongeveer. Gewoon zoeken naar secrets enzo, maakt het erg grappig.

Er zijn 6 chapters met ongeveer 4 levels elk.

Oh, en de stukjes met die zombies enzo vond ik erg sfeervol. Zeker de eerste catacomben vond ik erg afwisselend en spannend. Grapppig om te zien hoe duitsers tegen monsters staan te vechten en je zelf niks hoeft te doen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48

Skywalker

Use the force Luke!!

Inderdaad binnen 5 uur is onzin!! Ja het kan wel gewoon doorrennen tot je bij het einde bent. Als je het echt normaal speelt en je gaat alles onderzoeken dan ben je echt langer bezig! En wat is klein? 6 x 4 = 24 levels. Dat is niet klein. Hoe groot moeten ze een spel wel niet maken om jullie tevreden te stellen?

En dan de multiplayer. Dat is de beste multiplayer in a long long time!! Ik heb zelfs mijn counterstrike ervoor aan de kant geschoven! Eindelijk een goede multiplayer die teamplay nodig heeft en niet gewoon maar in het wilde weg afknallen!!!

May the force be with you!!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 10-11 11:27
Gisteravond pas begonnen, ben net de zombies voorbij en in het begin van de kerk.

Vond het wel fun om een nederlandstalige poster aan de muur te zien hangen ergens onderweg. Die zombies zijn kut, vooral omdat het nogal een lang en saai stuk is. Ik heb nog geprobeerd of die duitsers die tegen ze aan het vechten waren mij wilden laten leven (hoe meer zielen, hoe minder ik hoef te doen haha), maar dat wilden ze niet <snif>
Nu ja, dynamiet was handig. Misschien is het gewoon een vingerwijzing naar Quake 1, ze gaan ook niet dood met je gun, maar opblazen (net als Q1) werkt wel.

Vind het grafisch gezien een geweldig spel, maar het laatste dat ik gespeeld had was Quake3 op een P2-300 met een Asus 3400, maar met mn nieuwe 1,4Ghz en Geforce 2 MX kaartje is het geweldig.

Minpunt is idd dat die Duitsers Engels praten met zo'n "Ai wil onlie zee dis wans" accent, geen gehoor :'(

En die special forces van Helga zijn kewl om te zien zoals ze rollen en bewegen.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 22:40

Twhomp

Stayin' Alive

Op donderdag 29 november 2001 10:25 schreef Skywalker het volgende:
Inderdaad binnen 5 uur is onzin!! Ja het kan wel gewoon doorrennen tot je bij het einde bent. Als je het echt normaal speelt en je gaat alles onderzoeken dan ben je echt langer bezig! En wat is klein? 6 x 4 = 24 levels. Dat is niet klein. Hoe groot moeten ze een spel wel niet maken om jullie tevreden te stellen?

En dan de multiplayer. Dat is de beste multiplayer in a long long time!! Ik heb zelfs mijn counterstrike ervoor aan de kant geschoven! Eindelijk een goede multiplayer die teamplay nodig heeft en niet gewoon maar in het wilde weg afknallen!!!
Inderdaad. 24 levels is wel ok. Ik weet nog Unreal te herinneren: spel nooit uitgespeeld omdat ie maar bleef gaan. Wat een gezeik zeg: ben op gegeven moment maar fly-end (cheat) overal doorheen gegaan. Liever te kort dan te lang: trouwens het gaat toch om de MP (men denke aan Unreal tournament)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op donderdag 29 november 2001 10:10 schreef Metzie het volgende:
Iedereen die beweert em binnen 15 uur uitgepeeld te hebben op medium lult uit ze nek.
Nou dan zal ik wel uit mijn nek lullen, maar ook ik heb m in 2 avondjes uitgespeeld (had er 1 kunnen zijn als ik er gewoon van vroeg tot laat echt lang aan gezeten had), en dat is dus inclusief saven + loaden en cutscenes (en ik had ongeveer de helft van alle secrets, maar niet door te zoeken, meer omdat ik ze gewoon toevallig tegen kwam)

Maar mij hoor je niet klagen, ik vond het echt wel vet zolang het duurde. Maar ik heb m wel meer voor multiplayer dan voor single

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Nou ik heb hem in ongeveer 8 uur uitgespeeld op medium.
De levels zijn zo ongelofelijk lineair, dat je altijd maar een kant op kan dus van vastzitten is geen sprake, en de enige moeilijke gevechten in het spel zijn tegen die ubersoldiers. En die kom je pas aan het einde van het spel tegen.

En dan die allerlaatste eindbaas die stelt helemaal niets voor. Zwaar teleurgesteld dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 21:51 schreef Trashbash het volgende:
Ok, uitgespeeld. In een dag. :( :( :(
Op donderdag 29 november 2001 14:16 schreef Trashbash het volgende:
Nou ik heb hem in ongeveer 8 uur uitgespeeld op medium.
Dat vind ik knap. Dan ben je meteen uit je werk/school naar je computer gerent en niet meer gestopt met gamen.

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 21:16
Ik zit nu in dat level met die vuur monsters. Ik vind dat echt het verkloten van een spel, vind het geen moer aan met die beesten. Vind duitsers knallen veel leuker. >:)
Maar de rest van het spel is echt supermooi. Die vlammen zijn echt mooi van die vlammen werpers :9~

Verwijderd

Maarum ik dacht dat het spel voor online spelen meer geoptimaliseerd was en dat de singleplayer maar een "kado" was net zoals bij UT, of zit ik nou verkeerd :?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Okee... tot nu toe vind ik de SP zwaar heersen... maar een GROOT minpunt vind ik toch wel het feit dat het spel je autosave laad als je doodgaat (ok... niet doen, ik weet het) en niet je quicksave. Doodgaan, lange fadeout, autosave, quickload. :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de graphics ook niet super vind.
Pagina: 1