IBM DeskStar kopen?

Pagina: 1
Acties:

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Mijn Maxtor 30 GB staat op dit moment op crashen. Gelukkig heb ik nog garantie en wil ik mijn HD gaan inruilen en dus graag niet meer voor een Maxtor.

Een 40GB IBM DeskStar IDE 7200rpm UDMA 100 lijkt me wel wat. Ik heb reeds een 10 GB IBM DeskStar en die werkt perfect. :)

Wat zijn jullie ervaringen met de 40GB IBM DeskStar?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

[search=40gb ibm]
Vast niet gedaan. Ik verklap je alvast dat IBM niet echt gespaard wordt met schijven. :)

• Fvdlaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-04 15:47
Ik heb em nu een maand of 5 en (nog) helemaal geen problemen, maar er zijn (veel?) mensen die wel problemen met IBM Deskstars hebben. Die zullen dat zo wel melden :)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 13:16 schreef Fvdlaar het volgende:
Ik heb em nu een maand of 5 en (nog) helemaal geen problemen, maar er zijn (veel?) mensen die wel problemen met IBM Deskstars hebben. Die zullen dat zo wel melden :)
Nou de enige die zich hier voorlopig nog meldt (zo te zien)is iemand die ook totaal geen problemen heeft met zijn 40 GB GXP 60. Gekocht eind mei/begin juni. :)

Dutchman

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Je begrijpt wel dat mijn vertrouwen in Maxtor nu erg gedaald is.
Ik meende toch dat Maxtor en IBM de beste schijven maakte. Maar als ze allebei vaak crashen wat moet ik dan kopen :?

Ik denk toch dat ik voor de IBM ga aangezien ik reeds een IBM schijf erin heb zitten waar ik nooit problemen mee heb gehad. ;)

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

De nieuwe serie IBM is nix mis mee hoor. Moet je in jouw geval wel de 35LC040 hebben. (40GB 7200rpm met 2MB cache).

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik heb een 20 gig Deskstar 7200...en die werkt al 1,5 jaar lekker :)

M'n huidige 60GXP van +-4 maanden oud ook nog goed.

Verwijderd

Mijn 4 Gb Fujitsu van 4.5 jaar oud doet het nog steeds perfect en is onhoorbaar. En mijn 30 Gb Maxtor van 0.5 jaar maakt nog steeds veel lawaai bij lezen/schrijven.
Pagina: 1