Mobo combinatie vraagje....welk mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 13:38
Tsja, hier gaat ie dan.

Ik heb een aantal onderdelen die ik aan mijn huidige A7V (4 IDE poorten) heb hangen. Echter omdat ik overga op de Athlon XP moet ik (helaas) een ander mamaplankje hebben....echter ik heb het allemaal niet zo gevolgd, en weet dus niet welke mobo's nu mijn combinatie aan kunnen. Dus dit moet er allemaal aan hangen:

- 3x HDD IDE ATA/100
- 1x ZIP IDE
- 1x CDrom IDE
- 1x Brander IDE

En het liefst zonder on-board sound/LAN
De schijven moeten niet in "Raid" ofzo draaien maar gewoon "ouderwets" C-D-E drive zijn ;)

Welk moederbord is nu het meest geschikt voor me? Merk maakt me niet zoveel uit, zolang het maar stabiel is.

Alvast bedankt.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Zulke vragen zijn al zo vaak langs gekomen ik ruik hier een Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/iconss/iconMisc7.gif...
Use the search...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 november 2001 13:07 schreef TwisteR het volgende:
echter ik heb het allemaal niet zo gevolgd, en weet dus niet welke mobo's nu mijn combinatie aan kunnen.
Omdat dit soort vragen dagelijks voorbij komen wil ik je vriendelijk verzoeken je er wel eventjes in te verdiepen ;) Lees veel reviews, want er zijn talloze borden die aan jouw voorwaarden voldoen. Gebruik ook even de Search, want er zijn erg veel adviezen te vinden in soortgelijk topics.

De XP is momenteel een hype. Orienteer jezelf een beetje, want met een vraag 'welke bord is het beste' kom je er niet aangezien je 10 verschillende borden om je oren gesmeten krijgt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.