Ik heb dit simpele mail formpje:
(send.htm)
(mail.php)
Nu mijn vraag:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dmv een input balkje in mijn form in send.htm kan zeggen hoe vaak de actie in mail.php uitgevoerd moet worden. Dus als ik invul in send.htm dat hij 100x herhaald moet worden dat hij dus 100x hetzelfde mailtje verstuurd in mail.php?
Sorry als het weer een stomme vraag is maar ik kon het antwoord niet vinden in het PHP manual! en ook niet met de search!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <html><head><title></title></head><BODY> <form method=post action=mail.php> Van: <INPUT size=25 maxLength=30 name=from><br> Naar: <INPUT size=25 maxLength=30 name=to><br> Onderwerp: <INPUT size=25 maxLength=30 name=sub><br> Text: <TEXTAREA NAME=text ROWS=4 COLS=25></TEXTAREA><br> <input type=submit value=Verzenden> <input type=reset> </form></body></html> |
(send.htm)
PHP:
1
2
3
4
| <? error_reporting (55); mail("$to", "$sub", "$text", "From: $from"); ?> |
(mail.php)
Nu mijn vraag:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dmv een input balkje in mijn form in send.htm kan zeggen hoe vaak de actie in mail.php uitgevoerd moet worden. Dus als ik invul in send.htm dat hij 100x herhaald moet worden dat hij dus 100x hetzelfde mailtje verstuurd in mail.php?
Sorry als het weer een stomme vraag is maar ik kon het antwoord niet vinden in het PHP manual! en ook niet met de search!