[PM] hoever is de ontwikkeling inmiddels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
Denk dat er met mij wel weer * GiLeX cq modderpoel :P bewoners zijn die, wel weer eens een update willen zien in het PM verhaal.
Hoever zijn de ontwikkelingen inmiddels, is er al meer info beschikbaar met hoe en wanneer de PM zijn werk kan gaan verrichten :?

seconden, minuten, uren, dagen, weken, maanden vliegen als een schaap door het veen.
Waar oh waar gaat de PowerMod heen?
We wachten nu alweer een tijdlang op het geen gebeuren gaat,
en weer een lange rij users start een draad,
ohnee, weer draad die niet zonder Powermod goed staat.
Oh help ons in de strijd tegen de foute moderaties
toe nou ah please.......

:+
in't kader van Sinterklaas
:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Mwoh, d'r zijn nog geen weeën geweest :P

Concreet:

Moderatief deel: Zo goed als uitgewerkt, d'r moet alleen nog een 'uitleg' komen, of anders gezegd een uitleg over de werkwijze.

Administratief deel: Ook al aardig onderweg, hoewel inhoudelijk nog niet 100% uitgewerkt (denk richting de 90%)

Over de invulling van het Administratief deel staan alleen de neuzen nog niet dezelfde kant op.

Aangezien het één met het ander te maken heeft, vraag ik me serieus af of het niet beter is, de boel in één keer te presenteren, vandaar het 'gebrek aan informatie van onze kant' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
kijk da's in ieder geval een zichtbare echo,
Ik zie dat de PM embryo al handjes en voetjes ontwikkelt :P
Enig idee wanneer "ze" uitgeteld is, zal het een kerst kindje worden of .... :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Daar wil ik nog ff een torpedo op loslaten.

Indien een voltooide discussie hierzo wordt samengevat, dan kunnen wij zowel de motivatie niet zien (dus kan er iets doms staan waar wel degelijk over gediscuseerd is) of dan kan er een nieuw idee ontstaan.

Aangezien ik erg veel ideeen over PM heb en een aardig beeld over modereren, zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat ik per pagina samenvatting 2 pagina's tips, verbeteringen of tuning kan aanbrengen. Ga je dan een voltooid voorstel herbouwen of negeer je dan de input (Beetje Femme-praktijk dus)?

Zoals vaker gezegt hou ik mij beschikbaar, ik steek alleen geen vingers meer uit eigen initiatief uit (en daar dank ik wederom Femme voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 28 november 2001 17:15 schreef ecteinascidin het volgende:
Daar wil ik nog ff een torpedo op loslaten.

Indien een voltooide discussie hierzo wordt samengevat, dan kunnen wij zowel de motivatie niet zien (dus kan er iets doms staan waar wel degelijk over gediscuseerd is) of dan kan er een nieuw idee ontstaan.
Ik ken het verschijnsel wat je nu beschrijft maar al te goed. Als het aan mij ligt komt er meer dan alleen een samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Maar is het voorstel dat je dan post voltooid of nog voor wijzigingen vatbaar?

En bij wijzigingen moet je niet aan schroefjes denken die los zitten maar ook de mogelijkheid van geheel redesign bedenken.

* Delerium kent de lokale mores wel en weet dat een 'af' voorstel in principe onwijzigbaar is ook al komen er betere/simpelere modellen als voorstel naar voren.

* Delerium kan overigens nog geen extra fora zien oid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 28 november 2001 17:31 schreef ecteinascidin het volgende:
[...]

* KeX kan overigens nog geen extra fora zien oid. :P
Zijn die er dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 28 november 2001 17:31 schreef ecteinascidin het volgende:
Maar is het voorstel dat je dan post voltooid of nog voor wijzigingen vatbaar?

En bij wijzigingen moet je niet aan schroefjes denken die los zitten maar ook de mogelijkheid van geheel redesign bedenken.

* Jaymz kent de lokale mores wel en weet dat een 'af' voorstel in principe onwijzigbaar is ook al komen er betere/simpelere modellen als voorstel naar voren.

* Jaymz kan overigens nog geen extra fora zien oid. :P
Jaymz staat over het algemeen open voor commentaar enzo, hoewel ik bijschroeven prefereer boven compleet redesign.

Over jouw ideeën enzo: (Powermoddereter Overleg of anderssoortige dingen...):

That has crossed my mind; 'k ga die gedachten eens concreet maken (sterker nog: dat hèb ik al gedaan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 28 november 2001 17:39 schreef Jaymz het volgende:

[..]

That has crossed my mind; 'k ga die gedachten eens concreet maken (sterker nog: dat hèb ik al gedaan :))
Nog niets van gezien :+

* Delerium heeft geleerd dat als er niets over te lezen is, dat het dan waarschijnlijk inderdaad niet boeiend is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Uhh.

Sometimes things need their time enzo.

Zowieso zijn dit geen toezeggingen of whatsoever, als ik nu een mail stuur heb je vrij snel PMO access. Ik ga er alleen niet over enzo.

U hoort nog (probrably van mij, maar vandaag verwacht ik niet meer; ik wordt nù namelijk opgehaald, en ben pas laat thuis enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, als je radicaal nieuwe dingen gaat uitwerken zoals een HK, dan kan dat omdat de rest van niets weet. In het geval van de PM weet iedereen ervan en bijna niemand weet hoever de boel is nu. Je weet zelf wel dat achter de schermen + no info een redelijke motivator is voor TMF-bezoekers en andere plekken. Om dezelfde reden ben ik voorgoed gekapt met TMF namelijk (maar toen zwaaide een ander de scepter...).
Hoe dan ook, de fouten van geslotenheid worden volgens mij weer domweg herhaald, terwijl dat nergens voor nodig is. Er zijn 1000'den manieren om info en feedback te krijgen van externe personen zodat het zowel achter gesloten schermen kan (als dat Uberhaupt al nodig is) en toch regelmatig een fris windje ontvangt (anders -> Arena-grassynsdroom). Een roulatiegast bv, dat elke week 2 andere personen te gast zijn en kunnen kijken.. dat soort meuk.

* Delerium heeft overigens geen behoefte aan een doorbraak oid

't is alleen die geheimzinnigheid van dat soort rommel. Er zijn vast mensen die niet deelnemen in het overleg maar ongetwijfeld toegevoegde waarde hebben.
Ik persoonlijk ga iig niet meer als fokpaard mijn kunstje vertonen van debuggen als er ooit iets op TMF verschijnt (nu op aanvraag). Waarom zou ik? het boeit niemand iets wat iemand te zeggen heeft, hoe nuttig ook.
* Delerium heeft dan een chronisch gebrek aan feedback gehad in de Femme-tijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 28 november 2001 17:54 schreef ecteinascidin o.a. het volgende:
Een roulatiegast bv, dat elke week 2 andere personen te gast zijn en kunnen kijken..
Dit was een idee dat ook al door mijn hoofd spookte, maar dan in een iets definitiever stadium van het "PM-proces".

Dit zou als voordeel hebben dat, wanneer iemand die regulier mod en niet (al te veel) weet van de PM, een nieuwe blik werpt op de PM, dit zorgt ervoor dat de transparantie van de PM gegarandeerd blijft (iemand moet tenslotte wel kunnen begrijpen wat de PM doet als die persoon daarvoor al gemod heeft).
Verder heeft dit als voordeel dat er zo af en toe ook eens de noodzakelijke "domme vragen" gesteld worden ("wat doet dat en dat?"), waarbij je soms, terwijl je uitleg geeft achter een betere methode komt, of tot het inzicht dat bepaalde dingen niet helemaal kloppen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1