Toon posts:

Volgorde inbouwen tweede schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hd van maxtor gekocht d740x 40gb 7200rpm,ik had al een maxtor van 30gb 7200rpm. Hoe kan ik nu het best te werk gaan ,windows van 30gb afhalen en daar mijn tweede schijf van maken ,of maakt het wat snelheid niet zoveel uit?.
Daarna moet ik dan eerst fdisk draaien?.En als dat gebeurt is kan ik dan op mijn (nieuwe schijf 40gb) de ghost partitie zetten die eerst op mijn 30gb schijf heeft gestaan ,of is dat vragen om problemen?.
Ik heb ook nog een dvd speler.
Kan iemand mij de juiste volgorde uitleggen,zoals het volgens jullie het beste is?.
In ieder geval bedankt.

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:53

cue

ze zijn alletwee 7200 rpm dus ik denk dta je windows gewoon lekker kan laten staan, ik zou 'm dan gewoon als slave er aan hangen formatteren en klaar :)

edit:
handig om eerst ff te fdisken

Verwijderd

Gewoon op secondary master zetten, kijk wel ff naar de snelheid van je dvd speler want die kan de snelheid van je hd beinvloeden.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je dat ,dat hij de snelheid kan beinvloeden?.
En moet ik dan de dvd op secondery slave zetten?.
Alvast bedankt.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Wat zijn je master instellingen???
Misschien kunnen we vanuit daar je wel een handje helpen wat de snelste manier is om je IDE aan te sluiten.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 17:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Gewoon op secondary master zetten, kijk wel ff naar de snelheid van je dvd speler want die kan de snelheid van je hd beinvloeden.
Wat een BULL, op hedendaagse moederborden heeft dat totaal GEEN effect. Ik heb een DVD-speler en een standaard CD-ROM speler op 1 poort hangen, en die normale drive trekt de DVD drive NIET omlaag :Z

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 13:55
heeft wel effect, alleen nog maar heel weinig gezien de al hoge snelheden...vandaar
Maar effe ontopic weer.....Ik zou zelf gewoon je 30gb als primairy master zetten, je 40 gb als secondary master, je dvd als primary slave en je writer (eventueel) als secondary slave.........

iRacing Profiel

Pagina: 1