3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Waren ze niet met de drivers voor Win2k en hoger gestopt omdat die Rage Fury Maxx maar met 1 GPU ipv. 2 GPU's onder die OS-en wilde draaien? Ik denk dat je gewoon pech hebt. Misschien als je het met de gewone Rage Fury drivers probeert? Je kaart draait dan wel op halve kracht (denk ik).Op woensdag 28 november 2001 12:22 schreef ThaNetRunner het volgende:
Heeft iemand deze videokaart onder WindowsXp en heeft iemand daar drivers voor (beta) want Ati Heeft deze kaart in 2000 gemaakt en ze zijn nu al gestopt met Maken van Drivers...Ook niet voor Windows 2000..|:(
ja erge halve kracht...lijkt wel onder Xp zo'n s3 trio64+ 1mb...zo traag is ie...:'(
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Je hebt gewoon een gigantische vorm van pech
, Ati kan geen drivers voor de kaart maken omdat MS in zijn NT kernel geen multi processor devices toelaat die niet kunnen booten.
Het is jammer maar je kan alleen win 98 of ME gebruiken of een nieuwe videokaart kopen.
Het is ook niet echt ATI zijn schuld ze kunnen gewoon geen workaround ervoor verzinnen, door de manier waarop de NT kernel werkt.
Het is jammer maar je kan alleen win 98 of ME gebruiken of een nieuwe videokaart kopen.
Het is ook niet echt ATI zijn schuld ze kunnen gewoon geen workaround ervoor verzinnen, door de manier waarop de NT kernel werkt.
zoe verkocht
en radeon gehaalt pff hehe relaxttt
Pagina: 1