• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:00
Het wordt weer tijd voor een nieuw GSM-abbo, en nu weet ik niet zo goed welke telefoon ik er nu bij moet kiezen. Ik heb nu de keus tussen de T28 (fl 0,-) en T29 (meerprijs 69,-). Het enige verschil is volgens mij dat de T29 WAP heeft, en dat boeit mij niet zoveel. Maar de T28 is volgens mij wel een stukje kleiner, en dat is wel relaxt. Ik heb alleen gehoord dat de T28 nog wel eens vastloopt.
Zijn er tweakers die mij met deze keuze kunnen helpen, of anders hun goede/slechte ervaringen met een van deze mobieltje kunnen vertellen?

Engineering

Verwijderd

Ik zou zeker voor een t29 gaan. De t28 is dan wel dunner, maar dat komt omdat ze een betere accu leveren bij de t29. En die is wat dikker, ja. Het klepje van de 29 is ook veel solider. Niet zo'n knopje aan de zijkant waarmee die openspringt. Schijnt nogal snel te slijten, waardoor ie niet meer dicht kan. Kortom: alle nadelen van de t28 hebben ze uit de t29 gesloopt, afgezien van de afmetingen, maar daar kan je altijd nog een plattere accu voor kopen.

• Tupolev
Ja dan is het inderdaad toch maar beter om de T29 te kopen, zo zuinig ga ik meestal niet mijn GSM om namelijk

Engineering

Verwijderd

Ik heb al ruim een jaar mijn T28s, en heb in het begin nogal wat gezeik gehad (telefoon uit en niet meer aan willen, omgeruild, exemplaar had een verotte connector aan de onderkant, omgeruild, daarna geen enkel probleem meer). Maar voor die 70 gulden extra zou ik het nieuwe model kiezen, als die niet enorm veel groter is.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb een T29s is wel een goed telefoontje tot dusver nog geen problemen mee gehad .. En van die dikkere batterij tsja het is maar wat je wil met de dikke batterij issie wel veel langer stand-by het is maar waar je je voorkeur legt he :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

ik heb ook een T29 en hij bevalt me prima.
Voor de T29 is idd een platte batterij te koop, een imitatie is rond de 50 gulden (of misschien al ergens goedkoper).

Volgens mij heeft de T29 behalve WAP ook een nieuw menu?!
ik zou em voor die 70 piek zeker verkiezen boven een T28...

Verwijderd

ik heb oo kde 28s maar het kutte aan dta ding is dat de menus langzaam zijn dat is bij 29 opgelost (ook bij 39 btw w :P)

Verwijderd

heb zelf een jaartje een t28s gehad. op zicht een heel fijn teostel, alleen ik irriteerde me aan 2 dingen:

-de (relatief)extreem grote antenne.

-het klepje. naa een tijd gebruiken gaat het fout in dat mechanisme waardoor het klepje willekeurig open gaat klappen.

de t29 heeft het nadeel van het klepje niet, omdat je die gewoon met de hand opent. hij heeft echter wel dezelfde grote antenne.

kan je niet is naar andere merken kijken als ericsson?

Verwijderd

omdat jij die antenne niet mooi vind?
als dat het enige is...
en smaken verschillen he :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 13:59

Sick Nick

Drop the top!

Heb zelf een t28s met een kleinere antenne erop gezet dus die antenne is ook geen probleem meer (deze is nog geen cm hoog)
En dat klepje van de t28 is ongeveer de enige reden dat ik deze nog heb. Die t29 en 39 hebben geen knopje en dat vind ik erg relaxed :)

Menu's zijn inderdaad wel iets traag....

met slim line accu gaat die van mij 75 uur standby, komt neer op 2 dagen gebruik met standby en ongeveer 45 minuten bellen per dag.

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

ride277

Cooled by Noctua

Beide >:)

| system specs |

Verwijderd

Heb zelf T28.

Nooit problemen gehad met vastlopen of iets dergelijks
Klepje gaat nog super open en dicht :? dusse...
Menu is alleen traag als je heel je telefoon vol laat staan met troep (Berichten e.d.)

Jammer alleen van de standby tijd, dus zou voor 29 met dikkere accu gaan.

• Tupolev
Thnx, jullie hebben mij overtuigd. Het is wel duidelijk dat de T29 een stapje voor heeft op de T28. Het zal wel weer even wennen worden, want ik heb nu nog steeds een nokia 5130.

Engineering

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook een T29.. vind hem wel relaxter en mooier dan de T28 (die een vriend van mij heeft), o.a. om de bovengenoemde verschillen. De T29 heeft trouwens wel een sneller menu dan de T28 (alleen blijft ie bij het 'mijn keuzenrs' menu altijd even haken) en hij heeft 5 spelletjes ipv 2 (o.a. Tetris en Xonix). Ik zou die 70 gulden extra wel uitgeven.

Leuk btw.. de code voor het service menu: >*<<*<*
:)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hmmm waarom niet de t65 zelfde of zelfs goedkoper als de t29 :P

Kijk trouwens ff hierheen http://www.gsmking.nl/ zijn erg goedkoop :+

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op woensdag 28 november 2001 20:52 schreef BOMBER het volgende:
Hmmm waarom niet de t65 zelfde of zelfs goedkoper als de t29 :P

Kijk trouwens ff hierheen http://www.gsmking.nl/ zijn erg goedkoop :+
Euh als je ff op die link van je had gekeken zag je dat de t65 180 gulden duurder is als de t29 dus wat je daar schrijft klopt niet helemaal

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Tupolev
Ja dat heb ik ook gezien. Bovendien vind ik hem helemaal niet zo goedkoop.

Engineering

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

ik zou helemaal geen ericson nemem.
Ik heb er zelf 2 gehad en allebei gaven ze veel problemen.
ik vind het dus een @&$%#*=merk.
maar als je dan toch gaat kiezen zou ik een t29 nemen,want dat is eigenlijk gewoon de t28 maar dann de verbeterde versie(minder problemen dus):P
En er zit wap op en dat is toch wel heel erg makkelijk >:)

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 20:23 schreef krozzzkabouter het volgende:
Alsof merken geen verbeteringen doorvoeren?

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
t29
heeft eigenlijk alle goeie eigenschappen van t28 maar t29 heeft een betere accu

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Op vrijdag 30 november 2001 20:23 schreef krozzzkabouter het volgende:
Ik heb anders totaal geen problemen met m'n t39m, is een perfect toestel.

Voor de rest sluit ik me aan bij jazzvl en het andere dat hier al gezegd is: T29 is de verstandige keus (ook al vind ik persoonlijk de T28 mooier).

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

Met mijn laatste ericson heb ik toch echt veel problemen gehad.
Maar misschien zijn ze ondertussen wel beter geworden.
Of het heeft gewoon aan de t10s gelegen. :P

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

Pagina: 1