Ik heb net de search afgezocht, maar kwam toch bij scanner van rond de 300. Een kennis van mij wil een scanner kopen, maar zo goedkoop mogelijk. Hij moet nog wel kunnen scannen natuurlijk 
Iemand suggesties?
Iemand suggesties?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Da's goedkoopOp woensdag 28 november 2001 14:43 schreef kroegtijger het volgende:
Ik heb op de hcc een Canon CanoScan N656U gekocht voor 99 piek......ding is lekker plat, goeie software en werkt perfect....lekker strak plaatje rolt eruit.....Kijk gewoon ff op de volgende PC-Dumpdag in de Rai.....daar kun je ze ook volop krijgen.......ik heb anders ook misschien nog wel een scannertje voor je te koop
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
| system specs |
Atari portfolio Dos 2.11
Verwijderd
heeft alleen wel klotesoftware... heb ff geen zin meer om weer een pagina vol te schrijven over die fuksoftware, maar gebruik anders de search maar eens. Sta ik vast ook wel een paar keer bij.Op woensdag 28 november 2001 16:07 schreef ride277 het volgende:
3300c .. op hcc voor maar 125 gld .. werkt perfect .. en heeft prima reviews overal op internet
webOS all the way!