Toon posts:

Goedkoop mogelijke scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de search afgezocht, maar kwam toch bij scanner van rond de 300. Een kennis van mij wil een scanner kopen, maar zo goedkoop mogelijk. Hij moet nog wel kunnen scannen natuurlijk :9

Iemand suggesties?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Al in de tweakers pricewatch gekeken ??

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/23

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb er gekeken en er staan een paar goedkope bij, maar ik wil ook graag weten welke het een beetje goed doet voor zo'n goedkoop mogelijke prijs

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Canon 650-U

Doet het hier wel goed (gewoon simpel plaatjes inscannen, niet op wilde resoluties) en was niet duur...

Verwijderd

Agfa e20 voor Fl 110.- bij MediaMarkt gekocht.
Prima scannertje.

Verwijderd

HP 2200C => voor zo'n f. 160,- a 200,-

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Ik heb op de hcc een Canon CanoScan N656U gekocht voor 99 piek......ding is lekker plat, goeie software en werkt perfect....lekker strak plaatje rolt eruit.....Kijk gewoon ff op de volgende PC-Dumpdag in de Rai.....daar kun je ze ook volop krijgen.......ik heb anders ook misschien nog wel een scannertje voor je te koop

iRacing Profiel

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Ga eens wat winkels langs :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 november 2001 14:43 schreef kroegtijger het volgende:
Ik heb op de hcc een Canon CanoScan N656U gekocht voor 99 piek......ding is lekker plat, goeie software en werkt perfect....lekker strak plaatje rolt eruit.....Kijk gewoon ff op de volgende PC-Dumpdag in de Rai.....daar kun je ze ook volop krijgen.......ik heb anders ook misschien nog wel een scannertje voor je te koop
Da's goedkoop :) Ik heb 'm vorig jaar voor 199 gekocht bij Media Markt toen ie elders nog 279 kostte. Het is inderdaad een topding en hij kwam ook bij veel reviews als beste uit de test (in z'n prijsklasse, maar ook vergeleken met modellen die soms bijna 2 keer zo duur waren).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 21:30

ride277

Cooled by Noctua

3300c .. op hcc voor maar 125 gld .. werkt perfect .. en heeft prima reviews overal op internet

| system specs |

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx mannen, nu kan ik gaan kiezen! 8-)

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:25

Xanax959

relax...

Beetje laat, maar wat dacht je van de scanner in de aanbieding bij de aldi? Blijkt een Artec ultima 2000 e+ te zijn. (wat een naam :) )
Doet het bij mij prima.
www.artec.com.tw of www.artecusa.com

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 16:07 schreef ride277 het volgende:
3300c .. op hcc voor maar 125 gld .. werkt perfect .. en heeft prima reviews overal op internet
heeft alleen wel klotesoftware... heb ff geen zin meer om weer een pagina vol te schrijven over die fuksoftware, maar gebruik anders de search maar eens. Sta ik vast ook wel een paar keer bij.

En ohja, HP update die zooi ook nooit en als je je driver cd kwijt bent: dikke pech want je kunt de drivers nerges downen.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Primax Colorado 600P voor 100,-
Scant ook wel ok :)

webOS all the way!

Pagina: 1