Toon posts:

Online Gamen op netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het via search geprobeerd maar no answer for me.

Ik heb een netwerkje en op de client kan ik geen online spellen spelen. B.V. Unreal tournament kan ik wel LAN games mee spelen maar niet op een online server spelen. Ik heb nu mijn internet geshared (kabel) dmv een proxy het netwerkje is gewoon een crosslinkje en TCP/IP prot. Internet en outlook werkt perfect.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het netwerkje zo kan opzetten dat ik ook op de client online kan gamen ?

ty
-W-

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:47

Kettrick

Rantmeister!

Wat voor proxy gebruik je ?

Verwijderd

Moet je eens zoeken onder portmappings en proxy server, dan moeten er toch genoeg komen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon een freeware progje. PROKSJI ofzo heet het.
En idd vind ik via de search portmappings voor ICQ enzovoorts. Maar nix voor games.

iemand adviseerde mij winroute4.0 maar die verknalde per direct mijn windows :(

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:47

Kettrick

Rantmeister!

Welk OS gebruik je, anders kan je beter de ICS (Internet Connection Sharing) van windows gebruiken, werkt vaak beter dan die halfgare freeware meuk.

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Als je wilt gamen is het verstandiger een router-programmatje te gebruiken i.p.v. een proxy. Als je de router met IP-masquerading gebruikt dan hoef je ook nooit meer moeilijk te doen, de computers denken dat ze direct (via gateway) op het internet zitten

Heb ik thuis ook staan, werkt echt heel goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Mmm ik ga dan eerst ff een simpel router progje zoeken. als da niet lukt gooi ik 2nd edition op de server.

Ik denk dat ik nu genoeg info heb om het te klaren.

Tnx people
Pagina: 1