Scanner-lamp blijft haken op de helft!

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:12

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
help! Ik ben zuur! Ik was gisteren aan het scannen, en terwijl hij bezig was, bleef die lamp op de helft zitten, en hij gaat niet terug! Hij blijft daar zitten. Ik doe dat ding aan, uit, aan uit, scanopdracht geven, alles, werkt niet. Lamp zit vast. Wie heeft een oplossing???

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-10-2025

Fritske

'Knowledge' is power

Geef eens wat meer info...

Merk scanner, Parallel, USB, SCSI??? welk scanprogje... ;)

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Open draaien en dat ding terugdouwen. Heb ik ook gedaan met mijn scanner. Toen deed hij het weer ;)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 11:43 schreef Fritske het volgende:
Geef eens wat meer info...

Merk scanner, Parallel, USB, SCSI??? welk scanprogje... ;)
Hij is USB, XP scanprogje

Merk: Primax, type: primax collorado USB 19200

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:35
Openschroeven en kijken of ie vast zit?? :?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 11:45 schreef terw_dan het volgende:
Open draaien en dat ding terugdouwen. Heb ik ook gedaan met mijn scanner. Toen deed hij het weer ;)
Oh ja klinkt lekker veilig... :?

• Bullettooth
  • Laatst online: 22-07 23:03

Bullettooth

--VR--

Het kan zijn dat de flatcable die onder de lamp zit, los is geraakt. Dan blijft ie daar klem op zitten. Heb ik al eens eerder gezien.

Is ie al eens gerepareerd? Dan kan het zijn dat ze die kabel niet goed teruggeplaatst hebben, of dat de lijm heeft losgelaten door hoge temperaturen van de lamp.

Hope i've been of service. :Y)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 17:56
Heb ooit een probleempje gehad met het verplaatsingsmechaniekje van m'n scanner. Er lag toen een stofje (hoe komt dat daar???) op de rails waarover de lamp zich voortbewoog. Daar bleef de lamp op steken. Misschien het proberen (openmaken) waard?

Verwijderd

Ken iemand anders die ook zoiets had, maar nadat hij het had geprobeerd te fixen, was die hele scanner nog verder naar de klote. :(

• Bullettooth
  • Laatst online: 22-07 23:03

Bullettooth

--VR--

Als je maar onthoud welk schroefje, waar hoort!

B-)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Nou... een probleem met die kabels of een stofje lijkt me sterk, ik heb namelijk een scanopdracht gecancelled en toen bleef-ie zitten. Maar een opdracht cancellen moet toch kunnen??? Kan ook wel bij een printopdracht.. :?

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 13:07

Baf

slopen. alles kapot maken.

Echt waar, uitzetten, openschroeven, en heeeeel voorzichtig terugduwen. Heb ik ook een keer gedaan en ik had hetzelfde probleem met mijn Mustek scanner. Als je het echt voorzichtig doet gaat ie heus niet kapot.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 11:51 schreef Ragger het volgende:
Echt waar, uitzetten, openschroeven, en heeeeel voorzichtig terugduwen. Heb ik ook een keer gedaan en ik had hetzelfde probleem met mijn Mustek scanner. Als je het echt voorzichtig doet gaat ie heus niet kapot.
OK heb ik gedaan, maar nou doet-ie het nog niet... :? Wat nu?

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Heb het ook gehad na het installeren van windows me op m'n computer bleef de scanner op de helft hangen, terugzetten was de enige oplossing om opnieuw te scannen. Ik heb win98 er maar weer opgezet. Primax zegt dat de drivers niet ondersteund worden.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Interstice
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

weer netjes terugduwen naar de plek waar ie vastzat...

Met bon naar de winkel.

Als ie niet wil ruilen want hijs gewoon STUK. Dan ram je hem dat ding door zijn strot

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Ragger, jij hebt een MUSTEK, er is wel degelijk een kwaliteitsverschil tussen mustek en primax ...

die scannertjes kosten amper 100 gulden ... (mustek is een pakje duurder, maar ook een pakje professioneler)

ik zou gewoon proberen, lukt het niet, tjah, dat scannertje kost nu niet zoveel hé, en voor hetzelfde geld heb je al een betere tegenwoordig ...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 20:36
sommige scanners hebben een knopje om hem te 'locken' voor als ie nieuw is en bij vervoer
de jouwe ook? zo ja kijk of dat ding in de lock-stand is geschoven

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Pagina: 1