Slot A thunderbird

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:55

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Weet iemand of nog ergens in Nederland Slot A thunderbirds te koop zijn?

Ik wil deze namelijk op mijn Abit KA7 gooien, en aangezien dezeslot a heeft kan ik niet anders dan een thunderbird erop plaatsen (er zijn toch geen slot A XP's of wel????)

Wat zou nog een andere moegelijkgheid kunnen zijn om te upgraden, een converter van slot A naar socket A ofzo???
(als deze al bestaan?)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op woensdag 28 november 2001 11:39 schreef greatgonzo het volgende:
Wat zou nog een andere moegelijkgheid kunnen zijn om te upgraden, een converter van slot A naar socket A ofzo???
(als deze al bestaan?)
Nope, die bestaan niet..

Verder hoeft een slot-A geen thunderbird te zijn.. (ze zijn er wel), maar het is meestal gewoon een athlon..

Tja, en waar je ze vindt?? Hmm.. Dat spul wordt standaard niet meer geleverd, dus misschien nog een winkel die wat restpartijen heeft, of gewoon tweedehands..

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

hier in nederland betaal je voor een slot-a athlon of tbird cpu *bijna* 1 piek per mhz..

ik vroeg es om een 1.1Ghz Slot-a ( ja ze bestaan ) en die kwam op 950,- !!!!

dus je ken ze beter in de US bestelle.. zijn ze mischien $125,-

zou wel lekker zijn, slot-a thunderbirdje op dit ongelooflijk superstabiele mobootje :9~

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik zag er heel veel op de HCC dagen. Toevallig waren dat alleen maar duitse verkopers en de Athlon Classics kun je NIET apart kopen..

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 13:28

EaS

Deze http://www.microdirect.nl gasten hadden op de beurs nog Slot A T-Birds (goedkoop !!), staan niet in de lijst dus gewoon even mailen of bellen.
Bij www.alternate.de zijn ze ook nog te krijgen.
En hier http://www.eynstein.nl/a/535.html
En hier http://www.eurocomputers-bnl.nl/shop/c45.html

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

Op woensdag 28 november 2001 12:28 schreef DeX het volgende:
Ik zag er heel veel op de HCC dagen. Toevallig waren dat alleen maar duitse verkopers en de Athlon Classics kun je NIET apart kopen..
je kan Athlon Classic CPU wel nieuw & apart kopen, er zijn genoeg winkels die em kunne regele voor je, maar zoals ik al zei dat word echt verrot duur. dat wil je niet eens..

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb er net 1 besteld bij www.twp-computers.nl kostte me + verzendkosten fl300,- voor een 900mhz.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• Tinkerer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Nee hoor, ze werden ook los verkocht: Op vrijdag bij een Duitse tent een Athlon slot-a 900 Mhz gekocht voor 199,-
Pagina: 1