Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
zoals blue shift enzo
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Allemaal al uitgespeeldOp woensdag 28 november 2001 10:11 schreef MastahBlastah het volgende:
je zou de uitbereidingen kunnen proberen...
zoals blue shift enzo
Opposing Force, Blueshift en Gunman
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
oogjes open, snaveltjes dicht
TNXOp woensdag 28 november 2001 10:16 schreef El_Mundo het volgende:
Azure sheep, Todensangst, They Hunger 1,2,3 etc etc. www.planethalflife.com, www.fileplanet.com.
Bij de HL Generations zat op de CS CD ook een SinglePlayer mod, hep alleen geen flauw idee meer hoe die heette (kan ook niet aan die CD want die zitten in een verhuisdoos)
http://ahl.action-web.net/
en anders moet je eens kijken op
http://www.planethalflife.com/community/hosted/mods.shtm
EEHHM ActionHalf-Life is toch geen Single Mod of sla ik nu helemaal de plank mis ik zal ff kijkenOp woensdag 28 november 2001 10:21 schreef Decapitator het volgende:
Action half-life is echt een goede
http://ahl.action-web.net/
Actio half-life kan je ook single player spelen, gewoon half-life levels, alleen dan met action gameplay is wel lagguh, alleen als je dood gaat ben je al je wapens weer kwijt, das wel k*tOp woensdag 28 november 2001 10:22 schreef TOGrimReaper het volgende:
[..]
EEHHM ActionHalf-Life is toch geen Single Mod of sla ik nu helemaal de plank mis ik zal ff kijken
Als je rondrennen leukvind is het een mooie single player modOp woensdag 28 november 2001 10:22 schreef TOGrimReaper het volgende:
[..]
EEHHM ActionHalf-Life is toch geen Single Mod of sla ik nu helemaal de plank mis ik zal ff kijken
met rocket crowbar ben ik nu al wel een stukkie
als je die rocket op de headcrabs gebruikt kun je lachen, dan zijn ze ineens niet meer irri zoals in normaal HL
Heej, ik wist niet dat je AHL in third person view kon kijken, ik zal het binnenkort gaan downen (lees over 4 maanden dan krijg ik ADSL (jaa 4 mndn want we zijn net verhuisd en moeten de telefoon rekening nog betalen)Op donderdag 29 november 2001 08:31 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Rocket crowbar is echt lache ZEKER als je het over LAN doet met een stuk of 6 spelers echt een gekkehuis![]()
. Vooral het level crossfire (met een nuke button
). Speel je trouwens Action Half-life wel in thirdperson is wel vet als je stunt op een ventje af in thirdperson dan zie je de stunt tenminste
![]()
. command is: "thirdperson 1" als je het nog niet gebruikt
.
ik zoek nu dus al vast leuke tips.
ja hier kijkt iedereen naar uit die het cheaten in cs zat is en betere graphics wil (CZ wordt gespeeld op een ge-upgrade HL engine)Op woensdag 28 november 2001 13:13 schreef DjeV het volgende:
de single player van CS komt er aan; hij heet Condition Zero; kijk ff www.gearbox.com
Ehm ik kan niks vinden?Op woensdag 28 november 2001 13:13 schreef DjeV het volgende:
de single player van CS komt er aan; hij heet Condition Zero; kijk ff www.gearbox.com
Over 4 MAANDENOp donderdag 29 november 2001 08:38 schreef TOGrimReaper het volgende:
[..]
Heej, ik wist niet dat je AHL in third person view kon kijken, ik zal het binnenkort gaan downen (lees over 4 maanden dan krijg ik ADSL (jaa 4 mndn want we zijn net verhuisd en moeten de telefoon rekening nog betalen)
ik zoek nu dus al vast leuke tips.
ZWAAR KL*TE!
Ik hoorde al dat het lang duurde als je verhuist maar zo lang. Nouja als je over een paar maanden action half-life gaat downen dan is beta 4.1 er denk ik al. Dan heb je standaard bots erbij zitten (gemaakt door de bot-guru: Rich Whitehouse
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
USS Darkstar... denk der wel aan dattie niet werkt met de nieuwe HL patches .. je zult dus oude moeten zoeken...
Die mod die bij generations zat is Opposing Force... is ook wel mooi
Generations bevatten wel meer: Opposing Force, CounterStrike, Uplink, Redemtion, Team Fortress Classic en nog wat wazige mods die ik ff niet weet.Op donderdag 29 november 2001 14:22 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Soort demo van Half-Life
is gewoon stand alone
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Alleen beetje buggy... en je hebt der (alweer) een oudere HL patch voor nodig...
Jaah, Redemption zoo heette die mod, die was wel gaav, maar ik kwam niet verder in dat pretpark.Op donderdag 29 november 2001 18:29 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Hmm, da wist ik niet maar ... je zei redemption en dat is ook een vette (en mooie) singleplayer mod...
Alleen beetje buggy... en je hebt der (alweer) een oudere HL patch voor nodig...
OH, ja die special ops gassies in de temple waren echt fokkin irritant!