Voodoo2 na opnieuw installeren windows slecht!

Pagina: 1
Acties:

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 19:22

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Ik heb wegens gezeik met windows de boel geformat en opnieuw geinstalleerd, maar nu wil me VooDoo2 kaartje niet meer lekker draaien. Alles wat eerst soepel draaide gaat nu dus echt brak!
Ik heb voor de Voodoo drivers op www.voodoofiles.com gekeken en daar een bestand met de naam v2-w9x-3.02.02.exe gedownload die eerst prima met de kaart werkte. Ik heb ook niets aan de instellingen van de kaart gewijzigd en weet echt niet waar het aan kan liggen.
Ik heb een celly566 met 320meg ram, win98se en directx8.0a en volgens mij is de rest niet echt interessant...

Heeft iemand nog een idee waar het aan kan liggen?

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.

Verwijderd

Install windows ff opnieuw, of misschien ligt het wel aan je beeldscherm adaptor.. (welke is dit trouwens) of gebruik drivers die het voorheen wel goed deden!

suc6

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 19:22

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Ik heb al de oude drivers geprobeerd. Denk ook dat het aan windhoos ligt, maarja... Dat duurt weer zo f**king lang om te installeren. Daarom vroeg ik of iemand het probleem kent. Mijn primaire kaart is trouwens een on-board TNT2. Die Voodoo loopt alleen wel een stuk fijner als ie t goed doet tenminste. Ik hoop wel dat het niet hardware matig is.....

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.