Wie heeft er een zijpaneel voor mij, mischien een beetje een rare vraag, maar na het modden bleek er niet goed gemeten te zijn (meten is weten, ik weet het) nu is mijn zijpaneel een beetje bagger
. Wie heeft er een in de aanbieding?
Bel naar A-Open Benelux of zo iets dan vertel je dat hij beschadigd is aangekomen of ze alleen een nieuwe zijkant willen oposturen een vriend van mij heeft dat ook gedaan en die hield er een xtra kast aan over
\0/
Mijn Plastic voorkant van mijn HQ08 kwam echt beschadigd aan via de post, ik heb geprobeerd een nieuwe te krijgen via AOpen, maar moest het wel via een winkel die AOpen verkocht regelen, en moest gewoon voor het rontje betalen. Erg aardige lui bij AOpen, maar denk niet dat je gratiz een nieuwe krijgt.Op woensdag 28 november 2001 09:58 schreef Drama het volgende:
Bel naar A-Open Benelux of zo iets dan vertel je dat hij beschadigd is aangekomen of ze alleen een nieuwe zijkant willen oposturen een vriend van mij heeft dat ook gedaan en die hield er een xtra kast aan over
20*350ZO45°
wat kost ongeveer zo'n frontje? aangezien ik soon een blowhole in mijn frontje ga makenOp woensdag 28 november 2001 10:02 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Mijn Plastic voorkant van mijn HQ08 kwam echt beschadigd aan via de post, ik heb geprobeerd een nieuwe te krijgen via AOpen, maar moest het wel via een winkel die AOpen verkocht regelen, en moest gewoon voor het rontje betalen. Erg aardige lui bij AOpen, maar denk niet dat je gratiz een nieuwe krijgt.
39
Ik denk ook niet dat je het zijpaneel gratis krijgt, maar die zullen niet echt duur zijn. Gewoon even naar Aopen bellen.
Haha, dat noem ik nog eens service,Aopen gebeld,heel eerlijk geweest en gezegd dat ik het zijpaneel vernaggeld heb door er een zaag in te zetten, Geen probleem, word me gewoon een nieuwe opgestuurd.
zozo dat is nog eens service!Op woensdag 28 november 2001 16:20 schreef pcvanvliet het volgende:
Haha, dat noem ik nog eens service,Aopen gebeld,heel eerlijk geweest en gezegd dat ik het zijpaneel vernaggeld heb door er een zaag in te zetten, Geen probleem, word me gewoon een nieuwe opgestuurd.
39
Wie heeft er nog een "foute" bovenkap over?
39
Zal ik vanavond effe posten, is verkeerd gemeten, en is dus te groot.Op woensdag 28 november 2001 16:26 schreef HlpDsK het volgende:
Foto dan van de foute zijkant:)
Op woensdag 28 november 2001 22:22 schreef pcvanvliet het volgende:
Hier het beloofde plaatje van het zijpaneel van mijn HX-08
[afbeelding]
Niet helemaal mooi gelukt met afwerken of niet?
Ben AMD reseller ( yeah right )Op donderdag 29 november 2001 20:37 schreef arnoman het volgende:
P.S. Hoe kom je aan dat grote AMD logo
HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE
Verwijderd
bedoel je dat voorop zn kast?Op donderdag 29 november 2001 20:37 schreef arnoman het volgende:
P.S. Hoe kom je aan dat grote AMD logo
HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE HEBBE
die sticker, daar zit mijn kast vol mee
Stond echt te kijken van de zooi die ze me allemaal hebben opgestuurdOp donderdag 29 november 2001 20:43 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
bedoel je dat voorop zn kast?
die sticker, daar zit mijn kast vol mee
Niet toevallig 1 AMD sticker over.......???Op donderdag 29 november 2001 21:05 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
Stond echt te kijken van de zooi die ze me allemaal hebben opgestuurd
Blaat
Tuurlijk, mail me maar effe voor details.Op vrijdag 30 november 2001 00:36 schreef Cowboy Henk het volgende:
[..]
Niet toevallig 1 AMD sticker over.......???
Helemaal te gek ! Vrijdag NPD aan de deur, kwamen effe "Free of charge" een zijpaneel afleveren, echt super service van Aopen !
Dus have no fear !
gewoon modden die kast, want als het mis gaat krijg je binnen een week een nieuw paneel !
Dus have no fear !
ik zie het probleem niet... bij de gamma hebben ze vast wel kunstof afwerklatjes en das minder moeite denk ik dan met aopen communiceren... Zoveel scheelt het nl niet
edit:
oeps niet goed gelezen.. je hebt je panel al
Wat voor afwerklatjes? en wie weet waar ik voor mij nieuwe zijpaneel rubber randen kan kopen voor rond om de blowholes?Op maandag 03 december 2001 13:08 schreef shades het volgende:
ik zie het probleem niet... bij de gamma hebben ze vast wel kunstof afwerklatjes en das minder moeite denk ik dan met aopen communiceren... Zoveel scheelt het nl niet
edit:
dat u-profiel rubber ?
nee, dat zou ik ook niet weten
Juist dat spul. Iemand?Op maandag 03 december 2001 13:37 schreef shades het volgende:
dat u-profiel rubber ?
ben ik ook wel beniewd naar..
reuze handig
reuze handig
En hoe gaat dat dan? je knipt dat spul op maat, en dan druk je het ertussen (of lijmen
) en wat doe je dan met de twee afgeknipte kanten, dan krijg je toch een lelijk spleetje
zitten soort klemmetjes is dacht ik. Je moet wel beide uiteinden recht knippen en op het rechte stuk tegen elkaar leggen.. als je het goed doet valt het nauwelijks op
Verwijderd
bedankt voor de tip heb ze net gebeld werdt 5 minuten later teruggebeld met de mededeling dat ze een zijpaneel en frontje opsturen (afkomstig van een kaduuke kast )(tegen verzendkosten )dus over een paar dagen kan ik weer gaan modden
ik geloof niet dat dat gaat lukkenOp woensdag 28 november 2001 10:35 schreef snoei het volgende:
'ctrl' + 'z'
Graag gedaan, moest jij verzendkosten betalen? ik niet, maar goed kan niet veel zijn, heb je toch mooi effe wat paneeltjes erbij.Op maandag 03 december 2001 14:15 schreef sykocartman het volgende:
bedankt voor de tip heb ze net gebeld werdt 5 minuten later teruggebeld met de mededeling dat ze een zijpaneel en frontje opsturen (afkomstig van een kaduuke kast )(tegen verzendkosten )dus over een paar dagen kan ik weer gaan modden
Pagina: 1