The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
dat deze in SU thuishoortOp woensdag 28 november 2001 09:40 schreef martin.h het volgende:
lijkt me duidelijk...
Hehe heb nu het gevoel dat jij net zo'n n00b bent als de topic starter van Waar vind ik complete albums in mp3?? op internetOp woensdag 28 november 2001 09:42 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
dat deze in SU thuishoort
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
ehm?Op woensdag 28 november 2001 09:44 schreef martin.h het volgende:
[..]
Hehe heb nu het gevoel dat jij net zo'n n00b bent als de topic starter van Waar vind ik complete albums in mp3?? op internet
pardon?
dat topic mag niet, daarom moet je m in Stoute Usertjes (SU) posten
niet in LA, dat is voor discussies tussen users en de crew
edit:
uit de SU FAQ:
Het Stoute Usertje Forum is speciaal opgezet om Moderators en Administrators te wijzen op iets waarvan jij aan de hand van de policies denkt dat het niet door de beugel kan. Hierbij moet je denken aan crossposters, warezrequests, discriminatie, foute usericons en dergelijke zaken. Dingen die tweakers.net aangaan horen in Tweakers.net Frontpage Feedback.
Ok ik geef toe ik ben ook een n00b, maar als er modjes wakker waren geweest dan was dit topic ook al gemoved....
Plaats gewoon een topic in SU en ga niet mekkeren in LA.
Modjes kunnen ook niet allemaal in elk forum modden dus dat kost ook weer extra tijd voordat er iemand langskomt die dat wel kan.
Het zijn ook maar mensen, die zijn aan het werk, misschien naar school of liggen nog te maffen
Modjes kunnen ook niet allemaal in elk forum modden dus dat kost ook weer extra tijd voordat er iemand langskomt die dat wel kan.
Het zijn ook maar mensen, die zijn aan het werk, misschien naar school of liggen nog te maffen
39
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()