Hey ik heb een probleem...... Ik heb de ASUS V7700 TI-200, en draai de standaard bijgeleverde detonators (14.62) Wanneer ik deze echter ga updaten naar een nieuwere detonator, dan krijg ik een 'ping-probleem' bij Unreal Tournament -> als ik een level binnenkom is mn ping prima en blijft prima, echter wanneer het level is afgelopen dan loopt mn ping erg op, en wanneer et nieuwe level is geladen dan loopt mn ping weer verschrikkelijk op
. Wil ik dit verhelpen dan moet ik eerst minimaal 5x reconnecten van server en dan blijft mn ping okey (dit dus alleen bij nieuwere detonators dan mn standaard bijgeleverde, met de standaard heb ik totaal geen problemen). Verder gebruik ik Win2k Prof UK, heb een Athlon 1000@1070 mHz en heb VIA chipset....enne.....jah, kan iemand mij helpe
?? (want ik wil wel graag meeste performance uit mn kaartje hale, en ik weet hoeveel performance verschil er zit tussen 14.62 en 22.80!! VEEL)
Very thnx, hoop op een usefull antwoord, thnx Archie for using his username, Loque
Very thnx, hoop op een usefull antwoord, thnx Archie for using his username, Loque