Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Niks moet 
Maar aangezien nelske nog in de "proefperiode" zit, zal Jotti daar nog wel even mee willen wachten.
Maar aangezien nelske nog in de "proefperiode" zit, zal Jotti daar nog wel even mee willen wachten.
Oh. Okay.
Maar wat mij betreft issie geslaagd hoor
Maar wat mij betreft issie geslaagd hoor
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik ook niet in ANSOp woensdag 28 november 2001 08:25 schreef mithalph het volgende:
Nelske staat niet als modje van NOS in de topic-index ... moet wel heh
Tijd voor een nieuwe sig..
Dan zit jij blijkbaar ook nog in je proefperiodeOp woensdag 28 november 2001 08:46 schreef Koffie het volgende:
Ik ook niet in ANS![]()
Mja, ook... Maar je denkt toch niet dat ik mijn plekje in de "bekendheid" kwijt wil?Op woensdag 28 november 2001 08:49 schreef Twynn het volgende:
Dan zit jij blijkbaar ook nog in je proefperiode
[serieus]
Maar dat is idd de reden dat Koffie er nog niet achter staat
[/serieus]
Saampjes delen ?
Advanced Networking & Servers | Koffie/ACM
Daar praten we volgende week wel over...Op woensdag 28 november 2001 08:55 schreef Koffie het volgende:
Saampjes delen ?
Je eerste week zit er nog niet eens op
Verwijderd
Ik weet niet of ik i.r.l. al herkend wil worden net als JottiOp woensdag 28 november 2001 08:25 schreef mithalph het volgende:
Nelske staat niet als modje van NOS in de topic-index ... moet wel heh
Nee, de reden is wel genoemd lijkt me
Dat is best lastig hoorOp woensdag 28 november 2001 08:55 schreef Koffie het volgende:
Saampjes delen ?
Ik heb ervoor moeten vechten met Jag
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Neuh kan makkelijkOp woensdag 28 november 2001 11:00 schreef JvS het volgende:
Dat is best lastig hoor.
Maar nu nog niet.
* Koffie houd zich geheeld afzijdig bij het verloop van dit topic
Agja, kun je nog mooi de verantwoordelijkheid bij ACM leggenOp woensdag 28 november 2001 11:11 schreef Koffie het volgende:
* Koffie houd zich geheeld afzijdig bij het verloop van dit topic![]()
Pagina: 1