Toon posts:

[XP] internet deling ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 pc's thuis staan, allebei met XP. De 1 heeft premium broadband (com21) de ander deot het via internetdeling. Alleen doet deze laatse pc het maar half.

Als ik op het internet ga, dan detecteerd die ander dat netjes en geeft dit ook aan. Vervolgens probeer ik dan startpagina te laden (ja ja voor mijn ma dan he :) ) maar de brwser komt niet verder dan website gevonden en verder dus helemaal niets. Terwijl ik met de pc die direct 'inbeldt' wel deze pagina (snel) kan zien. Probleem dus. maar het wordt ingewikkelder :), als ik naar tweakers ga ,via die pc die via het netwerk internet, doet hij het wel :?, maar zodra ik dieper op een site inga dan gaat het ook alweer fout.

Een vage fout waarvan ik denk , DAMN I NEED HELP :) somebody ?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Werken andere netwerk handelingen wel gewoon, zoals files kopieeren.
Misschien een firewall, al lijkt me dat wel heel sterk.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Windows XP heeft een ingebouwde firewall.

Je bij de eigenschappen op de computer met het internet aangeven dat de andere PC's door deze firewall heen mogen.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> NT

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:37

Dreamer

Foutje

misschien meer info is wel handig dus je netwerk instellingen of je internet deelt terwijl je gewoon de cdrom van wanadoo gebruikt hebt.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 09:07 schreef PCdude2000 het volgende:
Windows XP heeft een ingebouwde firewall.

Je bij de eigenschappen op de computer met het internet aangeven dat de andere PC's door deze firewall heen mogen.
dit maakte bij mij verder geen verschil mbt het delen van internet alleen met het sharen van folders.

wat je kan proberen is proxy aan of uit te zetten (helpt bij mij vaak.)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Wat gebeurd er als je:

www.ilse.nl pingt?
• 194.109.6.66 pingt?
Pagina: 1