Toon posts:

msi k7t266pro2 ddr ram probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dit mobo kopen maar nu heb ik nog een vraag over het ddr ram geheugen,heb je hier nu ook verschillende soorten in en waar moet ik op letten want bij sd ram is het zo als je reepje maar 100mhz is en je cpu 133mhzfsb is dan gaat dat dan dus niet.
dus heeft iemand nog wat uitleg over mn vraag????

Verwijderd

Maakt allemaal niks uit bij DDR ram gewoon 2100 van een goed merk halen bijv crucial bij icomputers.nu in nederland.

Je hebt ook nog 2400 maar dat zijn gewoon reepjes die 'gegarandeerd' sneller zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu het mobo en een ddr reepje van 256mb en het merk is van samsung,zal wel niet de allerbeste zijn maar zeker niet de slechtste,toch??

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 20:10 schreef mark_m het volgende:
ik heb nu het mobo en een ddr reepje van 256mb en het merk is van samsung,zal wel niet de allerbeste zijn maar zeker niet de slechtste,toch??
Heb gehoord dat Samsung niet erg geschikt is om te overclocken. Maar als dat niet je bedoeling is dan is het prima geheugen :)

Verwijderd

Het is in ieder geval merk geheugen en zal daardoor stabieler/sneller zijn dan geen merk op geen merk :)

Verwijderd

Topicstarter
maar ik kan dit wel op de laagste cas laten draaien zonder problemen (ik bedoel dat hij dan het snelst loopt)??????

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

nee, samsung geheugen (cas 2.5) werkt wel op cas 2 maar niet op de snelste settings.
heb zo een reepje gehad in afwachting op mijn mushkin.
geen echte aanrader dus.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Roy

Hobbies?

Is Dane-Elec eigenlijk een goed merk?

Inderdaad...

Verwijderd

Topicstarter
maar wat is nou weer geregistreerd geheugen,is die samsung geregistreerd??

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op donderdag 29 november 2001 05:42 schreef mark_m het volgende:
maar wat is nou weer geregistreerd geheugen,is die samsung geregistreerd??
Als er ECC bij staat wel ja

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
maar ecc is toch error corrortion
Pagina: 1