Lame hacker heeft clan van CB gegooid

Pagina: 1
Acties:

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leuk wil je op ww.clanbase.com inloggen is je clan dood :{

Wat was er nou, iemand heeft een member gehacked en zo achter pass gekomen.

Waarom zul je je afvragen? Zelf zecht ie slecht gedrag in een server :?

En neej geen cheaten~! De gene die gehacked is is NOxious, hier bekend als NOxie. Hijs cheat 100% zeker niet en is gewoon heel goed.

Doordat ie zo goed is en we met 3 members op zo'n n00b server aan het spelen waren ga je kloten. Beetje met elkaar dollen (bij je base blijven en knifen, tikkerje enz spelen) en dat kon iemand dus niet waarderen.

Ik vind it dus zeek lame! Ook omdat CB niet meer instaat is de clan weer levend te maken. Gelukkig waren we net weer begonnen met spelen en hadden we geen wars gespeelt. Want dat was dus allemaal verloren gegaan dan |:(

Ik schijt echt op die debielen bij CS, want dara gaat dit over, die iedereen voor cheater uitmaken en iedereen die beter is als hun uitscheld....

Hier is link naar onze oude clanbase site: http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=40589

Ik heb de clan dus vanmiddag opnieuw moeten inschrijven op CB en weer een hoop gezeik...

Ook heeft die hacker passes van NOxie lopen veranderen, oa ICQ en hotmail.

Oei wat wil ik graag het ip van die gast, want zoiets doen kan echt niet!

Verwijderd

ff melden bij milo

srry maar vind het toch wel een beetje grappig =]

• Peertje
  • Niet online
grappig? Niet dus... als we wat hadden misdaan maar dat is het niet... Maar volgend mij heb ik z'n ip. Er heeft namelijk iemand op de zelfde tijd ingelogd op mijn pc op m'n ftp >:)

Gotya!

Verwijderd

ach ik vind de nieuwe clan naam wel cool. klopt het dat die kamphuis vaak in #str zit? zit ik ook namelijk

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

1 woord , ROFL :P
gebeurd wel vaker hoor , dan post iemand een linkje naar irc waarin ie is ingelogged en dan ben je de zak :P
is met PR en 4K&C ook laatst gebeurd :)

hallo

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

CB kan toch wel achterhalen IP van de persoon die gewijzgids heeft ??

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:54
welke clan betreft dit?

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:10
is wel lol

hij praat l337 :( |:( :P

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zo te horen zijn jullie niet echt vriendelijk geweest, maar daar kan ik niet over oordelen. Sorry maar ik vind die gast wel stoer 8-)

• ravenger
  • Laatst online: 03-02 15:35
hehe, must be CS :P

• Flipmo2K
  • Niet online
Hehe, ze zouden alle CS clans op Clanbase weg moeten gooien, dat spel wordt zowat alleen nog maar gespeeld door beginners (en die cheaten dan ook nog eens :r). No offense tegen eerlijke, 'oudere' CS spelers hoor maar zo is 't gewoon.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Geen qid in je url's posten.....

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Name Country ICQ Mail Connection teach ur fucking clanmembers to behave in public!! Age Fag? Ghey? g0t 0wn3d? 
BuzzerCrAsH    Other     16 N N N 
Cool_Killa     Modem     16 N N N 
Kamphuis     ADSL    17 Y Y Y 
NOx!ous    Modem Recruiting/Trialing especially you   16 Y Y Y 
Peertje    ADSL  15 Y Y Y 
Phalanx     Modem      N N N 
[*RSA*]Bl4nCO    Cable   17 N N N

LMAO :P

• Wimo.
  • Laatst online: 21:03

Wimo.

Shake and Bake!

whahaha ":P

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
-----> Ik weet hoe dit kan.

Of het nu nog zo is weet ik niet, ben al een hele tijd niet meer op CB geweest.

Maar als je een link naar iemand geeft naar de pagina van jouw cman op CB, en diegene klinkt op die link, is hij automatisch ingelogd onder jouw naam, en kan hij dus doen wat hij wil.

Hier is dus absoluut geen sprake van hacking ofzo. :z :z

Gewoon een stommiteit. En een beetje een dom systeem op de site van CB.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
Dat hebben we natuurlijl niet gedaan voor wat voor n00b houd je ons man!

THX jongens voor deze aardige reps, ik merk dat de sfeer hier goed is:( toppertje

• buzz
Jah, ik ben dus de leader van RSA en ik ben hier niet zo blij mee, helemaal niet omdat jullie het kewl vinden :?

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 11:50 schreef Captain Pervert het volgende:

Maar als je een link naar iemand geeft naar de pagina van jouw cman op CB, en diegene klinkt op die link, is hij automatisch ingelogd onder jouw naam, en kan hij dus doen wat hij wil.

Dom systeem?
Waarom is het nog nooit gehacked denk jij?
(paar weken geleden was mysql server gehacked, dat is totaal iets anders)
Je moet je url ook nooit posten als je in bent gelogged...
DAT is pas dom |:(

• Captain Pervert
Natuurlijk heb je dat wel gedaan.

Alleen omdat die zogenaamde hax0r met 0's strooit en jullie verklaart voor "0wn3d" wil nog niet zeggen dat hij echt een dikke l33t hax0r is hoor.

Face it, wat ik zei is gewoon gebeurd. Je passt je password door zonder het door te hebben, heb zelf ook een keer zo'n URL met pass en al erin gekregen namelijk.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Op woensdag 28 november 2001 12:10 schreef ReaLX het volgende:
Je moet je url ook nooit posten als je in bent gelogged...
DAT is pas dom |:(
Dom of niet dom, er is heus niet gehacked ofzo. Het MOET op deze manier gebeurd zijn. Per ongeluk. Daarvoor hoef je geen n00b te zijn hoor. Hackers bestaan niet. Niet op clanbase. En waarom dan specifiek jullie clan?

Daag.

• Knakker
  • Laatst online: 02-02 18:03
Op woensdag 28 november 2001 12:06 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Jah, ik ben dus de leader van RSA en ik ben hier niet zo blij mee, helemaal niet omdat jullie het kewl vinden :?
Ja sorry hoor, dit IS gewoon grappig :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Aangezien hij de wachtwoorden heeft veranderd moet hij het wachtwoord wel hebben, en bij meeste digen (weet niet of bij cb dat ook zo is) moet je je oude wachtwoord verifyen. Hoe is die aan die gekomen dan? dacht ik zo

Ik ben pas ook begonnen met cs en paar TK omdat het donker was en skins zijn bijna het zelfde. Groene skin van swat en terror. En dan roep je heel hard sorry en volgende ronde TK-en ze jou, en de ronde daarna een TH :'( lame. En dan het constante geroep om cheater, er zal een ronde omgaan dat het niet geroepen worden..... Maakt het niet echt aantrekkelijk voor de nieuwlingen. En dan nog die cage shit ben je lekker aan het spelen word je er afgekickt omdat je "punkbuster :?" niet hebt ofzo. Was dat?

En dan loop je ook nog zo traaaaag, nee quake2 is toch fijner vinnik.

Kent iemand Electra? dies goed!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op woensdag 28 november 2001 13:18 schreef Khaine het volgende:
Aangezien hij de wachtwoorden heeft veranderd moet hij het wachtwoord wel hebben, en bij meeste digen (weet niet of bij cb dat ook zo is) moet je je oude wachtwoord verifyen. Hoe is die aan die gekomen dan? dacht ik zo

Ik ben pas ook begonnen met cs en paar TK omdat het donker was en skins zijn bijna het zelfde. Groene skin van swat en terror. En dan roep je heel hard sorry en volgende ronde TK-en ze jou, en de ronde daarna een TH :'( lame. En dan het constante geroep om cheater, er zal een ronde omgaan dat het niet geroepen worden..... Maakt het niet echt aantrekkelijk voor de nieuwlingen. En dan nog die cage shit ben je lekker aan het spelen word je er afgekickt omdat je "punkbuster :?" niet hebt ofzo. Was dat?

En dan loop je ook nog zo traaaaag, nee quake2 is toch fijner vinnik.

Kent iemand Electra? dies goed!
punkbuster kan je halen op www.punkbuster.com , niet dat het veel cheaters tegenhoudt maar toch.

Verwijderd

Hey Matthijsje, jij bent toch ook die lamer van die HCC-actie? En tikkertje spelen is idd lame, hoe kinderachtig zeg, maar ja, hacken natuurlijk ook. :r

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Idd beetje jammer dit. Ik heb maar meteen een newsitem gepost op onze eigen (non-clanbase) clansite, want dit is behoorlijk verontrustend. Beetje triest dat iemand begint te hacken omdat hij iemand online vervelend vond |:(

Wat me wel opvalt is dat die hele CS scene door en door verziekt is. Ik heb het nooit gespeeld, maar het enige wat ik lees is cheat, flame, en nu dus ook hack. :(

• buzz
Op woensdag 28 november 2001 13:42 schreef 007 het volgende:
Hey Matthijsje, jij bent toch ook die lamer van die HCC-actie? En tikkertje spelen is idd lame, hoe kinderachtig zeg, maar ja, hacken natuurlijk ook. :r
Wie ben jij om commentaar te geven op hoe iemand speelt. Tikkertje spelen is absoluut niet lame, ze springen continu en iedereen kan ze afknallen.

En over die HCC actie, je was er niet eens bij. Of jij was zeker zo'n gast die het een puberale actie vond en dan toch wel wat gezegd had ( als hij er bij was geweest ) jezus wat :r ik op mensen zoals jij!

Voeg dan iets toe aan de discussie.

Verwijderd

Nee, gelukkig was ik er niet bij. Begin genoeg te krijgen van dat kinderachtige gedoe, net als dit. Daarom ben ik ook met CS gestopt. Als je de presentatie van XP wil verknallen doe je dat, maar dat ga je toch niet doen onder iemand anders naam zeg? Hoe lame...

• buzz
Op woensdag 28 november 2001 13:45 schreef RedTop het volgende:
Idd beetje jammer dit. Ik heb maar meteen een newsitem gepost op onze eigen (non-clanbase) clansite, want dit is behoorlijk verontrustend. Beetje triest dat iemand begint te hacken omdat hij iemand online vervelend vond |:(

Wat me wel opvalt is dat die hele CS scene door en door verziekt is. Ik heb het nooit gespeeld, maar het enige wat ik lees is cheat, flame, en nu dus ook hack. :(
Dank je, maar ik wil nog wel ff melden dat de scene wel roelt, want ik denk er niet over om te stoppen door die stomme cheaters.

De Scene roelt echt ik zweer het je. Je moet alleen zelf zo fair mogelijk blijven, dat houd de lol ering.

Uitgescholden worden voor cheater en je bent het niet, is misschien wel het vetste wat je kan overkomen. Vooral als een admin het doet >:)

• buzz
Op woensdag 28 november 2001 13:55 schreef 007 het volgende:
Nee, gelukkig was ik er niet bij. Begin genoeg te krijgen van dat kinderachtige gedoe, net als dit. Daarom ben ik ook met CS gestopt. Als je de presentatie van XP wil verknallen doe je dat, maar dat ga je toch niet doen onder iemand anders naam zeg? Hoe lame...
Maar mag ik vragen wie jij bent om het te veroordelen?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Op woensdag 28 november 2001 11:50 schreef Captain Pervert het volgende:

Slimpie :P

Dat zei nalin dus ook al ietsje hierboven :D

• buzz
Het leuke is dat het zo dus niet gegaan is. Niemand logged in bij onze clan, we staan er alleen, de enige die CB inlogged ben ik, en ik heb thuis niet eens internet.

• Hoyden
  • Nu online
Op woensdag 28 november 2001 14:08 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Het leuke is dat het zo dus niet gegaan is. Niemand logged in bij onze clan, we staan er alleen, de enige die CB inlogged ben ik, en ik heb thuis niet eens internet.
Niet inloggen ??

Das makkelijk. Waarom zou alleen jij inloggen ?

Die gasten moeten toch ook kunnen kijken naar war planning enzo ? Of ben jij all mighty boss ?
:)

Maak je er niet druk om, gewoon ff opnieuw invoeren.

• SouLmaN
  • Laatst online: 02-02 22:13
Was bij mijn clan, DnD, ook gebeurt, alle members waren van Clanbase afgegooid omdat de leider die url had doorgegeven toen hij ingelogd was... :( :'(

Verwijderd

Je clan is niet dood anders had er bij je clan info gestaan this is a dead clan ofzo iets
Je moet gewoon ff nieuw wachtwoord aanvragen en dan kun je alles weer doen.

• buzz
Op woensdag 28 november 2001 14:11 schreef The Fox het volgende:

[..]

Niet inloggen ??

Das makkelijk. Waarom zou alleen jij inloggen ?

Die gasten moeten toch ook kunnen kijken naar war planning enzo ? Of ben jij all mighty boss ?
:)

Maak je er niet druk om, gewoon ff opnieuw invoeren.
Neej, ik ken iedereen in RL, en we waren nog niet actief in de ladder, alleen friendlys.

Maar jongens, ik hoef geen hulp hoor, ik kan het zelf ook wel. Maar toch bedankt. Dit was meer een soort van verwensing, en een roep om bijstand. btw, dit was eigenlijk gepost door matthijsje, want ik hoorde het vanochtend pas :D

Geen internet thuis heet dat. Maarjah, MXstream KOMT ERAAN ! >:)

* buzz is blij

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
In 1 woord " *ZuchT* " :(

• 7ouis
Ik speelde dus laast op een darkseed en kreeg ruzie met zo'n gast [Dw] Cenobite Toen hij was ging was de volgende dag me icq en me hotmail pas verander :( nadat ik de passes weer goed had gezet ging ik dus vrolijk weer csen ook weer op darkseed en kwam een gast tegen die adsf heette en zei:
hoe vond je het om gehacked te zijn >:) ik wist niet wie het was en heb het opgezocht. Je raad het al toen ik die naam adsf opzoekte vond ik zijn naam onder hetzelfde won

http://hlstats.darkseed.net/playerinfo/p10700.html

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 28 november 2001 13:18 schreef Khaine het volgende:

[..]
Je wachtwoord zit geëncrypt in je qid (een variable in the URL). Om het wachtwoord te veranderen hoef je het oude wachtwoord niet te geven. Dat is het enige minder veilige aan het systeem van clanbase. Met die qid kan hij dus gewoon het wachtwoord veranderen, en alle andere dingen in de clan (als diegene trustee rights heeft).

Ook de database bevat geëncrypte passwords, dus mocht ie gehacked zijn mag ie heel wat moeite doen om op die manier je password te kraken.

Zoals Captain Pervert al zei, je hebt gewoon een ingelogde URL ergens gegeven....

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op woensdag 28 november 2001 13:56 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Dank je, maar ik wil nog wel ff melden dat de scene wel roelt, want ik denk er niet over om te stoppen door die stomme cheaters.

De Scene roelt echt ik zweer het je. Je moet alleen zelf zo fair mogelijk blijven, dat houd de lol ering.

Uitgescholden worden voor cheater en je bent het niet, is misschien wel het vetste wat je kan overkomen. Vooral als een admin het doet >:)
Wie ben jij dan?

• 7ouis
Op woensdag 28 november 2001 15:55 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Je wachtwoord zit geëncrypt in je qid (een variable in the URL). Om het wachtwoord te veranderen hoef je het oude wachtwoord niet te geven. Dat is het enige minder veilige aan het systeem van clanbase. Met die qid kan hij dus gewoon het wachtwoord veranderen, en alle andere dingen in de clan (als diegene trustee rights heeft).

Ook de database bevat geëncrypte passwords, dus mocht ie gehacked zijn mag ie heel wat moeite doen om op die manier je password te kraken.

Zoals Captain Pervert al zei, je hebt gewoon een ingelogde URL ergens gegeven....
Erm ik heb die gast 1 keer gezien op Darkseed en ik heb hem echt geen url gegeven |:(

• Peertje
  • Niet online
Het is zo gegaan...

Die gozer wist gewoon ip van mij en Nox, dat is niet moeilijk om achter te komen.

Toen heeft hij eerst een simpele port-scan gedaan om te zien welke poorten er open staan bij ons.

Aangezien Nox van de week al een virus had zou heet wel kunnen kloppen dat er het 1 en ander open stond.

Bij mij heeft ie dus ook een scan gedaan en is zo op m'n ftp gekomen. Aangezien ik geen andere poorten open had staan heeft ie bij mij niks anders kunnen verneuken.

Kheb gelukkig z'n ip en dus nu z'n won id...

• Peertje
  • Niet online
En de "meneer" die mij weer een eikel vind omdat ik op de HCC iets gedaan heb;

Maak jij nooit fun dan? En wat lul je nou over onder een andere naam? Ik droeg niks van tweakers, ben mezelf, en heb niks over tweakers geroepen. Dat heeft niemand gedaan behalve de presentator dan...

Maar ach, je zla wel denken dat het onze eigenschuld is dat dit gebreurd is aangezien ik wel vaker kattenkwaad uithaal |:(

Eigenlijk moet ik je negeren want anders loopt dit weer zo uit op een flame enz...

• Peertje
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 14:26 schreef blijstar het volgende:
Je clan is niet dood anders had er bij je clan info gestaan this is a dead clan ofzo iets
Je moet gewoon ff nieuw wachtwoord aanvragen en dan kun je alles weer doen.
Hij is sinds vamorgen weer tot leven gewekt :)

Ik eerst op IRC vragen of ze het wouden doen krijg ik als antwoord dat dat helaas niet meer kan |:( Kheb dus al weer een nieuwe aangemaakt.

• 7ouis
Door zo'n gast uit die clan ben ik gehackt :(

http://www.darkworld.ws/

Verwijderd

ach als ik admin was geweest had ik jullie ook van server gekicked

• mvz
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

Op woensdag 28 november 2001 16:26 schreef NOxie het volgende:
Door zo'n gast uit die clan ben ik gehackt :(

http://www.darkworld.ws/
het moge dan hackerz zijn, maar die site van hun is gewoon een "freewebtemplate" ze kenne niet eens zelf een site designen :D

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• 7ouis
Op woensdag 28 november 2001 16:42 schreef xMvZx het volgende:

[..]

het moge dan hackerz zijn, maar die site van hun is gewoon een "freewebtemplate" ze kenne niet eens zelf een site designen :D
Whahahaha laat ze dat maar niet horen straks hacken ze jou ook >:)

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
Och ik vind het wel grappig :)

• Captain Pervert
Hacken :D

Stelletje n00bs.

Pas op, of IK ga jullie hacken! :D :D

LMAO :P Nix met hacken te maken dit hoor!

• Hoyden
  • Nu online
Op woensdag 28 november 2001 16:42 schreef xMvZx het volgende:

[..]

Lekker belangrijk... Alsof dat altijd moet..

• Hoyden
  • Nu online
Op woensdag 28 november 2001 19:24 schreef Captain Pervert het volgende:
Hacken :D

Stelletje n00bs.

Pas op, of IK ga jullie hacken! :D :D

LMAO :P Nix met hacken te maken dit hoor!
Lijkt het idd op ja :)

Verwijderd

Denk er eens helder over na; een paar mensen stoppen er veel moeite in om iets leuks op te richten en iemand die dat niet aanstaat richt het zomaar ten gronde....

Dat is toch ziek; het is maar een spelletje hoor (wel een verdraaid leuk spelletje daar niet van...:P)

• 7ouis
Ach ja RSA was wel aan verfrissing >:)
( thanks Cenobite :z )

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 19:54 schreef NOxie het volgende:
Ach ja RSA was wel aan verfrissing >:)
( thanks Cenobite :z )
ahum, volgens mij kan dat ook wel zonder hem en was deze heisa nooit nodig geweest :+

Verwijderd

LOL
Wat zie ik daar staan
KAMPHUIS
Rofl
Die gun ik dat nou echt niet :P

Mzl :)

• Peertje
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 16:29 schreef SuB het volgende:
ach als ik admin was geweest had ik jullie ook van server gekicked
En daar heb je reden toe. Maar je gaat niet op iemand pc snuffelen en dan persoonlijke bezittingen slopen |:(
Pagina: 1