Hey tweakvolk!
Net een Epox 8KHA+ (XP1600, 256M) aangeschaft, daar een Maxtor IDE ingehangen (pri M), en een DVD en een 100M zipje (sec M resp S), en alles werkt als een zonnetje. Triple boot RH7/98SE/XP, allemaal geen probleem.
Vervolgens heb ik er een Diamond Fireport 40 SCSI-controller ingestopt, met daaraan een Quantum Atlas 4.5G (je hebt eens wat liggen
), en vervolgens weigert XP te installeren. Schijf wordt niet herkend, al wat met termination zitten experimenteren, maar dan crasht XP helemaal (duh). Het vreemde is: 98SE werkt nog steeds, RH7 ook, en Win 2000 installeert tot mijn verbazing OOK probleemloos. Meest recente NTdrivers die ik kon vinden gebruikt, maar niks - XP herkent de schijf niet of loopt vast 
Iemand enig idee, en/of een locatie waar ik een recente biosflash kan ophalen?
Nog een probleem is dat ik met een IDE/SCSI-mix de Epox niet van het SCSI-schijfje kan laten booten; hij herkent de IDE altijd als eerste drive (HDD-0) in het systeem, zelfs als je het BIOS vertelt dat'ie eerst van SCSI moet booten
Dat zou ik ook graag omdraaien...
Alvast bedankt!
Net een Epox 8KHA+ (XP1600, 256M) aangeschaft, daar een Maxtor IDE ingehangen (pri M), en een DVD en een 100M zipje (sec M resp S), en alles werkt als een zonnetje. Triple boot RH7/98SE/XP, allemaal geen probleem.
Vervolgens heb ik er een Diamond Fireport 40 SCSI-controller ingestopt, met daaraan een Quantum Atlas 4.5G (je hebt eens wat liggen
Iemand enig idee, en/of een locatie waar ik een recente biosflash kan ophalen?
Nog een probleem is dat ik met een IDE/SCSI-mix de Epox niet van het SCSI-schijfje kan laten booten; hij herkent de IDE altijd als eerste drive (HDD-0) in het systeem, zelfs als je het BIOS vertelt dat'ie eerst van SCSI moet booten
Alvast bedankt!
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.