Wie ziet de fout

Pagina: 1
Acties:

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jivedaf/tomuchmem.gif

Ik dacht van .... mijj werk kudde heeft genoeg rc5 te grazen, laat mijn thuispecee nu eens wat meer dan rc5 gaan doen ..
Eerste de beste link die ik tegenkwam op dutchpowercows.org was een link naar de download voor folding ...

maar in tegenstelling tot d-net is het geheugengebruik wel enigszins bizar te noemen met een geminimaliseerde client ...

* Jive is gewoon op zoek naar een 100% stabiele client waar hij met een proxy kan werken en die onder NT als een service te installeren is en niet meer dan 10mb geheugen vreet ....

anders krijg ik dat nooit rechtgepraat en zal ik hem ook echt niet gaan draaien ...
wat is er fout hiermee (als het al fout is, want zoniet gaat ie ook heel snel weer eraf)

Jive's Box
Jive @ DNET

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 00:43 schreef JiveDAF het volgende:
* Onno is gewoon op zoek naar een 100% stabiele client waar hij met een proxy kan werken en die onder NT als een service te installeren is en niet meer dan 10mb geheugen vreet ....
Ik denk dat er dan weinig overblijft naast dnetc.

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Dat zou dan errug jammer zijn, maar dan nog kan iig minimaal 2 jaar vooruit met de huidige DC projecten dan maar.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

de ECCp client pakt hier niet meer dan 2.5 Mb geheugen, er is proxy-support en is als service te installeren... ideetje? :)

en dat met de G@H FAQ in mijn sig... geen projectreclame dus ;)

[edit]
Idd, niet 2.5 kb maar Mb

D3 char(s)

• DukeBox
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 00:43 schreef JiveDAF het volgende:
...maar in tegenstelling tot d-net is het geheugengebruik wel enigszins bizar te noemen met een geminimaliseerde client ...
In je screenshot pakt ie maar 1,13MB of bedoel je iets anders ?

En eccp client pakt ook iets van 1,0 tot 2.0 Mb (geen KB)

• Eraser127
  • Laatst online: 12:40

Eraser127

Nijkerk

dnetc en F@H tegelijk draaien? Kan dat? Want dnetc neemt bij mij alle idle time, en dan heeft F@H toch niks meer, of werkt hij niet met idle time ofzo?

My Discogs

Verwijderd

Neem gewoon de console-versie, die is stabiel en vreet alleen geheugen voor Core_65 service (normaal 1 Mb).
De WinFAH heeft een memoryleak, dat was al bekend. Die visualisatie voegt erg wqeinig toe aan de graasbeleving, dus als je console-only wilt draaien - doen hoor !

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op woensdag 28 november 2001 09:41 schreef Eraser127 het volgende:
dnetc en F@H tegelijk draaien? Kan dat? Want dnetc neemt bij mij alle idle time, en dan heeft F@H toch niks meer, of werkt hij niet met idle time ofzo?
kan prima. ze nemen beide de idle time. je geeft dus 50% aan beide. en als folding problemen heeft met communicatie met de server neemt de koe de rest van de tijd over tijdelijk.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
half om half wat is daar mis mee

die gehakt is ook wel lekker.

en Ereaser127 SC HEAREFEAN is Best mar cambuur mei ik ek wol sjien. >:) :P

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op woensdag 28 november 2001 00:43 schreef JiveDAF het volgende:* achappey is gewoon op zoek naar een 100% stabiele client waar hij met een proxy kan werken en die onder NT als een service te installeren is en niet meer dan 10mb geheugen vreet ....
Hmmz, SETI voldoet aan al deze eisen, behalve het geheugen gebruik zit op 16 MB. Voor de rest kan je alles zo installeren dat je er geen enkel omkijken meer naar hebt... :)

Uiteraard kan je veel stats volgen en monitoren :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

wheej! achappey gaat me helpen recruten! :P
voor meer info over hoe seti te installeren kun je kijken op sequence.keyserver.org en klik dan op de "doe mee"-knop ;)

daar staat sinds gister een uitleg voor alle windows-systemen, en ook linkjes naar de unix/linux/mac clients :)

• achappey

achappey

...

Dan nog een team joinen. ;)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 08:44 schreef DukeBox het volgende:

[..]

In je screenshot pakt ie maar 1,13MB of bedoel je iets anders ?
Mwuah .... mischien doel ik op de 53meg die ik aan de core_65 kwijt ben van Folding ...
Hij staat weliswaar in swap, maar vind het toch een beetje errug veel voor een simpel rekenproggie ...

* Jive denkt dat hij dit molecuul maar uit laat Folden en dan lekker es naar die andere clients gaat kijken.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 28 november 2001 18:08 schreef achappey het volgende:
Dan nog een team joinen. ;)
juist! :P

• achappey

achappey

...

Lekker recruiten Sequence, jullie zullen het nodig hebben ;)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
* Jive gaat es kijken of Seti wel netjes 50% idle pakt, want die brakke Genome client heeft iig nooit gehoord van delen ..
die vreet 60meg en ook nog eens 99.9% idle-time, zodat mijn }:O niets meer heeft ....

Jive's Box
Jive @ DNET

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Gewoon 100% (99 eigenlijk) op 1 project draaien, werkt fijner, en sneller.

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op donderdag 29 november 2001 19:28 schreef JiveDAF het volgende:
* 0rbit gaat es kijken of Seti wel netjes 50% idle pakt, want die brakke Genome client heeft iig nooit gehoord van delen ..
die vreet 60meg en ook nog eens 99.9% idle-time, zodat mijn }:O niets meer heeft ....
Dnetc naast Genome@home werkt wel; Je moet echter je priority van je Dnetc op 3 zetten geloof ik; Even mee experimenteren en dan delen ze perfect de idle-cycles...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op donderdag 29 november 2001 21:38 schreef Mr_Atheist het volgende:
Dnetc naast Genome@home werkt wel; Je moet echter je priority van je Dnetc op 3 zetten geloof ik; Even mee experimenteren en dan delen ze perfect de idle-cycles...
3 = 4 ;)

D3 char(s)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Als je aan prioriteiten moet gaan klooien hebben we het dus niet over een proper werkend Idle-Vreetertjuh ...

Iemand nog interesse in een half-afgemaakte Genome ????

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Het is folding wat je draait. Voor de rest kun je de grootte van de memory-leak beperkt houden door het grafische scherm niet op te roepen. Folding heeft ongeveer priority "Normal" en is dus idd iets gewilliger dan D.net. Bij Win2k en aanverwanten kun je die priorities instellen als je console-only gaat draaien (weet alleen de correcte formulering voor het opstartscript ff niet).

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 17:27 schreef Nemesis het volgende:
Het is folding wat je draait.
In die screenshot wel jah, inmiddels staat foldign op non-actief & heb ik Genome ook uitgeprobeerd, welke nog ranziger met geheugen en idle-time omging ... welke inmiddels ook in-actief is .. vandaar de post "iemand interesse in een halve genome"

Ga morgen wel kijken of ik mijn oude seti-accoutn nog terug kan eigenen & daar mee verder loei ...
alhoewel ik moet zegggen dat jezelf in de dag top30 van rc5 zien ook wel iets heeft.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1