Meer bandbreedte

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Ellow,

Ik en een paar vrienden van mij zijn bezig met een website
(<font color="red">spam verwijderd</font>) Hij's nog niet af :) ) En we willen daar zoveel mogelijk Webcams opkrijgen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar een van mijn vrienden heeft zelf een webcam proggie geschreven die upload via HTTP (gaat dan weer via WideXS) en dan via php en mysql kom je dan automatisch op de site te staan als je online bent met dat proggie.

Nou is het probleem dat we een datalimit hebben van 10 GB per maand. Da's ruwweg 340 MB per dag. Maar wij gebruiken nu al meer dan 1,1 GB per dag!!!! }:O

Nu hebben we als tijdelijke oplossing de interval van ons programma op 30 seconden gezet, maar da's natuurlijk gewon zwaar bagger. :(

Wie weet waar wij goedkoop iets kunnen vinden met veel meer bandbreedte. Of het liefst helemaal geen limit.

Vriendelijke Groeten,

FiZz
&
The <font color="red">(...)</font> Crew.

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam onderaan elke post zetten. Zie hier waarom niet.

Bovendien voegt het spammen met je website zoals je door deze post heen deed niets toe aan de inhoud van het bericht, en is het dus spammen. Je krijgt geen waarschuwing, maar wel het vriendelijke (docht dringende) verzoek dit in het vervolg achterwegen te laten. </font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

oke tot nu toe is deze vermeld in het andere topic (die ik graag geclosed ofzow wil zien.. aangezien ik dat niet zelf kan.....)

http://www.webhosters.nl

http://www.webselect.nl

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 00:21 schreef FiZz_ het volgende:
Of het liefst helemaal geen limit.
onmogelijk, bedrijven/jes die dat aanbieden werken met een Fair Use Policy, en zit je vaak nog niet eens aan de 2gb/dag. Colocated oplossing lijkt me meer geschikt voor jullie

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:03

Kettrick

Rantmeister!

Op woensdag 28 november 2001 00:34 schreef Kertje het volgende:

[..]
Colocated oplossing lijkt me meer geschikt voor jullie
Heb je evengoed een limiet, staat trouwens ook gewoon op die sites :)

Verwijderd

even een vraagje tussendoor..

wat is Colocated :?

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 00:36 schreef RoeLz het volgende:

[..]

Heb je evengoed een limiet, staat trouwens ook gewoon op die sites :)
yup, maar colocated heb je geen fair use policy en ik kan me zo voorstellen dat ze nog wel meer dan 30gb/maand gaan verstoken.... en hoge server load etc, dan ben je goedkoper uit met een colocated server (= eigen server plaatsen bij een provider)

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Op woensdag 28 november 2001 00:37 schreef FunFair het volgende:
even een vraagje tussendoor..

wat is Colocated :?
Je eigen server in het rack schuiven bij een provider, je mag dan zelf bepalen wat je er mee doet en hoe je het doet.

Verwijderd

wordt het daardoor veel goedkoper? (behalve de kosten van het aanschaffen van een server natuurlijk)

Verwijderd

we willen namelijk een beetje in de range van 30 - 40 gulden per maand blijven.
we zijn met 7 man en 1 vrouw waarvan er ook nog maar 2 18 van zijn... tjah en uitgaan willen we ook nog :)

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

De kosten voor colocated hosting staan allemaal op de sites die eerder genoemd werden... :z

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 00:46 schreef FunFair het volgende:
we willen namelijk een beetje in de range van 30 - 40 gulden per maand blijven.
we zijn met 7 man en 1 vrouw waarvan er ook nog maar 2 18 van zijn... tjah en uitgaan willen we ook nog :)
voor 40 gulden per maand vindt je niks, en zeker geen colocating hosting. Je bent met 8 man, iedereen kan toch wel een geeltje per maand ophoesten? Voor die prijs kun je gaan colocaten.

Maar kijk is, zoals roelz al zei, op die sites

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 21:30

ride277

Cooled by Noctua

40 piek krijg je idd nix voor. Je zal echt meer geld moeten ophoesten voor geen datalimiet of hogere datalimiet succes

| system specs |

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Sorry voor het spammen trouwens. Ik was me hier niet van bewust. Het zal niet weer gebeuren. |:(

En iedereen nog bedankt voor alle reacties. We zullen wel hard gaan zoeken en andere oplossingen bedenken
Pagina: 1