Toon posts:

Bandbreedte kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een probleem met de bandbreedte die ik nodig voor een site ( <font color="red">verwijderd</font> ) die ik samen met een aantal vrienden heb. We hosten hierop webcams, maar het blijkt dat dat bandbreedte vreet. Als het allemaal even lekker gaat vreten we zo een gigabyte per dag en we hebben er maar 10 per maand :( kortom dat is niet helemaal de bedoeling. Nu is er wel een noodoplossing dat we maar om de 30 seconden 1 webcam plaatje kunnen uploaden, maar dat is natuurlijk niet echt normaal voor een webcam. Die wil men het liefst 1 keer in de 3 seconden (of lager als die persoon genoeg upload stream heeft).
Weet iemand waar je goedkoop (snelle) bandbreedte kan kopen?
of zijn er misschien tips om de bandbreedte te verkleinen die we nu gebruiken?

of misschien een site/organisatie/ofweetikveelwat dat dit soort dingen kan sponsoren?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:03

Kettrick

Rantmeister!

Daar kom je lekker op tijd achter :+

Kijk eens op http://www.webhosters.nl

Daar kan je opzoeken welke hoster's goedkoop zijn :)

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

[topic=334061/1/50] :?

Verwijderd

Topicstarter
dat wou ik net zeggen.. ik en hij hadden allebij op hetzelfde moment hetzelfde idee.

Verwijderd

Topicstarter
cancel deze aub

verder in
[topic=334061/1/50]

die is een stuk beter :)

Verwijderd

www.webselect.nl

gewoon wat hosters afgaan die een zooi dataverkeer bieden (let wel: ongelimiteerd kan niet, dus trap daar niet in want dan ben je 100% zeker duurder uit), het is overgens ook wel belangrijk dat die host een dikke aansluiting heeft, anders dan heb je er nog niks aan...

anders is een colocated oplossing misschien een idee ?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 00:25 schreef FunFair het volgende:
cancel deze aub

verder in

die is een stuk beter :)
Euhm, ja, normaal beoordeeld de mod dat hoor :? :o

Als je technisch kijkt naar wat jij allemaal fout deed in je eerste post en het aantal links en antwoorden in dit topic ben ik namelijk een andere mening toegedaan, maar het is "jullie topic", dus verder gaan in dit topic dan maar:

[topic=334061/1/50]

Aan de topicstarters:
let even op het commentaar in het andere topic svp.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.