[CL DTT2500 - SB Live 1024] kabeltjes

Pagina: 1
Acties:

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
aansluiting van die SB Live op DTT 2500 gaat via 2 kabeltjes.. een spdif kabeltje (S-VHS plug achtig) en een verloop kabeltje die naar 3,5mm jack gaat.... probleem: ik ben opzoek naar dat verloop kabeltje.. maar ik kan et neeeergens vinden :( Televersum (en die hebben best wat kabeltjes) heeft et niet.. standaard compu winkels weten niet eens wat spdif is.. dus daar schiet ik ook niet mee op...

iemand een idee waar ik in godsnaam dat kabeltje kan kopen...

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Dat verloopkabeltje? Wat is het begin daarvan :-)
Leuk systeem in je sign

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Je dtt2500 heeft twee digi-ingangen. Die svhs achrige ingang en een tulp ingang.

Wat ik weleens heb gehoord dat zou werken (ik zou het zelf kunnen testen, want ik heb een DTT2500 en een live value) is dat je een normaal jack-tulp kabeltje pakt (die waarme je normaalgeproken een analoog signaal naar je versterker jaagt) en die gebruikt. Uiteraard zitten er twee pluggen op en je hebt er maar 1 nodig. Je moet dus ff uitvissen welke werkt (=maximaal 1x ompluggen dus)

Probeer het eens, waarschijnlijk heb je zo'n kabeltje wel liggen

Verwijderd

www.hoontech.nl

de CA7 is het kabeltje dat je zoekt en kost iets van 5 piek

• Raymond
Op woensdag 28 november 2001 00:18 schreef TweakGuy het volgende:
www.hoontech.nl

de CA7 is het kabeltje dat je zoekt en kost iets van 5 piek
Afbeeldingslocatie: http://www.hoontech.nl/hoontech/pics/acc-ca7.jpg

zoals je kan zien doet dat kabeltje dus eigenlijk wat ik probeerde uit te leggen. Je zou het dus prima eens kunnen proberen.

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Zo ga ik het doen, weet dus niet of het werkt, maar volgens een vriend wel:
[Gamma mode]
benodigdheden voor dit onderdeel Eigen Huis & Hometheater (r) <rob de tuinman muziekje erbij>:

* 1 male stereo jackplug, 3,5mm bij voorkeur verguld
* 1 male cinchplug, wederom bij voorkeur verguld
* 1 stuk coax kabel of afgescherme audiokabel

Het geheel tot één welklinkend geheel te maken is slechts simpel en vereist wat tin en een warme/hete soldeerbout.
Men soldere het puntje van de jackplug aan het audiokabeltje danwel aan het coaxkabeltje. Erg belangrijk dus om niet de mantel te nemen, slechts het puntje van de plug gebruiken. Vervolgens neme men de andere eind van het kabeltje en soldere die zorgvuldig op de cinch plug. FF doormeten en wij zien daar één volledige digitale interlink voor de SB Live! 1024 naar de input van uw hometheater.
[/Gamma mode]

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
damn dat was snel :) zuiver, ken ik me wijfie ook weer blij maken :D

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Raymond
Op woensdag 28 november 2001 00:31 schreef dB_A_ het volgende:

[Gamma mode]
benodigdheden voor dit onderdeel Eigen Huis & Hometheater (r) <rob de tuinman muziekje erbij>:
[/Gamma mode]
[topic=303958]

Eerste post :P

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Op woensdag 28 november 2001 00:35 schreef Lampje het volgende:

[..]

[topic=303958]

Eerste post :P
LOOOOL ja, dat muziekje :P wat bij die pagina zat bedoelde ik. Kon 'm zo gauw niet vinden, thanx Lampje!

edit:

Trouwens, je kunt zo'n kabeltje ook bij Creative bestellen, maar ik geloof dat je dan echt gruwelijk veel duurder uit bent. Vandaar dat ik het zelf ging maken. De CA7 van Hoontech is echter ook precies wat ik bedoelde, dus als je daar makkelijk aan kan komen, moet je het zeker niet laten
Pagina: 1