Toon posts:

half-life gekocht ( ! )

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde dat counterstrike HET spel moest zijn,
nu is het zo, dat ik Half-life vandaag tegenkwam, bij vobis, voor 40 gulden, en heb het gekocht.

Thuis geinstalleerd, en counterstrike gedownload,
nu vraagt hij steeds om een key, (nu ook al als ik halflife alleen wil opstarten) maar ik kan nergens op de cd (in een soort dvd-hoes) de key vinden.

de cd zat nopg in plastiC !!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 28 november 2001 00:00 schreef opti het volgende:
nu is het zo, dat ik Half-life vandaag tegenkwam, bij vobis, voor 40 gulden, en heb het gekocht.

nu vraagt hij steeds om een key, (nu ook al als ik halflife alleen wil opstarten) maar ik kan nergens op de cd (in een soort dvd-hoes) de key vinden.

ik heb dezelfde ook zonder key :{

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Sick Nick
  • Laatst online: 29-10 18:43

Sick Nick

Drop the top!

Terug gaan en eentje met key eisen

Bij mij staan de keys (half life genreations, dus 3 keys :9 ) gewoon op het doosje.

Verwijderd

Topicstarter
ja ??

voor het eerst in mijn leven dat ik een spel koop, en ja hoor, direct genaaid ??

wat nu ?

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
wtf ??? hoe kan je nou geen key hebben heb je goed gezocht in het boekje op de cd ???? als er echt niks staat moet je gewoon terug naar die winkel gaan... (ik heb btw ook een dvd half-life hoesje en bij mij stond ie op het boekje links onder in ziet er zo uit: 2389-12434-4478 <--- dit is btw niet een echte >:)

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

hoi teneerste.. je zal geen spijt van je aankoop krijgen (alleen de eerste paar dagen met online gaming.. maar daar kom je vanzelf wel achter)

nu over je probleem mijn key (ik heb half life generations pack gekocht) zat op mijn cd hoesje geplakt (wit stickertje)

de key zou er ongeveer zo uit moeten zien

1254-88156-2486

ps zo ziet de mijne er dus uit..
dit zijn dus random nummers

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
De key is het belangrijkste van het hele spel man.

Als ik er niet 1 zou hebben gejat van mijn exvriendin, zou ik HL speciaal voor de key gaan kopen :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• 7ouis
Op woensdag 28 november 2001 00:05 schreef Captain Pervert het volgende:
De key is het belangrijkste van het hele spel man.

Als ik er niet 1 zou hebben gejat van mijn exvriendin, zou ik HL speciaal voor de key gaan kopen :)
hehe laat je exvriendin dit maar niet lezen :D

• Captain Pervert
Boeit haar niet, ze speelt geen HL en helemaal nix online.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• 7ouis
Op woensdag 28 november 2001 00:06 schreef Captain Pervert het volgende:
Boeit haar niet, ze speelt geen HL en helemaal nix online.
LOL waarom koopt ze dan zoiets? :D heeft ze zeker van jou voor sinterklaas ( had je eigenlijk voor je zelf gekocht >:) )

• Captain Pervert
Op woensdag 28 november 2001 00:09 schreef NOxie het volgende:

[..]

LOL waarom koopt ze dan zoiets? :D heeft ze zeker van jou voor sinterklaas ( had je eigenlijk voor je zelf gekocht >:) )
Kopie gekregen van d'r oom. Nja haar broertje eigenlijk. Maar dat is een chillende blanke neger, die blowt alleen maar en doet allesbehalve online spelen... ;)

• 7ouis
:D relxt man

• Sick Nick
  • Laatst online: 29-10 18:43

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 28 november 2001 00:10 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Kopie gekregen van d'r oom. Nja haar broertje eigenlijk. Maar dat is een chillende blanke neger, die blowt alleen maar en doet allesbehalve online spelen... ;)
Sounds like a party animal :+

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:18
Ik kreeg bij mijn versie 2 keys :P

• 7ouis
Had je zeker 2 spellen in 1 of niet???

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 23:58
Ik heb ook halflife generation met 3 keys voor 60 gulden.. als er geen key bij zit (wat me erg sterk lijkt??), teruggaan natuurlijk!! komop zeg, hoort er toch gewoon bij te zitten.. anders kan je het spel niet installeren ook!

• mulder
  • Laatst online: 19:53

mulder

ik spuug op het trottoir

De key staat op het goude randje van het boekje...

oogjes open, snaveltjes dicht

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-10 20:50
De key staat op de laatste pagina in het boekje..

ook een uur naar moeten zoeken |:(

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb hier half-life generation voor me liggen , daarop staan 2 keys op de voorkant van het doosje

hallo

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Bij de DVD-case versie van Halflife staat de key in kleine lettertje linksonderin op de titelpagina van het (kleine) halflife boekje dat er bij zit. Ik moest zelf ook ff zoeken voor ik em zag :D

Hier komt iets hips te staan

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 28 november 2001 07:36 schreef HyperMan het volgende:
Bij de DVD-case versie van Halflife staat de key in kleine lettertje linksonderin op de titelpagina van het (kleine) halflife boekje dat er bij zit. Ik moest zelf ook ff zoeken voor ik em zag :D
helemaal waar.. khad er 3 uur over gedaan voordat ik het zag! :)

dus op de voorkant van het hl boekje ;)

blup

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hmmmm bij mij stond hij op de achterkant van me half-life cd hoesje. Komt volgens mij omdat ik de eerste versie van half-life toen hij net uit was heb gekocht, voor 100 piek :P (En nog nooit spijt ervan gehad :D :7).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• mulder
  • Laatst online: 19:53

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik heb ook de eerste versie, maar de key staat op het cd-hoesje! Spooooooky! Lekker belangrijk Mundo.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Bij mij stond ie op de binnenkant van het hoesje

• buzz
  • Laatst online: 31-10 14:58
Op woensdag 28 november 2001 00:02 schreef opti het volgende:
ja ??

voor het eerst in mijn leven dat ik een spel koop, en ja hoor, direct genaaid ??

wat nu ?
Voor het eerst in het leven dat je een spel koopt. Schaam je, je geeft een slechte naam aan alle gamers met zulk gedrag. Iedereen brandt en leeched, maar zo'n bullshit heb ik nog nooit gehoord.

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik had ook hl generations gekocht en ook op 1 cd geen key.

Ben toen lekker teruggegaan betaal ten slotte voor de cd's met key.

Netjes een nieuwe gekregen met key kan wel een gebeuren, misschien was de stickermachine op :P

• -the-dude-
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10-2013
het is heel simpel: als je een cd koopt moet er een key bij zitten. zo niet dan ben je genaaid en moet je terug voor een key. of je kijkt ff op astalavista.box.sk voor een crack, maar ik zou ze daar in de winkel net zo lang gaan vervelen met mijn gezeur tot ik een nieuwe key had.

aan half-life heb je op zich wel een goeie koop gedaan. goed spel, na al die jaren dus de programmeurs verdienen het geld ook wel.

• Morph666
  • Laatst online: 27-09 22:01
[topic=334368/1]
jah crosspost maar niemand reageerd daar dus het moet wel!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 00:02 schreef opti het volgende:
ja ??

wat nu ?
Ik hoop dat dit net ook bij mij gebeurd; ik heb hem bij de Intert*ys gekocht maar ik krijg hem pad met Sinterklaas (dan hoef ik er niet voor te betalen >:)) dus dan kijk ik meteen of de cd-key er op zit

• buzz
  • Laatst online: 31-10 14:58
Op woensdag 28 november 2001 13:19 schreef DjeV het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit net ook bij mij gebeurd; ik heb hem bij de Intert*ys gekocht maar ik krijg hem pad met Sinterklaas (dan hoef ik er niet voor te betalen >:)) dus dan kijk ik meteen of de cd-key er op zit
Heej Djev, waar heb jij deze url vandaan >:)

* buzz is eigenlijk niet verbaasd :D n00bs kom je overal tegen ;)

• EVILSalami
  • Laatst online: 27-10 09:10

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb ook HL generations Staat gewoon voorop op de CD...

Dammit ik heb lang geen CS gedaan

C ya guys ik ga nu ff knallen >:)

• Hahn
  • Nu online
Je moet ook geen Half-Life kopen voor 40 piek als je voor 60 piek Generations hebt :)
Want in Generations heb je Half-Life zelf en Counter Strike en ook nog Opposing Force :)

The devil is in the details.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Ik heb vandaag zowaar ook de legale halflife gehaald :) .

En die generations heb ik niets aan, aangezien ik ze niks waard vind en ze toch allemaal al hebt op CDR. En CS is gewoon gedownload :P .

Steam

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:36

AzzKickah

06-CENSORED

HELLOOOOW!!!

Open your eyes!!!

In dat DVD-hoessie zit als je hem opendoet aan de linkerkant twee boekies en een reclamefoldertje. Op een van de boekies staat op de voorkant linksonderin een key.

Voila. Have phun.

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 14:57 schreef Marc00 het volgende:
Je moet ook geen Half-Life kopen voor 40 piek als je voor 60 piek Generations hebt :)
Want in Generations heb je Half-Life zelf en Counter Strike en ook nog Opposing Force :)
Hier in Maastricht kost Half-Life los 30 piek ipv 40 :P, maarja, wat boeit zo'n tientje ook bij zo'n goed spel.
Maar het ligt er maar net aan waar je Half-Life voor wilt gebruiken he..Als je Half-Life koopt alleen om te multiplayen dan heb je weinig aan Opposing Force die bij Generation zit, dan voldoet alleen Half-Life ook wel.

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ik heb HL (Best Seller Series) vorige week gekocht voor 30 gulden bij de Free Record Shop, en daarop staat mijn key binnen in het doosje op de handleiding

Verwijderd

ff iets n00bs

toen ik HL generations kocht, was ik gelijk bezig met het stikkertje er af te krabben, trots als ik was op mijn nieuwe spel.

maar op dat stikkertje stond dus de Opfor key |:(

nadat ik het hele huis doorzocht had kwam ik delen tegen onder mijn sokken, op de trap, en in de mand van mijn kat

:+

sindsdien blijf ik van stickers af

was ook wel erg handig: een sticker ipv een afdruk op het papier

• 7ouis
Op woensdag 28 november 2001 14:57 schreef Marc00 het volgende:
Half-life kost 30piek dus dan kan je ook 2 maal half-life kopen O-)

• Rubbereendje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-07 15:28
ik heb hem daar ook gekocht! en de cd-key gevonden !!!

hij staat gewoon rechts onder op de kaft van een heel klein boekje van HL het is goed kijken maar je moet hem kunnen vinden !! :D

Verwijderd

nu ook al als ik halflife alleen wil opstarten) maar ik kan nergens op de cd (in een soort dvd-hoes) de key vinden.

in een soort dvd-hoes?
half-life hoort gewoon in een cartonne doos te zitten met een cd doosje en wat boekjes

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 30 november 2001 12:21 schreef ScralP het volgende:
in een soort dvd-hoes?
half-life hoort gewoon in een cartonne doos te zitten met een cd doosje en wat boekjes
Heb jij enig idee hoeveel 'versies' van Half-Life er op de markt zijn :D?

Verwijderd

Lol afgezet, ik bij de Free Record shop voor 3 tientjes.

BTW, het serienummer staat op een los blaadje wat op de voorkant lijkt en dan rechtsonder in het hoekje, met een matrix printer lettertype :)

Ik heb me ook de tyvus lopen zoeken, maar uit eindelijk toch gevonden

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 01:24 schreef Urnie het volgende:
De key staat op de laatste pagina in het boekje..

ook een uur naar moeten zoeken |:(
lol. dat had ik ook. eerst dacht ik dat de code op de cd-rom de key moest voorstellen. mooi dacht ik. koopt later een kameraad van mij er ook een, zie ik dat we dezelfde hadden. wtf dacht ik. maar goed, dat was dus niet de key, die stond ergens vaag onderin op zon papiertje die ik al bijna had weggepleit.

Verwijderd

Halflife kopen is echt geen schande. Nu hoef je niet meer een key ergens te rippen ofzow en als je je HL weer eens verneukt door te installen van een skin ofzow of een nieuwe config, hop meteen een cd voorhande.

Ook is t leuk om eens een key te hebben waar alleen jij op speelt.

Anders verneuken mensen je stats ergens op een server..... In mijn geval dan :7 hehe

Owja......de key staat op t boekje, heel klein helemaal onderaan

Verwijderd

dit is geen spam

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 14:07 schreef caedes het volgende:
Halflife kopen is echt geen schande. Nu hoef je niet meer een key ergens te rippen ofzow en als je je HL weer eens verneukt door te installen van een skin ofzow of een nieuwe config, hop meteen een cd voorhande.

Ook is t leuk om eens een key te hebben waar alleen jij op speelt.

Anders verneuken mensen je stats ergens op een server..... In mijn geval dan :7 hehe

Owja......de key staat op t boekje, heel klein helemaal onderaan
En voor een echte klasieker wat echt een goed spel is wil ik best geld uitgeven :)

Ik koop zelden spellen, alleen als ik ze ECHT goed vindt.
Max Payne bijvoorbeeld, super reviews, ik spelen, binnen 3 dagen uitgespeeld. Ik had me flink genaaid gevoeld als ik hem had gekocht. :)

Half-life (cs) blijft cool, alleen hopen dat ze snel naar 1.4 gaan en dat de hitbox voor het hoofd wat kleiner is :)

Verwijderd

Allemaal leuk maar ik ben nu hier mijn HL CD kwijt, en hl.exe is corrupt geworden.

Wil iemand mij helpen zoeken?

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
ten eerste ben je flink genaaid !
40 piek voor Half-life ? Je kon het voor 29 piekies bij de Dixons halen MET cd key.

en tweede, dat was het eigenlijkj *D

dikzak

• 7ouis
Op zaterdag 01 december 2001 00:11 schreef Chello200 het volgende:
ten eerste ben je flink genaaid !
40 piek voor Half-life ? Je kon het voor 29 piekies bij de Dixons halen MET cd key.

en tweede, dat was het eigenlijkj *D
Nou zeg das flink genaaid (not) :P

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op woensdag 28 november 2001 10:22 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Voor het eerst in het leven dat je een spel koopt. Schaam je, je geeft een slechte naam aan alle gamers met zulk gedrag. Iedereen brandt en leeched, maar zo'n bullshit heb ik nog nooit gehoord.
Ja en

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 09:11 schreef Qorne het volgende:

[..]

Ja en
dus ?

Verwijderd

Als het die "BestSeller SERIES HALF-LIFE" is in een DVD DOOSJE (vet handig die doosjes) (van de FRS bijv.) dan staat de cd-key OP DE VOORKANT VAN EEN DUN HALF-LIFE BOEKJE wat je erbij krijgt.

Duidelijk genoeg?
Pagina: 1