[XP] Hoe krijg ik autorun weer aan?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:31
Tijdje terug heb ik autorun uitgezet. Ik heb hem nu weer aangezet maar er gebeurt niets als ik een cd plaats...of het nu een programma is of audio of wat dan ook. Ik zie enkel een zandloper bij de muiscursor en die verdwijnt dan weer.

via gpedit.msc staat "turn off autorun" op disabled.

Als ik via verkenner de schijven selecteer staat autorun ook enabled en op default.

Via tweakuit geeft ie ook aan dat ik daar moet kijken. Alles staat goed maar toch geen autorun.....

idee iemand??

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Lees weer eens niet goed :(

Je zou eens kunnen opstarten tussendoor (zal je wel gedaan hebben, maar goed) :{

• jaspov
jep al gedaan. Alles staat al ruim een week weer normaal, al een aantal keer gereboot.

• jaspov
Iemand anders nog een idee?

Verwijderd

Volgens mij rechtermuisklik op je CD-rom drive... daar kan je verschillende instellingen doen op dat niveau...

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 23:51

Garrett

Watercooler

Probeer dit eens:

Nog beter is het om in de key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom

de value genaamd "Autorun" op 1 te zetten, en dan te rebooten. Dan staat als het goed is jouw autorun weer aan :)

I love watercooling

• jaspov
stond goed...

heb net via tweakui de autoplay per drive type weer aangezet en het werkt weer :)

edit:
was een reactie op Djinkies, zie nu dat op hetzelfde moment een latere post is gekomen. Denk dat die hetzelfde doet als wat ik net deed. Dank voor de tip!
Pagina: 1