Ben getradehacked met diablo :(

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 16:29
Dag mensen,

Als er nog veel mensen zijn die diablo spelen wil ik jullie er alleen even op wijzen dat die tradehck dus echt geen geintje is :(

Ben net een heavy armor kwijt geraakt door een (het leek een aardige gozer) ***** hij liet me een mooi wapen zien (martel 270 dam) en we ruilde dus maar ik kreeg helemaal niks :(

ik baal hier echt van al die *** cheaters maargoed keb een mailtje gestuurd naar blizzard met het verhaal erbij en de account naam etc.. maar volgens mij gebeurt er daar niet veel mee :(

Maatje van mij die had het ook van de week (kwam ik net achter) en die kreeg zo\n standaard blablabla verhaal terug van geen cheats promoten en stuur de sites op enzo tjonge... :(

maargoed een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus oppassen :) weet trouwens niet of dit ook voor lod geld denk het haast wel.

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
K thanks voor warning (btw ik speel geen diablow) maar altijd handig :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Blizzard meelen heeft absoluut geen zin, is ook 1 van de redenen waarom ik geen D2 meer speel. Klote cheaters, het zou verboden moeten worden :)

There is no magic.

Verwijderd

Ja man heb jij ook zo'n automatisch geval terug gekregen ?

Dan staat er nog bij bij dit e-mail adres word het behandendelt door een "echte" werknemer :(

Stink ....

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Overal cheatersssssssssssss :(

Iedereen stopt met de populaire spellen omdat ze verneukt worden door cheaters... counterstrike is niet meer te spelen, diablo niet, quake schijnt ook al vol te zitten... en over UT heb ik nog niet zoveel gehoord... maar misschien zit het daar ook wel vol :'(

En daarom ga ik vandaag GTA3 halen.... lekker PS2'en :9

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Never trust a stranger ;)

...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
Op woensdag 28 november 2001 08:29 schreef Marv het volgende:
Overal cheatersssssssssssss :(

Iedereen stopt met de populaire spellen omdat ze verneukt worden door cheaters... counterstrike is niet meer te spelen, diablo niet, quake schijnt ook al vol te zitten... en over UT heb ik nog niet zoveel gehoord... maar misschien zit het daar ook wel vol :'(
UT valt reuze mee met cheaters...ik speel het behoorlijk vaak en ik ben er nog geen 1 tegen gekomen.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:06
cheaters waren er een tijdje geleden veel, nu niet meer. Komt ook omdat CSHP nog actief vernieuwd wordt.

dit gaat dus over UT he? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

red faction zitten ook wat cheaters in
voor de rest s[peel ik bijna geen games
ohh ja ra2 zitten er ook een stel
maar ga zometeen half-life cs ... en diablo 2 halen

Verwijderd

UTh eeft zeer veel cheaters :'( , ik noem dan namen zoals de X4E clan, XLC clan, Mr.X

elke dag kom ik wel wat lamers tegen die mij verrot schelden omdat ze zelfs niet meer kunnen winnen met een aimbot :(

kijk maar eens op de verschillende cheatsites hoe ver de UT community al vern**kt is door al die cheaters.

[Edit by Floris] URL weggehaald, zo maak je je punt ook wel. Daar wsa echt geen link voor nodig.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 28 november 2001 10:24 schreef Rexonium het volgende:
UTh eeft zeer veel cheaters :'( , ik noem dan namen zoals de X4E clan, XLC clan, Mr.X

elke dag kom ik wel wat lamers tegen die mij verrot schelden omdat ze zelfs niet meer kunnen winnen met een aimbot :(

kijk maar eens op deze site hoe ver de UT community al vern**kt is door al die cheaters.
Haal die link naar die cheatsite eens weg, je maakt het daar niet beter mee |:(

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Omega lol

http://elfbot.cjb.net/ (zie titel)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 28 november 2001 10:24 schreef Rexonium het volgende:

kijk maar eens op de verschillende cheatsites hoe ver de UT community al vern**kt is door al die cheaters.

[Edit by Floris] URL weggehaald, zo maak je je punt ook wel. Daar wsa echt geen link voor nodig.
Geboren in jaar: 1985

Hmmmmmzzzz....dit is nie cool. Dit lijkt wel heel erg op mijn naam. Ik ken jou volgens mij wel. Lamertje. En helemaal vreemde links plaatsen...

Gadver :r

Rexomnium
R3xømniu/\/\

//edit: als je mijn naam wilt jatten, moet je het wel goed schrijven. Y00 suxxors

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 28 november 2001 11:55 schreef Maiar het volgende:
Omega lol

http://elfbot.cjb.net/ (zie titel)
Is ook niet echt een fris linkje :+ :)

Ik werd ff misselijk.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Damn da's jammer, maar als je meer info over die hack had dan zou die niet zo snel gebeuren, tradehackers kunnen niet met de items bewegen! Als er een nieuwe diablo hack is, haal dan zoveel mogenlijk informatie daarover binnen en voorkom dat je hard in je aars wordt genaaid :(

O en dan nog iets, trade niet met irritante spam, YOU NEED? soj gevallen, dat zijn meestal van die zieke ventjes die je proberen te flessen! :P

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 28 november 2001 13:03 schreef Larzan het volgende:

[..]

Geboren in jaar: 1985

Hmmmmmzzzz....dit is nie cool. Dit lijkt wel heel erg op mijn naam. Ik ken jou volgens mij wel. Lamertje. En helemaal vreemde links plaatsen...

Gadver :r

Rexomnium
R3xømniu/\/\

//edit: als je mijn naam wilt jatten, moet je het wel goed schrijven. Y00 suxxors
Hmm ik dacht idd dat jij het was, maar nu je het zegt, je GoT nick is Larzan ja :{

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 09:47 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

UT valt reuze mee met cheaters...ik speel het behoorlijk vaak en ik ben er nog geen 1 tegen gekomen.
Nog geen een tegengekomen?? Spammen valt ook onder cheaten, en er lopen aardig wat mensen rond met aimbot.. Maar dat maakt niet uit, even bukken en de aimbot snapt het niet meer :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 08:57
Ik trade gewoon niet meer met Diablo 2, in ieder geval geen kick ass items (al heb ik die niet zo veel, heb een Gladiator's Fleece en een Hellslayer. Ja, en nog een 191% Buriza, 74 MF Stealskull, maar dan heb je m'n kick ass items ook wel weer beetje gehad (nog wat leuke set items niet meegerekend...))
Pagina: 1