Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het enige dat ik heb gevonden, is dat je bij de Pro de FSB per MHz in kan stellen... Dat vond ik een btje weinig om het nou meteen een ander type mobo te noemen...Op dinsdag 27 november 2001 23:22 schreef Exirion het volgende:
Waarom kan IK het antwoord dan met een paar muisclicken WEL vinden?
En ten tweede ging het er allang niet meer over wat het verschil was, maar of dat het een beetje een stabiel bordje is...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en
http://www.epox.nl/dutch/products/motherboard/ep-8kta3+pro.htm
En inderdaad; het enige verschil wat ik zo snel ff kon ontdekken was dat je de FSB per MHz in kan stellen.
De documentatie op de site van Epox is behoorlijk volledig in die dingen.
Met de vraag of ie stabiel is heb je een punt, maar er zijn inmiddels wel reviews van die borden te vinden.
Wat ik uiterst min vind is je opmerking zoals die in de topictitel staat; en dit soort threads en reacties is precies de reden waarom we besloten hebben de zaken wat harder aan te pakken.
Meer dan genoeg, en met de Search zijn ook aardig wat topics over mainboardmerken (ook Epox in het bijzonder) te vinden.Op dinsdag 27 november 2001 23:33 schreef Kaj. het volgende:
Met de vraag of ie stabiel is heb je een punt, maar er zijn inmiddels wel reviews van die borden te vinden.
Een beetje zelf onderzoek doen kan nooit kwaad, en ik blijf er op hameren dat mensen zich _zelf_ orienteren voordat ze met vragen komen 'wat is het beste', 'wat is beter', of 'wat is het verschil'.
Ik wil best toegeven dat we momenteel een beetje kortaf zijn, maar dat gaat helaas niet anders met deze chaos. En als mensen dan ook nog eindloos blijven doorzeuren over nieuwe maatregelen en regels, dan werkt dat zeker niet bevorderlijk.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ben jij niet zo moe dat je niet meer kan zoekenOp dinsdag 27 november 2001 23:18 schreef Demoniac het volgende:
...want volgens mij is ie zo moe dat ie niet meer kan lezen...
[/inkoppertje]Op dinsdag 27 november 2001 23:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ben jij niet zo moe dat je niet meer kan zoeken
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Volgende keer gewoon goed zoeken, dat heb je gedaan, en dan ook vertrouwen op de resultaten. Zeker als de moderator je draadje sluit met de mededeling dat er voldoende informatie met de search te vinden is.
En vooral: een eventuele discussie over het al dan niet terecht zijn van het sluiten van je topic niet starten met een vooringenomen kreet als "Stuur Exirion ff naar bed...", want ik kan me voorstellen dat hij daar aanstoot aan neemt.
Wat dat betreft is het dus bijzonder netjes dat hij de moeite neemt om je nog rustig uitleg te geven, bovendien geeft óók hij zijn fout toe, dus is een excuses van jou aan zijn adres ook wel op zijn plaats lijkt me
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Wees dan ECHT consequent, en hou LA op Lieve Adjes (maw. een keihard 'echt zelfzoek-beleid') en niet op 'Plaats hier je vraag als je het ECHT niet kan vinden'.
True, maar als we dat doen dan krijgen we natuurlijk weer het verwijt dat we uit ons nek lullen dat alles makkelijk te vinden is, en dat we er gewoon helemaal op kicken om iets op slot te gooienOp woensdag 28 november 2001 09:15 schreef Courage het volgende:
Wees dan ECHT consequent, en hou LA op Lieve Adjes (maw. een keihard 'echt zelfzoek-beleid') en niet op 'Plaats hier je vraag als je het ECHT niet kan vinden'.
Verwijderd
Das ook waar, het is natuurlijk nooit goedOp woensdag 28 november 2001 09:59 schreef Exirion het volgende:
[..]
True, maar als we dat doen dan krijgen we natuurlijk weer het verwijt dat we uit ons nek lullen dat alles makkelijk te vinden is, en dat we er gewoon helemaal op kicken om iets op slot te gooien
Dat vind ik nou echt zo'n grote onzin. Of blijf jij het wel interessant vinden om mensen elke keer hetzelfde antwoord te geven?Op woensdag 28 november 2001 09:07 schreef jelmervos het volgende:
En er wordt weer veel te snel met UTFS geschermd hier, alles is hier wel eens ter sprake geweest, waarom redirecten we gathering.tweakers.net niet gelijk naar www.google.com?
Het zijn de mensen die het vaakst anderen uitgebreid helpen (vaste bezoekers) die graag zien dat mensen ook een beetje zelf hun best doen. Er zijn daarnaast nog zat vragen die gewoon wat ingewikkelder te vinden zijn en wel kunnen blijven staan.
Daarnaast is het primaire doel van een forum niet de helpdesk functie. Dat is het hier alleen wel geworden door het grote aantal mensen dat er veel vanaf weet. Het is een discussieplaats, waar je je vragen kwijtkan. Het is niet de handige helpdesk die je voor elk wissewasje even inschakelt. We zijn je namelijk niets verplicht.
Mensen helpen is leuk, maar alleen als die mensen er zelf ook wat moeite in hebben gestoken.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp