Nu de Ps2 nog nieuw is is iedereen nog bezig met het geene waar hij voor gemaakt is: Spelcomputer/Dvd speler, maar stel je voor over een jaar of wat, Er zijn nu al geruchten over de Ps3 en de Xbox en Gamecube zijn er ook al dus de kans is er dat veel mensen er eentje zullen hebben staan en er niet echt veel meer mee doen. De Ps3 zal warschijnlijk ook backwards compatible zijn met de Ps2, als ze bij Sony slim zijn natuurlijk. Er word al veel gesproken over mogelijkheden van de developers set (of hoe het dan ook mag heten) waar een HD en een Linux cd bij zit, deze Linux cd zal warschijnlijk ook wel lekken en aangepast worden, dat bied mogelijkheden! zo zou je een X kunnen aanpassen zodat ie zou kunnen lopen op de Ps2 aangezien elke ps2 dezelfde hardware heeft hoeft er dus niet thuis mee gekloot te worden, een usb broadband adapter komt er al en is al te gebruiken (bijvoorbeeld bij tony hawk3) dus je zou er dan mee op internet kunnen gaan, dus je zou dan Icq,Irc,Msn of weet ik veel wat voor chat dingen er op kunnen gooien dmv bepaalde Paketjes (debian of freesco style) en dus een fijn in de slaapkamer of waar dan ook gewoon op de hoogte zou kunnen blijven van alles, Usb toetsenbord & muis eraan hangen en klaar is kees.
Wat me ook grappig lijkt is de mogelijkheid om hem als Router te gaan gebruiken, je hangt er dan 2 Usb 2 ethernet adapters aan en met die linux disc valt dan warschijnlijk ook wel weer wat te gochelen. Enige wat dan nog opgelost moet worden is het mac adres waar sommige modems aan gekoppeld zitten. Divx is ook al eens besproken .. zou de machine aan moeten kunnen
stukkie wat ik voor een site heb geschreven, ben wel benieuwd wat ervan gevonden word
Wat me ook grappig lijkt is de mogelijkheid om hem als Router te gaan gebruiken, je hangt er dan 2 Usb 2 ethernet adapters aan en met die linux disc valt dan warschijnlijk ook wel weer wat te gochelen. Enige wat dan nog opgelost moet worden is het mac adres waar sommige modems aan gekoppeld zitten. Divx is ook al eens besproken .. zou de machine aan moeten kunnen
stukkie wat ik voor een site heb geschreven, ben wel benieuwd wat ervan gevonden word
-