[Ps2] Wat te doen met een oude Ps2

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Nu de Ps2 nog nieuw is is iedereen nog bezig met het geene waar hij voor gemaakt is: Spelcomputer/Dvd speler, maar stel je voor over een jaar of wat, Er zijn nu al geruchten over de Ps3 en de Xbox en Gamecube zijn er ook al dus de kans is er dat veel mensen er eentje zullen hebben staan en er niet echt veel meer mee doen. De Ps3 zal warschijnlijk ook backwards compatible zijn met de Ps2, als ze bij Sony slim zijn natuurlijk. Er word al veel gesproken over mogelijkheden van de developers set (of hoe het dan ook mag heten) waar een HD en een Linux cd bij zit, deze Linux cd zal warschijnlijk ook wel lekken en aangepast worden, dat bied mogelijkheden! zo zou je een X kunnen aanpassen zodat ie zou kunnen lopen op de Ps2 aangezien elke ps2 dezelfde hardware heeft hoeft er dus niet thuis mee gekloot te worden, een usb broadband adapter komt er al en is al te gebruiken (bijvoorbeeld bij tony hawk3) dus je zou er dan mee op internet kunnen gaan, dus je zou dan Icq,Irc,Msn of weet ik veel wat voor chat dingen er op kunnen gooien dmv bepaalde Paketjes (debian of freesco style) en dus een fijn in de slaapkamer of waar dan ook gewoon op de hoogte zou kunnen blijven van alles, Usb toetsenbord & muis eraan hangen en klaar is kees.

Wat me ook grappig lijkt is de mogelijkheid om hem als Router te gaan gebruiken, je hangt er dan 2 Usb 2 ethernet adapters aan en met die linux disc valt dan warschijnlijk ook wel weer wat te gochelen. Enige wat dan nog opgelost moet worden is het mac adres waar sommige modems aan gekoppeld zitten. Divx is ook al eens besproken .. zou de machine aan moeten kunnen :)

stukkie wat ik voor een site heb geschreven, ben wel benieuwd wat ervan gevonden word 8-)

-

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Welke geruchten over PS3?
Geen geruchten...ze zijn ermee bezig want PS2 is af (al een jaar ofzo).

PS3 komt pas in 2004/5 uit (hier in 2005 waarschijnlijk).

Dus maak je maar niet druk!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
ik wou net zeggen waar maak je je druk om als die ps3 komt zien we het dan wel weer eerst moet de ps2 het uitvechten met de xbox en gamecube, ik verwacht dat de ps2 wint.
nintendo is de laatste jaren ook niet meer top en xbox jah dat word gewoon nix zegt me gevoel soort dreamcast effect. :)

en over die router van je verheug je daar nou maar niet op :P .
kost wel wat hd 400 piek ofzo en die andere shit zal ook zo iets wel kosten kan je beter een goedkoop oud pc'tje kopen.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Misschien heb je tegen die tijd ook wel een pstwo net als je de psone voor de gewone playstation kreeg. gewoon veel kleiner en een schermpje ingebouwd ofzow :P en dan gewoon gebruiken om in de bus ofzo te spelen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Lees maar ff een ander PS3 topic door, of het nieuwstopic op tweakers.net over de PS3.

Dan wordt al gauw duidelijk dat je nix hoeft te vrezen.
Dat het ding in de maak is wil niet zeggen dat je je PS2 al weg moet doen... Het is gewoon strategisch allemaal.

Alles komt goed mijn jongen :) Have no fear.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:51

AMDFreak

Intel is zo..

ach.. gewoon verkopen als je de Xbox hebt :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op woensdag 28 november 2001 00:22 schreef InterFreak het volgende:
ach.. gewoon verkopen als je de Xbox hebt :)
flame is in the air....

anyway keep ur ps2, je broertje,zusje,neefje nichtje of weet ik veel heeft er wel wat aan tegen de tijd dat de PS3 uikomt, kheb nou zelf ook een PS2 wat een heerlijk ding is dat zeg !!

Deze plek is te koop.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
ben er ook niet bang voor , en weg doen doe ik helemaal niet maar er werd gevraagd of ik een stukkie wou schrijven over de toekomst van ...... ;)

-

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Laat me PS2 nu lekker zoals ie is, alleen als de MESSIAH nou eindelijk es binnenkort komt, ff laten ombouwen, en pas nadat ik FFX en MGS2 zo platgespeeld heb zien we wel verder wat er mee gaat gebeuren... >:)

Signature?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op dinsdag 27 november 2001 23:14 schreef xonide het volgende:
Er word al veel gesproken over mogelijkheden van de developers set (of hoe het dan ook mag heten) waar een HD en een Linux cd bij zit, deze Linux cd zal warschijnlijk ook wel lekken en aangepast worden,
Wordt de spel wereld eindelijk verstandig!!
Linux als een OS voor PS3!!

Lang Leve Linux
The penguin 4ever! ;)

Verwijderd

ik koop ze allemaal maar ps2 blijft het voor mij
en die bestaat nog wel een jaar of 4
Pagina: 1