Toon posts:

Philips PCRW1208K dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds ongeveer 5 maanden een nieuw systeem, met een philips pcrw1208k brander erin. Maar sinds 3 weken geleden doet ie niks meer. Nero, CDR-win en NTI filemaker kunnen geen brander meer vinden.

Ik heb windows xp geinstalleerd en die zet nog wel zo'n zinnetje boven het schermpje van 'files currently on cd-rom' waaruit ik dan opmaak dat ie nog wel weet dat het een brander is. Overigens doet ie ook niks meer onder win98SE of win2k. Nou las ik ergens in voorgaande topics over dat je dan de eject knop ingedrukt moet houden en dat ie dan de boel zou gaan testen. Als er een rood lampje verscheen, dan was het niet goed. Nou, dit rooie lampje verscheen dus en dus vroeg ik me af of ie dan inderdaad dood was.

update: oh ja, de laatste error die ie gaf voordat ie ermee kapte was iets met een session fixation error

iemand soortgelijke ervaringen of ideeen hierover? Dan zou ik ze graag horen (of zien eigenlijk).

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Kun je er nog wel mee lezen?

Verwijderd

Topicstarter
jep, lezen nog wel, maar daar heb ik al een dvd-rom voor.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

\ik denk ook dat hij gewoon dood is :(

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
welk merk cdr(w) gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds ongeveer 5 maanden een nieuw systeem, met een philips pcrw1208k brander erin.
philips dus, en moet zijn: cdrw1208k |:(

Verwijderd

Topicstarter
[update]

Heb de brander al een keer weggebracht, maar in de winkel deed ie het zonder problemen. Plug ik em in mn compu en ja wel, hij doet het weer.

Maaaaaar, vorige week weer: session fixation error, branden doet ie nou weer niet meer. Ligt nog steeds niet aan de software, en brander doet het dus ook nog steeds goed.

Nou stelde iemand voor dat het aan de voeding zou kunnen liggen. Weet iemand hoe ik dit kan controleren en eventueel veranderen? Ik heb motherboardmonitor 5, en die geeft mooi enkele voltages aan, maar daar kan ik niks mee.
Pagina: 1