Toon posts:

PC-TV RAVE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit dit TV kaartje, maar heb een probleem ivm het ontvangen van enkele kanalen. Na enig onderzoek kwam ik tot de vaststelling, dat bijvoorbeeld Kanaal 2 op "E32" stond, alhoewel mijn "listbox" voor zenderselectie maar tot "E18" gaat.
Is dat nu een softwarefout? Of kan mijn TV kaart bepaalde frequentiebanden niet aan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk een software foutje. Ik vind die software sowieso zuigen, probeer de oude eens (van de Miro video PCTV (pro)). Dit is heel eenvoudige software» schermpje en that's it maar veroorzaakt geen vastlopers, hoge CPU gebruik of iets dergelijks.

P.S. als je die drivers moet hebben kan ik ze misschien wel effe mailen :)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 11:20 schreef terw_dan het volgende:
Waarschijnlijk een software foutje. Ik vind die software sowieso zuigen, probeer de oude eens (van de Miro video PCTV (pro)). Dit is heel eenvoudige software» schermpje en that's it maar veroorzaakt geen vastlopers, hoge CPU gebruik of iets dergelijks.

P.S. als je die drivers moet hebben kan ik ze misschien wel effe mailen :)
Wel ik heb ook een rave en die bijgeleverde software PCTV Vision vind ik ook op niets trekken.
Ik had vroeger een Maxi TV/Video 2 en de bijgeleverde software was wel een stuk beter, spijtig genoeg werkt die niet op mijn miro.

Kent iemand nog andere goede software?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Je moet de nieuwste TV-app van Pinnacle en de nieuwste driver ff neerhalen..

En dan bij het opzoeken van de kanalen.. "quick search" (tenminste geloof dat het zo heet) uitzetten. Dan pakt hij vaak wel alle kanalen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou die Miro software wel eens willen proberen

Moet ik daarvoor andere drivers installeren?

je mag ze me altijd mailen naar
Daniel.Kucharski@vub.ac.be