waarom topic dicht? "2 SCSI controlers op één ..."

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Waarom moest dat topic nu dicht?
gemoved lijkt me logisch, maar dicht?
't leek me nl. niet zo'n rare vraag.
't gaat over dit topic.
[topic=333820]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Lees dit topic even : [topic=333636/1/50]

Dat is met jouw topic precies hetzelfde... ;)

Verwijderd

Je zal wel iets tussen haakjes moeten zetten ofzo....
Of eerst maar eens uuuuuren Google en deze search afstruinen voor het antwoord.
Of de Modder is in een slechte bui?

Dit alles ter verbetering van dit forum. :)

• TD-er
  • Laatst online: 24-11 07:50
't was niet mijn topic, maar ik vond het wel een interessant topic.
Heb je net een reactie getyped, kun je 'm niet meer posten, omdat 't dicht zit. :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op dinsdag 27 november 2001 21:58 schreef worstkaasscrippie het volgende:
Je zal wel iets tussen haakjes moeten zetten ofzo....
Of eerst maar eens uuuuuren Google en deze search afstruinen voor het antwoord.
Of de Modder is in een slechte bui?
Nope, geen van allen.. (naja, dat laatste kan ik natuurlijk niet controleren ;)), maar dit was gewoonweg een kwestie van verkeerde forum..

Verwijderd

Wat ik vind is dat er slecht gekeken wordt naar de inhoud van de vraag. Er worden interessante topics om lullige redenen zonder pardon dichtgegooid omdat er een klein haakje ontbreekt, of omdat het in de verkeerde groep gepost is. Grijze gebieden schijnen niet (meer?) mogelijk te zijn.

Aan de andere kant zijn er de meest nutteloze topics die nergens over gaan, of al 10-tallen keren voorbij zijn gekomen, en die blijven gewoon open.

Kijk er zijn van die mensen die de meest stompzinnige vragen stellen, die in 2 sec met de search zijn op te lossen. Om het nivo omhoog te krijgen zal daar wat aan gedaan moeten worden. Maar een beetje medewerking af en toe moet toch kunnen. Je ziet snel genoeg of de topic starter echt moeite gedaan heeft om zelf zijn probleem op te lossen.

Kijk dit wou ik nou even kwijt. Verder goeie vrienden hoor :)

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 22:01 schreef Twynn het volgende:

[..]

Nope, geen van allen.. (naja, dat laatste kan ik natuurlijk niet controleren ;)), maar dit was gewoonweg een kwestie van verkeerde forum..
Heren modders:
Als een thread gesloten wordt kan dan ook even de reden opgegeven worden?
De ene modder verplaats een thread naar een ander forum, de andere modder gooit de draad op slot omdat het off topic is in het forum
Meten met 2 maten dus.
Misschien moeten er maar eens wat Mod regels opgesteld worden, en getoetst uiteraard.

Jullie willen toch professioneel worden, doe er dan wat aan!
Ik loop me ook helemaal de kolere te zoeken naar me eigen reakties.
Als ik op me inlognaam klik, komt de ene draad wel tevoorschijn en de andere niet?

Hardstikke leuk forum hoor, maar als je even wat meer aan het posten bent, begint het wel erg irri te worden

Control-F en dan zoeken op username werkt bv niet.

Just my 2 cents :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees nou eens even de sticky topic in HA.

Ik quote een stukje dat hier van toepassing is:
Verder gaan verkeerd geplaatste topics op slot.
We zijn het redelijk zat om steeds de rotzooi op te moeten ruimen; we zijn je moeder niet!
Overigens geldt hierbij net zo hard de voldoende-vooronderzoek-regel: post je je topic in het juiste forum (choeso jei!) maar is het een topic wat echt al honderd keer voorbijgekomen is, dan gaat ie alsnog op slot.
No more Mister Nicemod, in die gevallen.
We doen dit echt niet zomaar om iedereen te pesten ofzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

En dit topic sluit ik met de verwijzing naar dit topic : [topic=333664/1/50]

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.