Slot1 moederbord voor 40 piekjes.
Heb alleen nog niet echt een idee wat ik er mee kan/wil.

Dit zijn de specs:
Ik heb hier nog een Celeron 466 Mhz met Slotket liggen en wat oud geheugen.. Uit ouwe pc haal ik dan een CD-ROM speler, hdd, Voodoo II en een fdd denk ik
't enige probleem is dat ik nog geen behuizing heb.
Het is dus een micro atx mobo, maar gaan die dingen ook in een mini atx tower?? Die lijken me namelijk wat makkelijker te vinden
Ik denk dat 't toch maar een 2e game pc'tje wordt (voor de wat minder spectaculaire spellen
)
Server heb ik dus al.. freesco
Ennehm.. hoeveel watt moet die voeding minimaal zijn? Is 180 Watt al te weinig ?
Zijn er trouwens mensen hier met dit mobo want ik lees er nogal weinig over en met de search vind je ook zowat niks.
Beetje vaag merk dat Biostar zeker
Heb alleen nog niet echt een idee wat ik er mee kan/wil.

Dit zijn de specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| * Intel Pentium II * Celeron Processor up to 500 MHz * Slot 1 Processor support CHIPSET * VIA Apollo Pro+ PCIset DRAM * Three 168-pin DIMM Sockets * Supports SDRAM (3.3V) * Up to 384MB Memory SLOTS * 1 x ISA Slot * 3 x PCI Slots * 1 x AGP Slot PCI SOUND Function Onboard * ESS Solo-1 Sound Chip * High-quality ESFM Music Synthesizer * Integrated Specialize 3D Audio Effects Processor * 16-bit Stereo ADC and DAC I/O * 2 x Ultra DMA/33 Bus Master IDE ports * 2 x USB ports on board * PS/2 Mouse & Keyboard Connectors * 1 x FDD, 2 x Serial Ports, 1 x Parallel * IrDA Support Size * Micro ATX Form Factor * Dimension: 24.4cm x 22.0cm (W x L) |
Ik heb hier nog een Celeron 466 Mhz met Slotket liggen en wat oud geheugen.. Uit ouwe pc haal ik dan een CD-ROM speler, hdd, Voodoo II en een fdd denk ik
't enige probleem is dat ik nog geen behuizing heb.
Het is dus een micro atx mobo, maar gaan die dingen ook in een mini atx tower?? Die lijken me namelijk wat makkelijker te vinden
Ik denk dat 't toch maar een 2e game pc'tje wordt (voor de wat minder spectaculaire spellen
Server heb ik dus al.. freesco
Ennehm.. hoeveel watt moet die voeding minimaal zijn? Is 180 Watt al te weinig ?
Zijn er trouwens mensen hier met dit mobo want ik lees er nogal weinig over en met de search vind je ook zowat niks.
Beetje vaag merk dat Biostar zeker