Alternatief voor F2S?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:41

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Ik draai momenteel een phpBB op F2S, maar deze is nogal eens down of erg traag. Daarom vroeg ik mij af of iemand een goed alternatief weet? Effe de belangrijkste puntjes op een rijtje:
- GRATIS en zonder reclame banners...
- MySQL databeest
- PHP 3.0.15 of hoger
- Ruime database (min. 5MB, maar liefst meer dan 10MB)
- En als het even kan ook genoeg ruimte voor de rest van m'n site...
Iemand wat ideetjes voor mij?

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 20:23
Als je echt een snelle hoster moet hebben dan moet ik je teleurstellen : er zijn zeer weinig gratis hosters met zo'n snelheid. Ik heb zelf gewoon een webhoster (betaald) en die garanderen een uptime van 99%. Ik weet niet of ik de naam hier mag posten, is iig niet zo heel duur. Weet niet precies hoe duur, als je het wil weten dan moet je ff op hun site kijken. Vooral als je PHP ondersteuning met een database wil hebben is het moeilijk om een dergelijke host te vinden :)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:21
Op dinsdag 27 november 2001 21:36 schreef MisterData het volgende:
Als je echt een snelle hoster moet hebben dan moet ik je teleurstellen : er zijn zeer weinig gratis hosters met zo'n snelheid. Ik heb zelf gewoon een webhoster (betaald) en die garanderen een uptime van 99%. Ik weet niet of ik de naam hier mag posten, is iig niet zo heel duur. Weet niet precies hoe duur, als je het wil weten dan moet je ff op hun site kijken. Vooral als je PHP ondersteuning met een database wil hebben is het moeilijk om een dergelijke host te vinden :)
zolang het geen illegaal bedrijf is mag je het posten volgens mij :? :o

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 20:23
Ow. Nou iig het is DutchWebHosting, en werkt bij mij (vandervorst-bs.nl) erg goed. Ben zeer tevreden, heb deze host gewoon gekozen omdat ie na lang webzoeken de goedkoopste bleek te zijn.

Bellen.com heeft trouwens een eigen webhosting lijstje : ik geloof zelfs op http://www.webhosting.com ofzo op gewoon naar http://www.bellen.com en dan klikken op webhosting, daar staat ook een grote lijst met prijzen enzo. Errug handig !! :)

edit : Jah, DutchWebHosting doet ook aan PHP maar je meot volgens mij wel bijbetalen voor MySQL ondersteuning in PHP. Heb ik nog niet gedaan, ben nog bezig met m'n database-driven site'je :)

Verwijderd

En Multimania.com dan? Die's errug snel, heeft PHP zonder reclamebanners (op een phpsite, wel op html), een MySQL database, maarre je moet wel Frans kennen (de taal) of een vertaal site gebruiken (world.altavista.com) en in een ander window alles intikken voor de registratie.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
is Portland misschien iets?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Bandwidth: 100 MB :D
Pagina: 1