dag mensen ik ben nieuw hiero, nu zag ik dat er hier mensen zitten met redelijk verstand van computers en ik zit met een probleem dus, als jullie kunnen helpen....
ik heb op de hcc dagen de volgende componenten gekocht.
codegen 350 watt atx kast.
epox 8kha+ moederbord
amd athlon xp 1600+
club3d geforce 2 titanium 64 mb
spire koeler
maxtor 40 gb 7200rpm harde schijf
nanya 256 mb ddr ram
diskette etc.
nu kwam ik dus thuis en gelijk alles in elkaar zetten enz. windows me installeren. werkt goed, via drivers en alle andere installeren, alles gaat nog steeds goed. maar dan. windows HARDSTIKKE onstabiel, met alleen maar rare blauwe schermpjes met foutmeldingen, dus 100x resetten. nog steeds loopt hij hele tijd vast. daarna start windows helemaal niet meer op, met rare foutmeldingen. ik heb windows al 4 keer opnieuw geinstalleerd en steeds hetzelfde verhaal
nog iets ik heb gemerkt dat soms bij het opstarten de biosscherm (waar het gegheugen wordt getest) helemaal door elkaar is, alle letters en cijfers gaan door elkaar, hij start wel op, maar toch is dit wel raar
heeft er iemand enig idee wat er aan de hand is???????????????
alvast bedankt...
ik heb op de hcc dagen de volgende componenten gekocht.
codegen 350 watt atx kast.
epox 8kha+ moederbord
amd athlon xp 1600+
club3d geforce 2 titanium 64 mb
spire koeler
maxtor 40 gb 7200rpm harde schijf
nanya 256 mb ddr ram
diskette etc.
nu kwam ik dus thuis en gelijk alles in elkaar zetten enz. windows me installeren. werkt goed, via drivers en alle andere installeren, alles gaat nog steeds goed. maar dan. windows HARDSTIKKE onstabiel, met alleen maar rare blauwe schermpjes met foutmeldingen, dus 100x resetten. nog steeds loopt hij hele tijd vast. daarna start windows helemaal niet meer op, met rare foutmeldingen. ik heb windows al 4 keer opnieuw geinstalleerd en steeds hetzelfde verhaal
nog iets ik heb gemerkt dat soms bij het opstarten de biosscherm (waar het gegheugen wordt getest) helemaal door elkaar is, alle letters en cijfers gaan door elkaar, hij start wel op, maar toch is dit wel raar
heeft er iemand enig idee wat er aan de hand is???????????????
alvast bedankt...