[WG] Topic dicht door OzBoz

Pagina: 1
Acties:

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 10:59
Refererend aan [topic=333710]

Heel erg prima dat ozBoz dit topic dichtgooit, omdat het een newbie vraag is. Wat ik alleen jammer vindt is dat het lijkt dat dit de enige reden is (hoeft niet natuurlijk).

Vindt het een beetje jammer dat OzBoz geen 'berisping' geeft aan de jongeheer die zonder enige reden maar liefst 12 kots-smilies gebruikt om zijn ongenoegen uit te spreken.

In het topic komt al naar voren dat ik het OOK een newbie-vraag vind, maar dat ik het geen reden vindt om op een dergelijke manier te reageren.

Ik snap overigens ook dat de Modjes niet altijd even veel tijd hebben om het hele topic door te lezen, maar het gebeurt de laatste tijd erg vaak (ook op andere fora, ik neem dit topic slechts als voorbeeld) dat de die-hard buiten hun boekje gaan als er een echte newbie vraag wordt gesteld.

Da's mijn menig, maar ben benieuwd hoe andere users/modjes/adjes erover denken...

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
-->> [topic=333780/1/25] [LA] :Y)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is idd vervelend maar als je kijkt hoe de verhouding tussen de mods en de troeptopics is dan begrijp je wel waarom het zo gaat.
Er kunnen nog wat dingen gebeuren dat onredelijk zal zijn , maar dat is in de meeste gevallen nu wel nodig. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Mart!
Daar gaat het mij nog niet zozeer om... de Modjes doen over het algemeen geed werk...

Het is de relatie newbie-diehards die me meer zorgen baart. De manier waarop gereageerd wordt maakt het er allemaal niet plezieriger op hiero. Ik vindt dat de Modjes over dat soort gedrag ook wel eens iets mogen zeggen...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 27 november 2001 20:55 schreef Mart! het volgende:
Daar gaat het mij nog niet zozeer om... de Modjes doen over het algemeen geed werk...

Het is de relatie newbie-diehards die me meer zorgen baart. De manier waarop gereageerd wordt maakt het er allemaal niet plezieriger op hiero. Ik vindt dat de Modjes over dat soort gedrag ook wel eens iets mogen zeggen...
Ik begrijp je punt en zal qul nog ff een duidelijke hint geven. Maar het is niet alleen qul in dat topic die wel zun mond open heeft hangen en niets toe te voegen heeft.

Wanneer een user bv vaak net als jij in dit geval comments maakt richting een andere user dan krijgt hij/zij ook een mailtje van mij met de mededeling dat er al een mod is en dat het er geen 30 hoeven te zijn. Hoe goed bedoeld ook, door posts als die van jou krijg je alleen maar meer stemmingmakerij en wat dat betreft kan ik dat beter zeggen, ik zit er tenslotte voor.

Anyway, de kots-smilies van qul zijn niet nodig en zal er nog wat van zeggen. Was het niet om het topic geweest dan was ie om de sfeer dichtgegaan en visa versa. W&G heeft een duidelijke policy wat dit soort topics betreft en die wordt vrij strak gehanteerd.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 27 november 2001 20:55 schreef Mart! het volgende:
Maar dan heb je wel een foute topictitel.
Want het topic is tenslotte terecht gesloten door OzBoz, dat Qul daar zo zielig moet reageren is weer wat anders.

Ik heb nu even geen tijd je van een betere titel te voorzien.

• Mart!
k... ik houd in het vervolg mij mond dicht :X... meld het wel bij jou... :)

Maar wel koel dat je er ook (nagenoeg) zo over denkt...

edit:

Titel had wel een doel, want dan wist ik zeker dat OzBoz ook nog ff zou reageren. Achteraf gezien wellicht beter algemener kunnen zijn...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 27 november 2001 21:07 schreef Mart! het volgende:
edit:

Titel had wel een doel, want dan wist ik zeker dat OzBoz ook nog ff zou reageren. Achteraf gezien wellicht beter algemener kunnen zijn...
Ook alleen maar omdat ik er op gewezen wordt door een collega, sta zelden zo in de LA belangstelling :) Maar het is afgehandeld, qul heeft een mailtje met een gewone waarschuwing wegens stemmingmakerij/flame.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1