waarvoor is yuri's revenge (uitbrijdings set van ra 2 ) zo maklijk ook op hard?
Omdat de "artificial intelligence" ontzettend lomp is
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
de eerste C&C was nog wel leuk, maar het wordt echt veel te veel uitgemolken dat spel.. steeds maar hetzelfde.. ze moeten er eens iets nieuws en spectaculairs van maken!
Ja, iets meer realistischers, zoals C&C en RA, daar waren alleen de superweapons wat verzonnen, en kon ik echt adrenaline kweken bij de singleplayer.
De boel is nu wat spontaan, snel en humoristischer -> commercieel. Yuri's Revenge is wat dat betreft wel goed geslaagd.
Maar ik wil weer bloedserieuze adrenalinekwekende RTS.
De boel is nu wat spontaan, snel en humoristischer -> commercieel. Yuri's Revenge is wat dat betreft wel goed geslaagd.
Maar ik wil weer bloedserieuze adrenalinekwekende RTS.
Verwijderd
Ik heb een tijdje c&c ts gespeeld en toen me dat begon te vervelen heb ik een mod (Ultima Mod 1.5) geinstalleerd. Dat was een hele verbetering. Nieuwe voertuigen, wapens, superwapens etc. Ook de AI was verbeterd. Nu kon je bv. aanvallen verwachtten die in een klap je hele base wegvaagden. Zoek even met altavista met key red alert 2 o.i.d. en als het goed is moet je ook voor RA een mod kunnen vinden. Ik kan me ook iets herrineren van www.planetcnc.com..
Omdat jij misschien te goed bent?Op dinsdag 27 november 2001 20:49 schreef jdh007 het volgende:
waarvoor is yuri's revenge (uitbrijdings set van ra 2 ) zo maklijk ook op hard?
hahahaha DIES GOED!!!Op dinsdag 27 november 2001 21:24 schreef Helsie het volgende:
Daar hebben ze toch multiplayer voor uitgevonden
The devil is in the details.
Je moet het zelf moeilijk maken.
Meestal doet een bot hetzelfde, maar als je er gewoon veel neerzet wordt het al moeilijker.
Doe gewoon een skirmisch tegen 3 brutals. Dan wordt het al een stuk moeilijker.
En idd multiplayer is het leukste.
Meestal doet een bot hetzelfde, maar als je er gewoon veel neerzet wordt het al moeilijker.
Doe gewoon een skirmisch tegen 3 brutals. Dan wordt het al een stuk moeilijker.
En idd multiplayer is het leukste.
Of je moet gewoon ff een quick match spelen. Als je TEGEN yuri vecht kan je gelijk opgeven. totdat die f*kking patch komt wordt je gegarandeerd afgemaakt !!
dikzak
Hoezo?Op dinsdag 27 november 2001 22:21 schreef Chello200 het volgende:
Of je moet gewoon ff een quick match spelen. Als je TEGEN yuri vecht kan je gelijk opgeven. totdat die f*kking patch komt wordt je gegarandeerd afgemaakt !!
Met Yuri is voor mij vervelender dan tegen.
Je moet gewoon puppen hebben en vliegpoppen.
Die saucers zijn vervelend, maar kunnen niet overdreven veel hebben. Gewoon 6 van die karretjes waar ik de naam nu van kwijt ben klaar hebben staan en ze zijn zo weg. En zodra ze veteraan zijn is het al helemaal kleiduiven schieten
de zgn. LFV....Op dinsdag 27 november 2001 22:35 schreef Peewee het volgende:
[..]
Hoezo?
Met Yuri is voor mij vervelender dan tegen.
Je moet gewoon puppen hebben en vliegpoppen.
Die saucers zijn vervelend, maar kunnen niet overdreven veel hebben. Gewoon 6 van die karretjes waar ik de naam nu van kwijt ben klaar hebben staan en ze zijn zo weg. En zodra ze veteraan zijn is het al helemaal kleiduiven schieten
trouwens, mastermind rulezzzzzzzz
Deze plek is te koop.
als je kleiduiven wilt schieten moet je 5 of 6 prisma tanks hebben staan die niet meer kunen promoveren (ik dacht dat ze veteraanen heten dan)
Maar, uhm, die schieten niet in de luchtOp woensdag 28 november 2001 17:55 schreef jdh007 het volgende:
als je kleiduiven wilt schieten moet je 5 of 6 prisma tanks hebben staan die niet meer kunen promoveren (ik dacht dat ze veteraanen heten dan)
(onder prism tanks versta ik iig die tank van de allies die een lichtstraaltje schiet en die als ie veteraan is erg handig is bij het meer ruimte creeren in andermans basis
Pagina: 1