<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
A wise man's life is based around fuck you
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
ext3 is stabieler dan Reiserfs hoor... ext3 bestaat al heel lang, maar zit nu pas in de main-kerneltree.Op dinsdag 27 november 2001 21:13 schreef zwelgje2 het volgende:
en mocht je echt zo graag een journaling filesystem wilt kun je het beste 'reiserfs' nemen, en nog ff wachten met ext3 (vanwege eerder genoemde redenen dat het nog niet uitgekristaliseerd is)
Ext3 bouwt bovendien voort op een stabiele codebase, en heeft een zeer goede fsck tool meegekregen (die van ext2 namelijk). De fsck van Reiser, om maar eens iets te noemen is errug alpha.
bedankt voor deze nuttige info, dit wist ik namelijk nog niet (ik volg de ext3 ontwikkeling te weinig)Op dinsdag 27 november 2001 21:22 schreef deadinspace het volgende:
[..]
ext3 is stabieler dan Reiserfs hoor... ext3 bestaat al heel lang, maar zit nu pas in de main-kerneltree.
Ext3 bouwt bovendien voort op een stabiele codebase, en heeft een zeer goede fsck tool meegekregen (die van ext2 namelijk). De fsck van Reiser, om maar eens iets te noemen is errug alpha.
dus ext3 is best stabiel? ik dacht dat het een nieuwe ontwikkeling was...
weer wat geleerd vandaag, thanx
A wise man's life is based around fuck you
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Apart. Ik ben vandaag juist overgegaan op ext3 (Linux 2.4.16) omdat reiserfs zo traag overkwam (geen harde cijfers, puur gevoelsmatigOp dinsdag 27 november 2001 22:19 schreef nitenite het volgende:
Ik heb er persoonlijk in ieder geval geen problemen mee nu en het voelt net een tikje sneller aan. De vroege 2.4 kernels waren niet goed voor reiser.
M'n systeem staat niet meer stil bij een sync ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
ReiserFS maakt gebruikt van dynamische inodes
Met een database trekt ext3 het reiserfs er met gemak uit
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
Verwijderd
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd