ik wil een keer beginnen met keesmotten en nu heb ik een leuk lampske gevonden op http://www.regenboog.net/docs/pd-1442019077.htm
nu is de vraag dus : hoe sluit ik dat kreng aan ? ik heb al iets gehoord van aan de voeding van het 2e diskettestation ? .... het zal best dat iemand dit weet want dit is best wel een n00b vraag voor de gevorderden ...
Verwijderd
Fluo lamp incl 12 volt voeding.
Je sluit hem dus gewoon aan op de gele draad en de zwarte
zwart is de min geel is de 12+
Je sluit hem dus gewoon aan op de gele draad en de zwarte
zwart is de min geel is de 12+
Anders probeer ke ff gewoonk nederlandske te praatke....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Laat iedereen zichzelf toch zijn...
Trouwens niet duur die neons daaro... Geven ze wel genoeg licht? Anders pleur ik er ook ff een in me case...
Trouwens niet duur die neons daaro... Geven ze wel genoeg licht? Anders pleur ik er ook ff een in me case...
Verwijderd
Das zeker niet duur, ik zit al 2 maand op een blauwe te w88, voor 140 piek. Maar ff anuleren denk ik. scheelt me 110 piek
ja het is wel goedkoop maar ze doen het maar 15000 uur, en dat is omgerekend 625 dagen
is tocg genoeg over anderhalf jaar heb je standaard weer een andere pc en dan koop je toch een andere lampje met een andere kleur omdat je de kleur die je nu hebt toch al zat bent
The first casualty in war is always the truth...
+ dan nog dat je zo'n lampje niet 24 uur per dag aan hebt staan (tenminste dat zou ik niet hebben)Op woensdag 28 november 2001 16:25 schreef Alpha-xp het volgende:
is tocg genoeg over anderhalf jaar heb je standaard weer een andere pc en dan koop je toch een andere lampje met een andere kleur omdat je de kleur die je nu hebt toch al zat bent
![]()
als ik wakker word om ca. 7 uur gaat de pc aan en als ik ga pitten rond 11 uur weer uit, dat is ca. 16 uur per dag, gedeeld door 365.25 (zo calculeer ik ook gemiddeld een schrikkeljaar in) en dan heb je er ruim 2 en een half jaar lol van...Op woensdag 28 november 2001 16:28 schreef Leipo het volgende:
[..]
+ dan nog dat je zo'n lampje niet 24 uur per dag aan hebt staan (tenminste dat zou ik niet hebben)
en ik denk trouwens dat er ook geen dagen-teller inzit met een self-destruct functie
Weet er iemand ook een zaak waar ze blacklight lampen hebben (voor weinig)

Ik heb namlijk op de HCC dagen bij de stand van Tweakers een kast gezien waarvan ze bodemplaat hadden geverfd met een speciale verf, en waar een blacklight in hing.
Dit gaf echt een supermooi effect.
Ik heb namlijk op de HCC dagen bij de stand van Tweakers een kast gezien waarvan ze bodemplaat hadden geverfd met een speciale verf, en waar een blacklight in hing.
Dit gaf echt een supermooi effect.

Ga je voor de rest nog wat aan je kast aanpassen? Dus wat spuitwerk in de kleur van de lamp?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ja ik wil m zwart spuiten en dan in rood, geel en oranje er wat vlammen op tekenen ? misschien weet iemand nog een sjabloompje ofzo ?
Ik was er ook dus ik heb het ook gezien. Je had ze gewoon meteen daar moeten kopen. Maar wat je wel kunt doen is gewoon een blacklight peertje kopen, heb ik ook hier liggen. Kost 30 piek en is genoeg om je kast te verlichten, 75 watt.Ik heb namlijk op de HCC dagen bij de stand van Tweakers een kast gezien waarvan ze bodemplaat hadden geverfd met een speciale verf, en waar een blacklight in hing.
Dit gaf echt een supermooi effect
Verwijderd
allen geeft een gewoon peertje veel warmte af
hier in drachten kost een blacklight flu buisje 14,95 + omvormertje 14,95 = 30 piekies samen en geeft veel minder warmte af
bij ERHA in drachten
bij ERHA in drachten
dus je kan het gewoon op je 2e fdd aansluiting pluggen zonder problemen? en hoe hang je de lamp zo op dat het er leuk uit ziet?
met vr gr max
met vr gr max
Verwijderd
Zo'n 75Watt lamppie geeft aardig wat hitte af. Dus kost ook wat koeling?
Ik zou gewoon een Blacklite TL-buisje kopen, 20watt, genoeg.
Kan evt. ook van die blacklight verf kopen, maar of dat goed werkt?????????
Ik zou gewoon een Blacklite TL-buisje kopen, 20watt, genoeg.
Kan evt. ook van die blacklight verf kopen, maar of dat goed werkt?????????
Yeah, ben ik laatst ook ff wezen vragen om dat licht, volgende week heb ik er 1 in huis denk ikOp zondag 02 december 2001 01:12 schreef Scudo het volgende:
allen geeft een gewoon peertje veel warmte afhier in drachten kost een blacklight flu buisje 14,95 + omvormertje 14,95 = 30 piekies samen en geeft veel minder warmte af
bij ERHA in drachten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Pagina: 1