MSN poppetje bij naam

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Kan het niet geregeld worden dat naast het ICQ bloemetje nu ook het MSN mannetje bij de naam komt te staan. Er zijn inmiddels volksstammen mensen die alleen nog MSN gebruiken.

A.U.B. geen afzeiksessie MS beginnen hier :)

* Jack Flushell Flushell gebruikt ICQ sporadisch en MSN voornamelijk.

Verwijderd

dan zou je mail adres wel als tekst te zien zijn en niet meer als plaatje zoals nu in je profiel staat..

erg spamgevoelig..

mijn idee was dat het email "plaatje" spam tegen moest gaan :?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 13:35

MAZZA

Barbie is er weer!

Dat is toch alleen mogelijk door middel van vbscript ? Of gewoon 'heel simpel' met email adres. Maar dan nog.. Dat is er een voor bugs.topix.nl. T.net mag niet in de source van dit forum hacken.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 27 november 2001 20:43 schreef MAZZA het volgende:
Dat is toch alleen mogelijk door middel van vbscript ? Of gewoon 'heel simpel' met email adres. Maar dan nog.. Dat is er een voor bugs.topix.nl. T.net mag niet in de source van dit forum hacken.
De source is in ZEND :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 20:51 schreef bolk het volgende:

[..]

en daar snap je $%^$ van als je ut ziet toch?

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:37
Op dinsdag 27 november 2001 20:43 schreef MAZZA het volgende:
Sterker nog, het is bijna niet te doen. Niet iedereen kan namelijk zien of je oplijn bent, daarvoor zul je eerst iemand moeten accepteren in MSN. Wordt nog best moeilijk om zoiets voor elkaar te krijgen.
(Zijn trouwens al wat discussies over geweest in het voormalige P&W)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Mwa. Als iemand zijn hotmeel adres in zijn profile heeft kan het ook wel. En zeg nou zelf, hoe vaak contact je iemand van GoT via icq/msn?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 13:35

MAZZA

Barbie is er weer!

Op dinsdag 27 november 2001 20:51 schreef bolk het volgende:

[..]

Je bedoelt topix :? Ja dat kan kloppen. Maar voor zover ik het weet is de enige manier om die msn dingen aan het werk te krijgen door middel van vbscript (en da's dus not in use hier ;) ). Vandaar dat ik erover begon ;)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11
IK geloof dat er ergens een GoT-MSN lijst is voor mensen die hun MSN-adres met de GoTters willen delen.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 21:28 schreef Sassie het volgende:
IK geloof dat er ergens een GoT-MSN lijst is voor mensen die hun MSN-adres met de GoTters willen delen.
yeps :)
alleen me nieuwe msn adres komt er maar niet op :'(

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Op dinsdag 27 november 2001 21:00 schreef Captain Pervert het volgende:
Mwa. Als iemand zijn hotmeel adres in zijn profile heeft kan het ook wel. En zeg nou zelf, hoe vaak contact je iemand van GoT via icq/msn?
MSN messenger werkt niet alleen met hotmail adressen, maar ook via elk ander e-mail adres heur!
Pagina: 1