Verwijderd

Topicstarter
ello

kan iemand ff zeggen of de nomad 2(C) de batterijen kan opladen via dat ding (dus zit 220 adap bij) of gewoon btterijen indoen uit je eigen lader?

zit er verder nog verschil in usa smartmedia en usa fm zenders en usa usb ? :) IMPORT!

Verwijderd

doe ff relaxt.... hij stond nog on top hoor.

Maar ehh ik zou et niet weten

Verwijderd

Topicstarter
wat boeit jou dat nou..

en niet weer van die duffe antwoorden (ik wete het niet..

liever goede helpende antwoorden :) dank u..

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 21:23 schreef SuperLuuk het volgende:
wat boeit jou dat nou..

en niet weer van die duffe antwoorden (ik wete het niet..

liever goede helpende antwoorden :) dank u..
omdat het zwaar irri is als iedereen zijn topic elk half uur omhoog gaat lopen schoppen......

2. wat verw8 je nou dat iedereen smekend aan komt rennen plz hier is mijn antwoord.... komop man, dr is altijd 1 ding belangrijk in t leven, heb geduld :+ :)

Verwijderd

Topicstarter
ok ik wacht wel :)

en bedankt voor meem helpen topci uppen :P

grapje.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Nee kan niet.

Ik heb op de HCC een oplader + 4 1300 mAH Ni-MH batterijen voor 25 piek gekocht. 1 batterij houdt het 6 uur uit, vind ik wel netjes :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 20:39 schreef SuperLuuk het volgende:

kan iemand ff zeggen of de nomad 2(C) de batterijen kan opladen via dat ding (dus zit 220 adap bij) of gewoon btterijen indoen uit je eigen lader?

zit er verder nog verschil in usa smartmedia en usa fm zenders en usa usb ? :) IMPORT!
Ik heb een Nomad IIc. Er gaat 1 batterij in. Er zit geen adapter bij de Nomad. Je zal je batterijen in je eigen lader moeten bijtanken.

Er zit volgens mij geen verschil in FM USA en NL. USB zit zeker geen verschil in! Btw: de Nomad IIc heeft geen FM. De Nomad II wel, maar die zal je in het buitenland moeten halen |:(

Verwijderd

heyy..ik heb de nomad II in america gekocht. geen verschil in USB. maar in de FM optie zit er wel een verschil in. namelijk dat de fm frequenties ipv ,05 omhoog gaan maar in america is dit 1,0 omhoog.. dus NL 98.00-->98.05-->98.10 maar in america dus 98.00--->98.10

beetje duidelijk?..kan hotradio en skyradio rustig ontvangen. de rest heb ik nog geen moeite voor gedaan:)

Verwijderd

Topicstarter
dus 538 kan je niet ontvangen?

kan je dat even checken. ... BEN ik heel dankbaar :)

---
dus als ik het goed begrijp werkt bijv 101.5 wel maar 101.55 niet NL gaat gewoon in 10des verder. maar zijn er wel zenders met 90.55 ? zie alleen 90.5 enzo.. ?!

Verwijderd

heyy..ik heb de nomad II in america gekocht

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag, ben zelf namelijk op zoek naar de nomad ll MG
Pagina: 1