Toon posts:

[CS] DE_BATTLE_ISLE2 (sneak peek)

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yow,
Ik ben bezig met de opvolger van de_battle_isle. Mischien kun je je die nog wel herinneren. Ondanks dat die map een 9.16 kreeg van de Ice Terminal, vond ik tijdens het afronden van de_stonepit dat ie wel een grote onderhoudsbeurt kon gebruiken. Aantal changes: nieuwe textures en sounds, betere gameplay, extra features: bobcat met zwaailichten, zeemeeuw-model, vliegende adelaar enz.

Ok, tijd voor een paar pics. Ik zal btw af en toe een nieuwe pic posten. En comments/ideas zijn welkom.

mzzl.

Afbeeldingslocatie: http://drdk.cscentral.com/bi2_sneakpeek_main.jpg
Afbeeldingslocatie: http://drdk.cscentral.com/bi2_sneakpeek_cave.jpg

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025
Ziet er leuk uit... kan je misschien meer pics posten :)

Keep up tha good work

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Das makkelijk voor de verwerking, vierkante boomstammen. :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Ziet er goed uit, alleen dat water ziet er niet uit.

Steam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Goed bezig man :D

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hmmmm, lijkt me weer te creatief voor CS.

Er komt af en toe wat leuks in aan maps, maar die zijn er vaak zo weer uit. Wat overblijft zijn saaie maps met gangetjes en crates. Ik denk ook niet dat de_survivor er in blijft, gewoon omdat hij zo anders is. De gameplay is wel retegoed moet ik zeggen. Daarentegen snap ik niet dat ze cs_747 er nog niet uit hebben gehaald (alhoewel ik die superleuk vind om te spelen), omdat die betrekkelijk eenzijdiger is.

Het ter ziele gaan van cs_thunder vind ik ook schandalig, vond die ook gaaf (maar daarvan snap ik het wel, gameplay is beduidend minder).

Ook snap ik niet dat men de_rotterdam niet goed meer vond, terwijl de_vegas er wel in blijft. Ik vind ze beide leuk om te doen...

Ik snap helemaal nix van dat beleid. Er is nooit een hond die de_vegas speelt, maar toch blijft die er in.

Raar hoor :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Ziet er PHAT! uit.
Ga zo door, en gooit er nog es wat pics tegenaan >:)

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:59
Strakke textures zeg!

het onderste plaatje herken ik nog wel, maar de bovenste niet...

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Pics zeggen helaas weinig over de teamplay die er mogelijk is...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ik vind de glazen er mooi uitzien op 1 of andere manier.. :{
Water & boom zijn niet zo mooi... O-)

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 20:37 schreef Soccubus het volgende:
Das makkelijk voor de verwerking, vierkante boomstammen. :P
Aangezien de aangepaste quake1 engine die hl gebruikt geen ronde items kan weergeven (alleen quake3 engine kan dat voorlopig) kun j edus ook geen mooie bomen maken...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Thunder, Thunder......Thunder?! Welke was dat ookalweer?!
Verder vind ik idd jammer dat Rotterdam eruit is...
Van mij mogen Office, Torn en Storm eruit!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 10:30

bAdmuTs

mAzE

Ziet er goed uit :) keep up tha good work, thunder was met die dam (rete goed lvl) en 747 is het zuigenste lvl ooit :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Crash
Op woensdag 28 november 2001 16:59 schreef bAdmuTs het volgende:
Ziet er goed uit :) keep up tha good work, thunder was met die dam (rete goed lvl) en 747 is het zuigenste lvl ooit :(
747 was idd :r

Verwijderd

Thunder was die map op dat hoge flatgebouw dacht ik , een van m'n favo maps net als survivor . En ze zouden ook beter standard Delta_Assault ipv Assault nemen , dies veeeeel beter

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

damn man ik wi look zo goed lvls maken :(. ga zo door btw :)

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 28 november 2001 10:56 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Aangezien de aangepaste quake1 engine die hl gebruikt geen ronde items kan weergeven (alleen quake3 engine kan dat voorlopig) kun j edus ook geen mooie bomen maken...
O, ok, maar verder ziet het er erg goed uit ;)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Best leuk voor een cs map :D Maar ik zal echt voor q3 ofzo maps gaan maken als je mooie maps wil hebben, veel meer mogelijkheden

Verwijderd

Topicstarter
- Bomen kunnen er in CS gewoon niet veel beter uitzien, vergeet niet dat t een q2 engine is. Daarnaast moet ik ook rekening houden met de r_speeds.
- je kunt beter maps maken voor q3? mwa, ik vind de teamplay van CS top en in CS maps kun je meer creativiteit en interactie stoppen, denk bv aan een airstrike.

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
Van mij mogen ze de_dust eruit gooien...
Zit je in een server met bijvoorbeeld Cs_747 en 3 sec later word al voor de_dust gevote. Kut gewoon. Als je vraagt waarom zeggen ze dat cs_747 en aanverwanten te moeilijk zijn... Lijkt mij alleen maar meer redenen om te spelen.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-01 19:16
ik zou gewoon geen bomen in mn map plaatsen, ze zien er niet uit, kun jij niks aan doen uiteraard, maar dan zou ik er gewoon een alternatief voor proberen te verzinnen ofzo.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ziet er mooi uit........

mijn mening over het map-beleid: ten eerste hadden ze Arabstreets er NOOIT uit moeten doen, vond ik een leuke map, de_vegas speel ik ook graag btw, torn&storm zijn ook goed maar cs_office blijft de beste IMHO, verder kan 747 er beter vandaag dan morgen uit :r

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 15:26 schreef Red_Cell het volgende:
Van mij mogen ze de_dust eruit gooien...
Zit je in een server met bijvoorbeeld Cs_747 en 3 sec later word al voor de_dust gevote. Kut gewoon. Als je vraagt waarom zeggen ze dat cs_747 en aanverwanten te moeilijk zijn... Lijkt mij alleen maar meer redenen om te spelen.
747 is gewoon een slechte map

Verwijderd

Topicstarter
- Hier kun je een recent plaatje zien van de cave. De water texture enz zien er nu beter uit.
- Nieuw piccie: the double bridges. En?

Afbeeldingslocatie: http://drdk.cscentral.com/bi2_sneakpeek_bridges.jpg

• Virgil
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op woensdag 28 november 2001 10:56 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Erm, probeer eens een boom te maken als een pilaar. Denk aan een 6-hoek of meerder-hoek. Ik probeer binnekort ff een pic te posten hoe dat eruit ziet. (Ben zelf DIE-HARD quakeworld team fortress-er. Hebergens nog wel screenshots)

Maar keep up the work. Some nice pies of work :9~

NEWEEY, dat water lijkt op ergens een map in quake2 en die bruggetjes van zon vage qwtf map.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Wat hebben jullie tegen 747?? ik vind hem echt cewl.... maar ik schijn de enige te zijn :Y)

Verwijderd

Topicstarter
wat ik niet zo mooi vind van 747 is dat het van die super donkere gebieden heeft en die boeing is behoorlijk massive. ik vind zelf backalley wel een goeie ouwe. maar goed, tis een beetje off topic :7

Verwijderd

Woa... Ik vind dit zeker wel knap gemaakt :)
Ik d8 dat ik naar een ander spel keek zo mooi waren sommige textures gemaakt... Nice going :)
Maar ik hou'et liever op officiele maps, als deze in de volgende versie van CS komt... Dan zie je mij hem spelen :)
Of op een lan offcourse (waar je mij zelden ziet).

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

bah, wat lelijk. :+ Waarom stuur je de map niet naar de cs crew, misschien komt ie dan in de volgende release/CSCZ :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

kewle map, dubbele brug wordt lache.
ik zou idd ook aan meerdere hoeken denken voor die bomen.

(btw, 747 is voor ff wel leuk maar gaat al snel vervelen, en cs_office is trouwens WEL leuk (radkill :()

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Leuke map, als iemand hem nou ff op een server zet ofzo kunnen we hem met z'n alle spele :)

Verwijderd

Topicstarter
dit is ff copy-pasta van mn nieuwe reply op de engelse forums..beetje lui om t te vertalen :)

BI2 status:
I'm still adding new stuff into the map like a waterfall, nice ambient sounds .. and also more interactive stuff. I think i'll release the 1st beta around christmas, for my beta testers only.(mail if u wanna be 1) I'll release the 2nd beta, for the crowd, in the beginning of next year ..

Verwijderd

wow PHATTTT ziet er goed uit

Verwijderd

Topicstarter
I was foolin' around a bit with Terragen and made a skybox. Maybe i'll change it a bit, coz the water is very dark, but u get the idea: sunset :)

Afbeeldingslocatie: http://www.drdk.cscentral.com/drdk_sunset.jpg

btw, die eerste pics doen t niet meer omdat er nu voortaan www. bij moet staan .. argh .. het is nu dan ook: www.drdk.cscentral.com

Verwijderd

Topicstarter
ik wil jullie tog maar elke keer weer een beetje op de hoogte houden ... weer koppie-pasta van de engelse forum:

I think i'll add some fun stuff in the map. (it makes also mapping more fun). Allthough im 22 years old, i still like the movie Dumb & dumber ;).
Won't it be pretty fun to use this scene for my map??:

Afbeeldingslocatie: http://www.drdk.cscentral.com/dumbdumber.jpg

other suggestions of making the map more fun r welcome of course, or shouldn't have a cs map such fun stuff .. just wondering

btw, ill update the pics above soon ..

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 14:53
Jep I'd like to see the pics (copy past vanuit mijn hoofd) . :D

• Crash
Op dinsdag 18 december 2001 15:55 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Jep I'd like to see the pics (copy past vanuit mijn hoofd) . :D
Hehehe....LOLZ :D
Maar we zouden idd wel meer pics willen zien ja

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03-2025
Zal wel aan mezelf liggen, maar ik zie hele mooie kruisjes :) En voor de rest is torn wel een vet gave map (ook al ben ik de enige die dit vind schijnbaar) en rotterdam vond ik nix. Torn is tenminste nog een beetje mooi, en er zit nog een klein beetje diepgang in enzo, veel beter dan bijv. dust. Assault is wel een leuke map, en Vegas vink ook wel leuk, die wordt veel te weinig gespeeld.

Verwijderd

Waslappen ga dan ook niet oude }:O -en uit de sloot halen

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-01 19:13

reapher

Z POWER

747 is gewoon goed. Dat is teminste een echte map. Niet zoals thunder of dust waar je never nooit een ct zal tegenkomen in het echt maar dat even terzijde.

Leuke map trouwens. Veel werk?

Click hier niet

Pagina: 1