Toon posts:

Pioneer DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dvd-speler herkent plotseling geen softwarecd's... dat wil zeggen: hij leest alle cd's als audio (cd-player gaat aan enzo)
Ook in windows explorer (in mijn win98SE) staat ipv de inhoud van de cd alleen "track01".
Het is een Atapi speler, ik heb er geen cd bijgekregen.
Wie kan mij helpen aan een tip om m weer goed te krijgen?
Bedankt!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 18:59
een beveiligde cd ?

ff een vraagje tussendoor: heb je de 106S/116 slotload?

Zoja, maakt hij veel lawaai :?

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Heb je je DMA settings al gechecked???
En hoe staan je master instellingen???

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

bepaalde vage software geinstalleerd ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een 116 (s).

Ik heb er windows vanaf geiinstalleerd, maar nu pakt ie ineens geen driver-cd's en software-installatiecd's meer.

Ik heb het ding als secmaster ingesteld, en er hangt een oude cd-rewriter aan als slaafje

Kan het liggen aan win98se?
Of aan de slave?

DMA staat aangevinkt trouwens

Verwijderd

heb je windows xp??
ik had nl m'n dvd (dezelfde die jij hebt) op master staan en m'n brander op slave op dezelfde kabel zegmaar.. toen deed alleen de brander het maar.. heb ze toen allebei op een aparte kabel gezet en voila :) hij doet ut weer!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen xp helaas :| (schijnt bestwel anders te zijn dan 98 toch... ben niet zo heel ervaren)

Maarreh: ik heb nu de brander als master en de dvd als slave ingesteld (hoe bedoel je 2 verschillende kabels? Kan niet op mijn moederbord geloof ik)
En hij doet hut weer!!

Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Heb probleem opgelost als volgt: brander master gemaakt en pioneer slave.. simpel, toch?

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Op dinsdag 27 november 2001 21:36 schreef Cutebritney het volgende:
een beveiligde cd ?

ff een vraagje tussendoor: heb je de 106S/116 slotload?

Zoja, maakt hij veel lawaai :?
Ik heb een 106s slotload en die van mij produceerd bij sommige cd's best wel geluid als ik die lees... is dat niet goed? anders gaat ie nl direct terug naar europc omdat ik bij het geluid al een beetje m'n vraagtekens zette...

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 21:05

spok9

Groen...

Op woensdag 28 november 2001 20:52 schreef Froggie het volgende:

[..]

Ik heb een 106s slotload en die van mij produceerd bij sommige cd's best wel geluid als ik die lees... is dat niet goed? anders gaat ie nl direct terug naar europc omdat ik bij het geluid al een beetje m'n vraagtekens zette...
Da geluid hoort gewoon zo... komt doordat er geen klepje (is een beetje isolatie) voorzit.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Ok, dan ben ik gerustgesteld ;)
Pagina: 1