ik heb ook die marmitek mouse remote en ik heb hem voor het astronomische bedrag van fl 100,- gekocht op de hccdagen bij een winkel die alleen maar marmitek shit verkocht
het mooie is dat het via een HF signaal gaat dus door muren/plafonds heen! En dat werkt best goed. ik kan iig door het hele huis m'n cd speler bedienen.
Er zit een leuk stukje software bij waarmee je alle knoppen kunt programmeren voor bijvoorbeeld winamp/dvd/divx e.d. je kunt gewoon alles configureren en hij werkt ook onder XP (niet met de originele software maar de XP/2000 software kun je downloaden op
http://www.marmitek.com.
de afstandsbediening heeft ook zo'n grote ronde knop die je als muiscursor kunt gebruiken maar voor echt unreal tournament is ie niet geschikt.
er zit tevens ook nog een ir zender op dus je kunt hem ook voor je tv/video/stereo gebruiken dmv het ding te laten 'leren' (nog niet geprobeerd maar dit staat iig in de handleiding)
een naadeeltje lijkt me dat hij 4 aaa batterijen gebruikt (en dus nogal zwaar is ) en ik verwacht dat die niet lang mee gaan omdat het ding zo'n groot bereik heeft maar daar kom ik vanzelf wel achter.
volgens mij verkoopt mycom hem trouwens.