Toon posts:

JET AWAY

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op HCC een jetway plankie gekocht de 866AS-R redelijk bord volgens computer totaal Maar wat een klere bord na diverse instalaties van win 98(se) reageert msgsrv32 niet (what the hell is that) mius aanwijzer knippert maar zenuwachtig de SB 5.1 platinum wil hij niet goed instaleren
en meer elende de de jetway gaat weer away heb nu de
MSI K7T266 Pro2-RU besteld iemand soms ervaring met dit bord ps wat zin de verschillen in de ddr bankies oem geen ecc en wel ecc

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zal m'n collega havana even vragen of ie hier wil reageren. Net als vele anderen heeft hij uit eigen ervaring een bloedhekel aan Jetway gekregen >:)

edit:
Je verhaal is nogal onduidelijk. Een paar leestekens en hoofdletters erbij zal wonderen doen denk ik :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Let maar niet op de leestekens.

Komt door de stressssssss van het moederbord.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sus

is druk :+

JetWay? Daar werk ik hier ook mee. Heb nergens problemen mee, alleen blijkt nu dat ik er max 384MB ram in kan hebben. Maar ja, wat wil je met een plank die al uitwas toen de 256-reepjes er nog niet waren. Mag blij zijn dat ik er 1 werkend heb, in combi met 128MB.

Ben nu alleen aan het kijken of ik toevallig een ander (moderner) mobo kan vinden voor mijn AMD K6-2/550, maar zodra ik die heb, maak ik van deze de server voor hier in huis.

Ik draai er nu btw WinXP op, ideaal dingetje. Het is trouwens de 542B (socket7)

Verwijderd

Topicstarter
dit is de eerst en de laaste jatway in ieder geval stap weer over op msi

Verwijderd

Sinds een week of 4 een Jetway 866AS-R met XP1700+.
Tot op heden nul problemen loopt als een zonnetje.
Zal heus niet het snelst of het best zijn...wel redelijk goedkoop.

Misschien voor overclockers en andere hobbyisten niet het beste Mobo.
Voor iemand die hem voor spelletjes en applicaties gebruikt geen enkel probleem.

Config:
Jetway 866AS-R bios AS05
AMD XP1700+ met Spire Cooler (temp tussen 44 en 48 graden)
1GB 266DDR geheugen(2x512)
Maxtor 2x40gb 7200 in Raid0
AOpen HQ45Pro Kast
Hercules Prophet II Ti
LG DVD/CDRom + LG CDWriter 16x
Microstar/Medion 17" TFT Monitor
Soundblaster Audigy Player
10/100 Sitecom Netwerkkaart
WindowsXP HomeNl + WindowsXP ProUK

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Op dinsdag 27 november 2001 20:01 schreef arnonl het volgende: na diverse instalaties van win 98(se) reageert msgsrv32 niet (what the hell is that)
LOL, ik ook iemand met een jetway bord en die heeft hetzelfde probleem, hij kan er niet vanaf komen. (volgens mij heeft msgsrv32 met je modem te maken)

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

voor het zelfde geld heb je er een van elitegroup en die lijken me een stuk betrouwbaarder :)

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
blegh me abit bord zuigt als de neten, eerst uren rebooten om irq configs te testen, werktie nog niet goed....
ellende allemaal... :(

Verwijderd

ik verkoop op de zaak in de budget pc's ook altijd jetway.. best wel degelijke dingen, misschien niet de performance van asus of msi maar wel mooi stabiel.. draait op het werk 1 met 3dmark 2000.
Die draait onder 98se al meer dan 1 maand aandezelfde bench!!! (staat namelijk in de etalage vandaar..)

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:22

iMars

Full time prutser

:( Niet leuk om te horen :(

Ik zelf heb o.a. ook een Jetway (630CF) met een celeron 733 erop en 256 MB ram. Verder alles onboard (10/100LAN, 64MB AGP (shared) Audio, etc...)

Dit is mijn "LAN-PARTY-PC"... Lekker klein en compact :9

Heb er verder geen problemen mee, ...

*edit: type mobo gewijzigd

Koop hier mijn P1 reader :)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op dinsdag 27 november 2001 22:58 schreef Xof het volgende:

[..]

LOL, ik ook iemand met een jetway bord en die heeft hetzelfde probleem, hij kan er niet vanaf komen. (volgens mij heeft msgsrv32 met je modem te maken)
Heeft msgsrv32 niet met de pop-up schermen van windows te maken. Ik heb wel eens geemmer gehad met dat progje op een pc zonder enige modem of lan. (ja die zijn er nog)

Was over toen ik winŽ98 opnieuw installeerde

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1