Toon posts:

Ineens alles kwijt van hd ook partities enzo.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He

Ik heb een zwaar irritant probleem. Ik had HD tach gedownload om te kijken hoe snel mijn hd's nu werkelijk zijn, dus heb de read test gedaan, viel me mee. Op 1 schijf kon ik de write test doen, dit is mijn 80 gb maxtor. Ik wou wel weten hoe snel ie nou schreef, dus ik schrijf test doen, geen waarschuwing ofzo hij begint gewoon.
Kijk ik later in een dir van die schijf staat een aantal vreemde mappen, en waren bestanden ineens niet meer toegankelijk. Ik balen dus denk reboot ff, vast windows die loopt te geinen met me, niet dus. Ben nu echt alles kwijt zelfs mijn gemaakte partities. Al mijn schooldocumenten, muziek, films, spellen echt alles :( ;(.

is er een mogelijkheid om dit terug te krijgen, ik moet het echt terug hebben, voor school moet ik morgen iets inleveren dat erg veel werk is.

Het is geen virus geweest want mijn andere schijf (geen write test gedaan) heeft geen problemen en mijn nav staat altijd aan (zegt nix natuurlijk maar wel genoeg)

Ik had al gezocht maar nix gevonden nog.

oh ja, systeem specs natuurlijk, mocht dat nodig zijn
P III 800 EB
MSI 6309
704 mb pc 133 ram
40 gb maxtor hd 7200
80 gb maxtor hd 5400 (nu helemaal leeg :()
geforce 2 gts
2x realtek netwerk
terratec 128 pci

Verwijderd

Topicstarter
na het grondig doorzoeken van het een en ander kwam ik op dit programma uit: TERAMIZU
van wie is dat, en waar kan ik een demo downloaden

Verwijderd

Ik vermoed dat je maar beter snel kan beginnen met het maken van het document wat je morgen moet inleveren.
Klinkt niet hoopgevend, maar is denk ik niet anders.
Fijn hoor, zo'n hd-test proggie dat je partitietabel overschrijft, wat dat is wat er volgens mij is gebeurd.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met die opdracht, alleem moet ik echt die andere school documenten terug hebben, de rest boeit me niet zo, dat download ik wel weer.

iemand nog een programma om je data terug te halen.

schijf was opgedeeld in 4 patities 2x 30 gb 1x 10 en 1x 4, die 4 moet ik echt terug krijgen, das het belangrijkste

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 12:33

Tweaker.nu

we all float down here

lost & found gebruiken, heeft mij ook weleens goed geholpen

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Verwijderd

Topicstarter
van lost & found is geen demo meer te downloaden vanaf de powerquest site, dus die valt helaas af, ben nog wel ff verder zoeken

edit:

he post nr 150

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog ideeën???

mijn school document is weer zo goed als af, nu de rest van de data nog

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 20:38

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

mbrwork van terabyte heeft mij erg goed geholpen. En is gratid te downloaden.
Hier (mbrwork) zijn meerdere topics over.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52
Norton disk doctor werkt bij mij altijd wel goed, indien noodzakelijk. Kan icm met het complete pakket van Norton gratis gedownload worden van tucows.xs4all.nl. Je hebt dan een 30-dagen evaluatie versie.

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 20:07

duronbug

Step on it.....!

Keb dus hetzelfde soort probleem gehad. Ook zitten benchen met HDtach. Daarna rebooten en toen kwam ie met de melding: NO operating system found.

Ik heb ook nog raid-0 en het bleek dat de hele raid array ook vernield was.
Dus ook alles kwijt(school, belangrijke docs,apps, games).

Mischien toch niet helemaal betrouwbaar die HDtach.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ff aan de gang geweest met lost & found, het zou nog 20 dagen duren voordat hij klaar was, beetje erg lang. Ondertussen heb ik al mijn cd's weer eens doorgezocht en kwam nog een backup van mijn schooldocumenten tegen van 10 dagen oud, gelukkig heb ik de laatste 10 dagen bijna geen opdrachten gemaakt en degene die wel gemaakt zijn, zijn ik groepjes gemaakt dus geen problemen daar meer mee.
Al het andere herinstaleer of download ik wel weer.
Pagina: 1